Hop til indhold
Guest costner

stenløsevej 211 odense

Recommended Posts

Guest costner

https://annoncelight.dk/profile/SWEET+SHAKIRA

bare lige inden nogen brokker sig,så står adressen i annoncen.ville egentlig bare høre om nogen har været der for nyligt?.har været der nogen gange igennem nogle år,stort set altid med dårlig service.det er nogle år siden jeg var der sidst.det sted har eksisteret i rigtig mange år,20 eller mere.så høre gerne fra folk som kommer der.

god weekend odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt at ingen har været her ??

Jeg har været der for rigtigt mange år siden, der var en meget smuk ung afrikansk pige,hun var meget sød, men egentlig ikke særligt service mindet. da jeg besøgte stedet kunne man parkere bag huset, og gå ind af en dør i kælderen, er det mon stadig muligt, for så er det yderst diskret, at komme til huset. Lige nu har de 3 annoncer, med billeder af 3 forskellige kvinder, men i annoncerne står der at der er 2 kvinder i huset.

Jeg hører også rigtig gerne hvis nogen har erfaringer som er opdateret på dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der to gange inden for det sidste års tid - sidste gang i sommers. Begge gange søde mørke piger. Ikke dårlig sex men var heller ikke i himlen. Den sidste var ret lækker - vist hende der plejer at være der mest.

Man kan stadig parkerer bag huset ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er berygtet for at være uhumsk, direkte ulækkert. Derudover snyder de også med billederne. Men bare min mening. Har flere gange aftalt tid med en flot kvinde og mødt en alt andet end flot kvinde, når først jeg møder op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, for 40 minutter siden:

Stedet er berygtet for at være uhumsk, direkte ulækkert. Derudover snyder de også med billederne. Men bare min mening. Har flere gange aftalt tid med en flot kvinde og mødt en alt andet end flot kvinde, når først jeg møder op. 

Det er præcis de gamle anmeldelser der har afholdt mig fra at besøge stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min viden er også gammel.  Jeg har for år tilbage besøgt stedet et par gange, og fravalgte hurtigt stedet. Så når jeg i dag ser en annonce af et flot farvet pige, tænker jeg "ja ja, du møder en big mama, og der er ingen indlevelse, service osv"   - Men, det udelukker jo ikke at personen bag stedet, har opjusteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Min viden er også gammel.  Jeg har for år tilbage besøgt stedet et par gange, og fravalgte hurtigt stedet. Så når jeg i dag ser en annonce af et flot farvet pige, tænker jeg "ja ja, du møder en big mama, og der er ingen indlevelse, service osv"   - Men, det udelukker jo ikke at personen bag stedet, har opjusteret. 

Jeps. 

Så gerne billeder med dagens avis samt en prisliste. Det ville hjælpe på min motivation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 minutter siden:

Jeps. 

Så gerne billeder med dagens avis samt en prisliste. Det ville hjælpe på min motivation. 

Selvfølgelig.  Lige nu kommer der tre annoncer frem hvis jeg søger på Stenløse vej

https://annoncelight.dk/showad/268049

https://annoncelight.dk/showad/268050

https://annoncelight.dk/showad/268048

Stort set enslydende annoncetekst

Citat

NEW HOT GIRL IN odense. HURRY HURRY HURRY!!!!!EVERYDAY 24 HOURS OPEN......MY SERVICES: URINE sex...600kr, HELEN NATTEN...6000kr, 2 TIMER 120mint...3000kr, spansk...500kr, KROPSMASSAGE...600kr, gensidig fransk...600kr, luksus dansk...700kr, fransk dansk massage...800kr, PIGE onani DANSK...600kr, SUPER FRANSK...800kr, FRANSK...500kr, DANSK...600kr, DANSK+FRANSK...800kr, BADE cocktail...800kr, DANSK+69...1000kr, LUX DANSK...700kr, GENSIDIG...500kr, GRAESK+DANSK...1,500kr, GRAESK...1000kr, svensk..400, COCTAILS..30mint...600kr, 45mint...1200, 1 TIME...1500kr, GRAESK TIL HAM..1000kr, PUSSYLICKING, golden shower, dildoshow, SHOWER TOGETHER, FACESITTING, EROTIC MASSAGE, STRAPON........ STARTING ON 4th NOVEMBER TILL FEBRUARY 28th... FREE KISSING....TWO GIRLS HERE RIGHT NOW!! COME TO HAVE AN HAPPY ENDING

Et eller andet sted kunne man jo godt gøre sig den ulejlighed at beskrive de enkelte piger.  At noget overhovedet besøger stedet, kan så undre mig, da annonceringer ikke virker særlig seriøst i forhold til andre annoncer.  Og....det er jo ikke fordi, man ikke kan finde farvede piger på fyn, der rent faktisk ser ud som på billederne og hvor teksten fortæller noget om pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja deres prisliste er noget af det mest rodede jeg nogensinde har set. Fuldstændig ubehjælpeligt. 

Billederne er dog meget interessante, men svært at have tillid med det ry stedet har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ærgerligt at ingen har en frisk historie fra stedet. Det kan jo være det er de mest fantastiske kvinder der er på stedet. Jeg har ikke de bedste erindringer om de mørke piger, jeg har også for mange år siden kommet i Skt Jørgensgade, det var dengang heller ikke noget at skrive hjem om.

Ja jeg ved godt at jeg burde tage en for holdet, det gør jeg måske også en dag, men hvis billederne afviger meget fra virkeligheden, så smutter jeg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 3 minutter siden:

Ja ærgerligt at ingen har en frisk historie fra stedet. Det kan jo være det er de mest fantastiske kvinder der er på stedet. Jeg har ikke de bedste erindringer om de mørke piger, jeg har også for mange år siden kommet i Skt Jørgensgade, det var dengang heller ikke noget at skrive hjem om.

Ja jeg ved godt at jeg burde tage en for holdet, det gør jeg måske også en dag, men hvis billederne afviger meget fra virkeligheden, så smutter jeg igen.

Jeg har besøgt Sassy en del gange.  Hendes billeder afspejler virkeligheden.  Hendes annonce på EG kan du se her Sassy annonce

Du skal blot være opmærksom på, at hun er er på hver dag. Jeg har nogen gange sendt en e-mail eller sms og spurgt ind til hvornår hun kan træffes, og det har virket fint

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...