Hop til indhold

Recommended Posts

Vi var der her til aften og få parmassage i deres store rum, vi fik helt fantastisk service af smilende og meget imødekommende piger. Jeg(mand) fik fp af en meget flirtende og meget meget køn ung(i starten af 30'erne) pige, hun startede meget pirrende, til jeg ikke kunne holde igen, så jeg vendte mig om og spurgte om hun ville tage tøjet af ☺️ jo, hvis det var I orden for os at vi trak gardinet for, det indvilligede vi i også gik der ellers gang i flirten og kondom blev hentet, efterfølgende brugte hun lige 3-4 minutter på et hurtigt bad og kom så ind og gav mig en grundig massage. Imens fik min kæreste god 8/10 massage af en ældre Thai, der blev også pirret hos hende men massagen var prioriteret, hun fik tilbudt HE, men hun ville helst kun have massagen som det var.

Hele forløbet med parmassage og fp blev 1800. I mine øjne det hele værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Parframidtsjælland skrev, for 11 timer siden:

Vi var der her til aften og få parmassage i deres store rum, vi fik helt fantastisk service af smilende og meget imødekommende piger. Jeg(mand) fik fp af en meget flirtende og meget meget køn ung(i starten af 30'erne) pige, hun startede meget pirrende, til jeg ikke kunne holde igen, så jeg vendte mig om og spurgte om hun ville tage tøjet af ☺️ jo, hvis det var I orden for os at vi trak gardinet for, det indvilligede vi i også gik der ellers gang i flirten og kondom blev hentet, efterfølgende brugte hun lige 3-4 minutter på et hurtigt bad og kom så ind og gav mig en grundig massage. Imens fik min kæreste god 8/10 massage af en ældre Thai, der blev også pirret hos hende men massagen var prioriteret, hun fik tilbudt HE, men hun ville helst kun have massagen som det var.

Hele forløbet med parmassage og fp blev 1800. I mine øjne det hele værd. 

Tak for indlæg lyder som om I havde en god stund his Thara, du har lagt dit indlæg, i efterlysninger, når du en anden god gang vil dele oplevelser med os andre så vær rar at lægge den under anmeldelser, ikke alle følger med i efterlysninger.

vh

Alko..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parframidtsjælland skrev, for 17 timer siden:

Vi var der her til aften og få parmassage i deres store rum, vi fik helt fantastisk service af smilende og meget imødekommende piger. Jeg(mand) fik fp af en meget flirtende og meget meget køn ung(i starten af 30'erne) pige, hun startede meget pirrende, til jeg ikke kunne holde igen, så jeg vendte mig om og spurgte om hun ville tage tøjet af ☺️ jo, hvis det var I orden for os at vi trak gardinet for, det indvilligede vi i også gik der ellers gang i flirten og kondom blev hentet, efterfølgende brugte hun lige 3-4 minutter på et hurtigt bad og kom så ind og gav mig en grundig massage. Imens fik min kæreste god 8/10 massage af en ældre Thai, der blev også pirret hos hende men massagen var prioriteret, hun fik tilbudt HE, men hun ville helst kun have massagen som det var.

Hele forløbet med parmassage og fp blev 1800. I mine øjne det hele værd. 

Tak for anmeldelsen, @Parframidtsjælland - lyder som en god oplevelse  :)

Og så bare af ren og skær nysgerrighed: Ville det have været ok, at din kæreste blev masseret af en mandlig massør og også fik fp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...