Hop til indhold
ras

Anni porsche

Recommended Posts

Jeg vervejat besøge klubben, da både klub og piger virker ret autentske. Jeg har prøvet ARTEMIS, men søger noget der er lidt mere nede på jorden, hvis I forstår.

jeg har aldrig prøvet at bolle i åbent rum, så er lidt nervøs for det. Er der nogen der kan fortælle, hvordan det foregår hos Anni p. Og om det er besøget værd. Kan man f.eks. Få en pige for sig selv?

mh ras

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, for 1 time siden:

Jeg vervejat besøge klubben, da både klub og piger virker ret autentske. Jeg har prøvet ARTEMIS, men søger noget der er lidt mere nede på jorden, hvis I forstår.

jeg har aldrig prøvet at bolle i åbent rum, så er lidt nervøs for det. Er der nogen der kan fortælle, hvordan det foregår hos Anni p. Og om det er besøget værd. Kan man f.eks. Få en pige for sig selv?

mh ras

Jeg besøgte Anni Porshe i Berlin for nogle år siden - tror du burde have kunnet finde min anmeldelse ved at søge lidt herinde ;-)

Jeg var nok lidt skuffet over konceptet - og har man ikke prøvet gangbang/swingerclub mm. før - så tvivler jeg man vil få det ønskede ud af et besøg.

At du skulle kunne få en pige for dig selv? - det kan du måske i begrænset omfang - men det er nok mere FKK eller et alm. bordel, du bør opsøge isåfald.

Men du kan jo være heldig at det hele flasker sig, hvis de rette piger er tilstede - og der ikke er andre kunder eller især stamkunder til at optage pigerne.

Mht. at bolle i åbent rum/være flere om en pige - det tænker man ikke så meget over før man får et par nosser, fra en anden ikke særlig betænksom gæst, i øjnene ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet det men tjekkede siden ud, og ofte er siden jo ret meget pænnere end virkeligheden, og siden ser godt nok sølle ud... Jeg ville ikke miste en aften i Berlin og Artemis, for et besøg det der sted...

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besökte Anni Porshe för några år sedan, tyckte det var bra, men jag tycker om att  det är flera tjejer och män i samma stora säng. Med glädje besökt pigerne på Ahornsgade

och deras Lounge. Anni Porshe, tjejerna byter av varandera efter några timmar, alltid 2-3 tjejer på plats, man kan hygge sig med pigerne. gå nästa rum och ta igen sig

och  det finns mat att äta. Vill man kan man stanna hela öppettiden. Med mat och sex så mycket man orkar är det en fin dag i Berlin.   

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Norra Skåne skrev, for 13 timer siden:

Besökte Anni Porshe för några år sedan, tyckte det var bra, men jag tycker om att  det är flera tjejer och män i samma stora säng. Med glädje besökt pigerne på Ahornsgade

och deras Lounge. Anni Porshe, tjejerna byter av varandera efter några timmar, alltid 2-3 tjejer på plats, man kan hygge sig med pigerne. gå nästa rum och ta igen sig

och  det finns mat att äta. Vill man kan man stanna hela öppettiden. Med mat och sex så mycket man orkar är det en fin dag i Berlin.   

Anders

Der er ikke længere 2-3 piger på ad gangen. Nu er der kun en pige til deling blandt alle mænd.

Til TS: Brug søgefunktionen herinde, så får du svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...