Hop til indhold
Hunting for beaver

Bedste 3 kant med 2 potentielle veninder

Recommended Posts

Hej med jer

Har lige et spørgsmål til jer flinke loge brødre 

Hvis i nu skulle fortælle hvem som i har haft den bedste 3 'kant med  (threesomes) inden for disse krav 

Det skal være dig og 2 piger / kvinder indenfor købesex verdenen, og helst oplevet her i DK. Et plus hvis de er veninder IRL, men ikke et must eller krav. 

Er udmærket klar over at selv om den ene kan ha' haft en fantastisk oplevelse, så kan den næste desværre godt opleve det nærmest modsatte,, 

Begrund også gerne med et par ord hvorfor,,,, 

Pft  Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 timer siden:

Hej med jer

Har lige et spørgsmål til jer flinke loge brødre 

Hvis i nu skulle fortælle hvem som i har haft den bedste 3 'kant med  (threesomes) inden for disse krav 

Det skal være dig og 2 piger / kvinder indenfor købesex verdenen, og helst oplevet her i DK. Et plus hvis de er veninder IRL, men ikke et must eller krav. 

Er udmærket klar over at selv om den ene kan ha' haft en fantastisk oplevelse, så kan den næste desværre godt opleve det nærmest modsatte,, 

Begrund også gerne med et par ord hvorfor,,,, 

Pft  Hunter 

Cassia og Mia var en super oplevelse. 2 piger som bruger energi på hinanden og sammen giver en fuld opmærksomhed. Heaven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 21 timer siden:

Ville faktisk ønske at der var flere GP'ere sådan mere generelt set som lavede "opsøgende" arbejde,, 

Der behøver jo ikke være en længere salgstale, eller folk måske føler sig, presset eller påduttet noget som de ikke kan i overskue,, 

årsagen til at det ikke ses oftere er at det er en del af EGs regelsæt; pigerne må ikke anbefale sig selv herinde

så dit ønske vil nok ikke blive opfyldt :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 5 minutter siden:

årsagen til at det ikke ses oftere er at det er en del af EGs regelsæt; pigerne må ikke anbefale sig selv herinde

så dit ønske vil nok ikke blive opfyldt :-).

Ok det siger jeg så "tak" for aaisha ,,altså for informationen,,,Ja jeg har nok ikke læst alle retningslinierne igennem,men er da fint at du lige er vågen ,og behjælpelig

Jeg kunne nok ha ventet længe på flere input,men må nu nøjes med at læse nogle af mine udemærkede brødre`s indlæg .

Det er vel ikke forbudt at nogle GP`ere skriver PM til os og derigennem laver aftaler vel ?

god søndag til dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...