Hop til indhold
Guest Flottenheimer

Malou Manifique - et ubeskrevet blad

Recommended Posts

Guest Flottenheimer

...at hun ikke er blevet anmeldt herinde af et rend af gæster er da fuldstændig uforståeligt.

Så blev det min tur til at melde mig til som aktiv bruger af dette forum - man kan jo ikke “brokke” sig over mangler når man ikke selv bidrager:)

Jeg har fuldt med på sidelinjen i et godt stykke tid nu og har af og til brugt anbefalingerne herinde når jeg har skulle vælge mellem hvilke piger der skulle have et besøg. Nogle gange med held og andre gange uden... det er vist det som flere brugere herinde kalder “kemi”.

Og “kemi” er nok en del af årsagen til at mit første besøg hos Malou var super godt! 

På SGs hjemmeside står der “velkommen tilbage til Malou Manifique”, og så var det jeg tænkte at nu måtte det være tid at prøve.

Al det trivielle blev ordnet med bestilling af tid, transport til Rødovre osv. osv. Og så den spændende del af aftalen, ind på adressen for at møde tøsen. Jeg kommer ind på stedet og ind i værelset kommer hun - og for H... hun er flot.

En fantastisk veldrejet kvinde i sin bedste alder står foran mig (jeg vil skyde hende til at være i slut tyverne). Hun er veltrænet uden at være muskuløs. Vel nærmest feminint atletisk. Hun hilser smilende på mig og jeg får hurtigt bekræftet den aftalte tid. Hun får pengene og går ud. Og jeg? jeg får tøjet af:D

Tilbage kommer hun og hold nu K... for en rusketur. Hun er helt klart også i branchen for sex-delen. Og jeg kan bedst li at besøge piger der ikke kun er i branchen for pengene. Det skal være sjovt for begge hvis det skal blive rigtig godt. På et tidspunkt retter hun på en fin måde mit franske så det bliver bedre for hende. Noget der bare tænder mig mere.

Jeg vil ikke komme så meget ind på selve akten, men jeg kan da sige at et skyl under den kolde bruser var nødvendigt bagefter :wub:

Så hermed min opbakning til beskrivelsen på hjemmesiden der ellers nogle gange bare er salgsgas “Velkommen tilbage til Malou Manifique”! Jeg skal i hvert fald forbi hende igen 

og her et link 

http://seductiongirls.dk/pigerne/malou/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Malou er nok anmeld tidigare men under andre navn. Jeg har treffet Malou flere ganger och hon er sjov och läcker.

God anmeldelse!/A

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan, skønt at der kom en fyldstgørende anmeldelse....godt skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flottenheimer

d’herrer, mange tak. Og til NickEU ka jeg sige at det var standardpriserne på hjemmesiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flottenheimer skrev, for 25 minutter siden:

d’herrer, mange tak. Og til NickEU ka jeg sige at det var standardpriserne på hjemmesiden. 

Mange tak for anmeldelsen :-)

Jeg har kigget på priserne på hjemmesiden, og jeg er en lille smule forvirret. F.eks. kan man købe "Super Fransk" til 700 kr., men der er ingen tidsangivelse. Til gengæld er der "soft sex" for 1.100 kr. Men er det så inkl. Super Fransk? Eller skal man lægge 700 kr. oveni?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flottenheimer
SexxxeS skrev, for 13 timer siden:

Mange tak for anmeldelsen :-)

Jeg har kigget på priserne på hjemmesiden, og jeg er en lille smule forvirret. F.eks. kan man købe "Super Fransk" til 700 kr., men der er ingen tidsangivelse. Til gengæld er der "soft sex" for 1.100 kr. Men er det så inkl. Super Fransk? Eller skal man lægge 700 kr. oveni?

Jeg plejer bare at købe “tid” så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men ring til SG. De vil helt sikkert være hjælpsomme med at få det “opklaret” :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flottenheimer
kattjakt skrev, den 19/1/2019 at 14:18:

Malou er nok anmeld tidigare men under andre navn. Jeg har treffet Malou flere ganger och hon er sjov och läcker.

God anmeldelse!/A

Hej @kattjakt. Har du anmeldt hende tidligere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Via sexparty men det er ett par år sedan dette. Jeg har icke treffet Malou på senare tid./A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flottenheimer
kattjakt skrev, den 20/1/2019 at 23:09:

Via sexparty men det er ett par år sedan dette. Jeg har icke treffet Malou på senare tid./A

ka du komme tiltasterne! hun fortjener det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ubeskrevet er hun næppe. Jeg husker da, at der for en æon siden blev udskrevet en konkurrence om hendes navn, og en tid var hun da meget hypet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Har i lang tid tänkt besöka henne eftersom hon har fodfetish på menyn, men då hon inte har några bilder på sina fødder har det aldrig brevet av.

Er det någon som vet hvis hennes fødder er smukke? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
umiaqse skrev, den 29/7/2019 at 11:19:

Har i lang tid tänkt besöka henne eftersom hon har fodfetish på menyn, men då hon inte har några bilder på sina fødder har det aldrig brevet av.

Er det någon som vet hvis hennes fødder er smukke? 

Aner det ikke. Det er noget andet der begynder med ‘F’ og som rimer på ‘isse’ jeg er optaget af :lol: Og Malous er lækker og smager godt:D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...