Ratata 2876 Skrevet 18. Januar, 2019 De er 50 kg, som er pænt fordelt over 172 cm. Jeg har gode venner venner, der elsker komfort og berøring. Jeg har den sødeste røv parisiske røv, der er smuk og elsker at få lidt forkælelse. Min baby er meget stram og altid duftende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 18. Januar, 2019 Har du nu leget med google translate igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 18. Januar, 2019 allo-allo skrev, for 6 minutter siden: Har du nu leget med google translate igen? Nej Det er Amira Ana der har 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Januar, 2019 OMG jeg elsker den slags......"offerets kæreste" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Januar, 2019 DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden: OMG jeg elsker den slags......"offerets kæreste" Ja hvad dælen mon det skulle betyde? Det andet er mere eller mindre til at regne ud, men offerets kæreste??? Skal det mon betyde GFE? (I offer love) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 22. Januar, 2019 Denne er sgu også helt hen i vejret. Du vil dø af glæde og løbe på ansigt. Hun vil ta din kylling i munden til hun er gagged, hun er i hvert fald ikke veganer. Ser lige et billede for mig. Måske findes der nogen der tænder på kylling til gagged. https://annoncelight.dk/showad/268078 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg