Hop til indhold
GrayNinja

Monica - en fantastik oplevelse nær Vejle

Recommended Posts

Kære brødre,

Normalt husere jeg over på djævleøen, men i går kom min vej forbi fastlandet grundet arbejdet og jeg syntes det var på sin plads at se hvad man opleve i denne del af kongeriget. 

Valgte var faldet på Monica:

 https://annoncelight.dk/showad/268024

Jeg syntes i den grad at jeg var kommet på udebane, da jeg er vandt til København og kender de fleste steder efterhånden. Jeg ankom til byen og fandt en god og diskret parkeringsplads tæt på Vingsted centret. Jeg fandt stedet og det var Monica som åbnede. Hold da op hvor er hun pæn! Hun er ikke særlig høj, slank og har flotte store naturlige bryster. Det er ingen tvivl om at det er hende på billedene. Lejligheden var ren og pæn.

Vi aftalte 30 min med SF og CIM. Efter bad begyndte vi at kysse lidt, Monica mærkede efter og kunne konstatere at jeg allerede var sten hård. Hun satte sig på sengekanten og lynede ned, hvor efter hun gave mig et dejlig vådt blowjob. Lidt blidt mund knep blev der også plads til. Efter lidt tid tog hun sik bh af, oh jeg begyndte at kneppe hendes dejlige patter, en gang i mellem afbrød hun for at give blow og så tilbage til spansk. Det var dejligt nok, men tiden var knap så jeg blev nød til at kneppe hende inden tiden løb ud. Jeg fik en regnfrakke monteret og tog hende bagfra. Det blev ikke til særlig mange stød før jeg kunne mærke at jeg var ved at komme. Jeg lagde mig om på ryggen og bad hende om at gør mig færdig. Stille og roligt suttede hun mig til orgasme. Jeg tømte mig fuldstændig i hendes mund. Hun blev ved med at sutte og suge indtil sidste dråbe var kommet ud. 

Efter jeg havde sundet mig lidt så tilbød hun mig lidt massage, hvilket jeg sagde ja tak til. Der var ikke rigtig tid nok til en runde nummer 2, så det var fint nok. Ganske udemærket massage, jeg faldt næsten i søvn.

Efter lidt snak så tog jeg tøj på og drog ud i det kolde vinter vejr igen. Jeg var en oplevelse rigere og jeg kunne mærke at Monica er en pige som er helt afklaret med hvad hun lavet og oprindelig elsker sex. Jeg kan helt klart andbefale hende og jeg håber på et tidspunkt at hun vil besøge København. 

Enjoy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 21 timer siden:

Hun har godt nok lange patter på det ene billede 

Billederne er ikke helt retvisende på det punkt. Jeg syntes at Monica har rigtig flotte og store naturlige bryster. De er bløde og dejlige - og hun er ikke berørings angst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev at de var lange på det ene billede ikke at de var unaturlige og at der er noget galt i det, jeg skrev heller ikke at de var grimme, konstaterede bare at de ser lange ud på det ene billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at brysterne er Monicas absolut største aktiv. Virkeligt dejlige bryster. Smukke bløde og dejlige. 

Men meget af de øvrige superlativer som Grayninja giver, kan jeg ikke genkende. 

“hold da op, hvor er hun pæn”

- næh. Egentligt ikke. Helt almindeligt kontornusser udseende. Lidt grå og kedelig. Milevidt fra billederne i annoncen. 

“Det er ingen tvivl om, at det er hende på billederne”

- jeg er i tvivl. Det kan være hende, blondinen, hvor hun er dullet op til ukendelighed. Men jeg er ikke sikker. 

@GrayNinja Du må ikke læse dette som kritik. Tusind tak for din anmeldelse. Det er værdsat. Blot at jeg har set det lidt andeledes. Og vil give min version. I øvrigt også i fredags, at jeg besøgte Monica. 

Beskrivelsen af sexen er jeg enig med dig i. Også stedet. Det er dejligt med dette diskrete fine sted i landsbyen. 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den ‎18‎-‎01‎-‎2019 at 21:59:

Kære brødre,

Normalt husere jeg over på djævleøen, men i går kom min vej forbi fastlandet grundet arbejdet og jeg syntes det var på sin plads at se hvad man opleve i denne del af kongeriget. 

Valgte var faldet på Monica:

 https://annoncelight.dk/showad/268024

Jeg syntes i den grad at jeg var kommet på udebane, da jeg er vandt til København og kender de fleste steder efterhånden. Jeg ankom til byen og fandt en god og diskret parkeringsplads tæt på Vingsted centret. Jeg fandt stedet og det var Monica som åbnede. Hold da op hvor er hun pæn! Hun er ikke særlig høj, slank og har flotte store naturlige bryster. Det er ingen tvivl om at det er hende på billedene. Lejligheden var ren og pæn.

Vi aftalte 30 min med SF og CIM. Efter bad begyndte vi at kysse lidt, Monica mærkede efter og kunne konstatere at jeg allerede var sten hård. Hun satte sig på sengekanten og lynede ned, hvor efter hun gave mig et dejlig vådt blowjob. Lidt blidt mund knep blev der også plads til. Efter lidt tid tog hun sik bh af, oh jeg begyndte at kneppe hendes dejlige patter, en gang i mellem afbrød hun for at give blow og så tilbage til spansk. Det var dejligt nok, men tiden var knap så jeg blev nød til at kneppe hende inden tiden løb ud. Jeg fik en regnfrakke monteret og tog hende bagfra. Det blev ikke til særlig mange stød før jeg kunne mærke at jeg var ved at komme. Jeg lagde mig om på ryggen og bad hende om at gør mig færdig. Stille og roligt suttede hun mig til orgasme. Jeg tømte mig fuldstændig i hendes mund. Hun blev ved med at sutte og suge indtil sidste dråbe var kommet ud. 

Efter jeg havde sundet mig lidt så tilbød hun mig lidt massage, hvilket jeg sagde ja tak til. Der var ikke rigtig tid nok til en runde nummer 2, så det var fint nok. Ganske udemærket massage, jeg faldt næsten i søvn.

Efter lidt snak så tog jeg tøj på og drog ud i det kolde vinter vejr igen. Jeg var en oplevelse rigere og jeg kunne mærke at Monica er en pige som er helt afklaret med hvad hun lavet og oprindelig elsker sex. Jeg kan helt klart andbefale hende og jeg håber på et tidspunkt at hun vil besøge København. 

Enjoy 

Forstår ikke helt:

"Vi aftalte 30 min med SF og CIM. Efter bad begyndte vi at kysse lidt, Monica mærkede efter og kunne konstatere at jeg allerede var sten hård. Hun satte sig på sengekanten og lynede ned, hvor efter hun gave mig et dejlig vådt blowjob. Lidt blidt mund knep blev der også plads til. Efter lidt tid tog hun sik bh af, "

Havde I taget tøj på igen efter bad ?? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...