Hop til indhold
Lia

Trekant med to fyre

Recommended Posts

Hejsansan skrev, for 8 timer siden:

Hvor i landet er du placeret Lia?

Pt mest Sjælland. Kan ske jeg tager til Fyn og Jylland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 18/1/2019 at 20:55:

....Men hvordan gør i når i begge vil mødes med en pige i synes er attraktiv? Hvor finder i hende/dem? Hvordan laver i aftale osv? Hvorfor tænder det jer at lege med en?

Jeg starter lidt omvendt: I et forhold (til en kæreste/bolleveninde/whatever), som jeg holder af eller ligefrem elsker. Her synes jeg, at det bliver mest frækt og pirrende at se en anden fyr tage hende. Måske har det en evolutionsbiologisk forklaring, at når en anden han har været på ens hun, så må man straks fortrænge den fremmede sæd aht egne gener. Man ser det hos mange dyr, feks i Dyrehaven, hvor en kronhjort straks springer på den hjort fra dens flok, som en udfordrer har besteget. Det gør i hvert fald mig pænt liderlig at se "min" kvinde blive taget af en fremmed :P Men det kræver selvfølgeligt lidt tillid og viljen til at sætte sig ud over den mest umiddelbare jalousi.

Rent praktisk finder vi en fyr på nettet og så varmer vi op sammen, så kommer han og "støder til" undervejs. Der er også meget fornøjelse ved forberedelserne og så ved at snakke om det bagefter :)

 

Det er rigtigt, at der er mange (80%) fusere imellem tilbuddene, så derfor har jeg også startet en tråd mhp at få oprettet et underforum for anmeldelser af fyre...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis det bare handler om en trekant, og der ikke behøver være penge involveret. - Så er det da nemmest i en swingerklub. Tag med en kammerat er er lidt frisindet, og find så den sidste mand der. 

Jeg tager indimellem med en veninde i klub, og det er overhovedet ikke noget problem at finde attraktive fyre eller par til at mætte hende med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tekla skrev, den 27/1/2019 at 18:26:

The more, the merrier - godt indlæg Lia!

Nu er jeg kun til to fyre ikke et stort GB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, den ‎18‎-‎01‎-‎2019 at 21:20:

2 mænd er dejligt, men 5-6 fyre er fantastisk. Sæt nu at den ene fyr ikke kan få den op og stå fordi brormand har en længere pik, så er der kun 1 tilbage. 

Selvom det er leg for kr, så må der godt være lidt mere spænding i legen end hvad 2 mænd kan tilbyde SF

Tit er det jo ham med den store lange pik der mister evnen da han ser hvilke evner andre har 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 8/2/2019 at 11:35:

Tit er det jo ham med den store lange pik der mister evnen da han ser hvilke evner andre har 

Ingen lange pikke... Kun fyldige pikke hehe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

MMP er herligt og en ganske almindelig form for hed adspredelse i swingermiljøet. Den vej igennem er det nemt at finde legekammerater, der er med på en rask DP eller andet i den dur :) Ellers er muligheden for at finde to kunder vel heller ikke dybt utænkelig.

Redigeret af Nye-Eventyr
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tit været samme med et par, mest i swingerklub, men også privat.

Lia du kunne efterlyst to fyre der vil tage dig på samme tid, kunne være hos dig eller hos en af fyrer eller i en swingerklub.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...