Hop til indhold
Flødeis

Thai-massage - men i Berlin?

Recommended Posts

Så kom tiden, hvor jeg måtte stikke hovedet ud af busken og deltage i debatten - hvor jeg inden længe forhåbentlig får noget at bidrage med :)

Men jeg er så privilligeret at være i Berlin i øjeblikket, og har i den forbindelse spekuleret på at få en gang thai-massage. Men da jeg er fuldstændig ny i gamet (også i forhold til at besøge piger) har jeg ikke den fjerneste idé om hvad jeg kan forvente - ud over hvad jeg kan læse mig til herinde.

Men hvordan forholder det sig i Berlin - er det ind i en tilsyneladende helt normalt thai-massage og så bare smide alt klunset med det samme, eller er det en anden teknik jeg skal køre?

Er der evt. også nogle som kan anbefale en som er både billig, køn og dygtig?

En masse spørgsmål fra en nysgerrig ung fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom tiden, hvor jeg måtte stikke hovedet ud af busken og deltage i debatten - hvor jeg inden længe forhåbentlig får noget at bidrage med :)

Men jeg er så privilligeret at være i Berlin i øjeblikket, og har i den forbindelse spekuleret på at få en gang thai-massage. Men da jeg er fuldstændig ny i gamet (også i forhold til at besøge piger) har jeg ikke den fjerneste idé om hvad jeg kan forvente - ud over hvad jeg kan læse mig til herinde.

Men hvordan forholder det sig i Berlin - er det ind i en tilsyneladende helt normalt thai-massage og så bare smide alt klunset med det samme, eller er det en anden teknik jeg skal køre?

Er der evt. også nogle som kan anbefale en som er både billig, køn og dygtig?

En masse spørgsmål fra en nysgerrig ung fyr

Hej

Du finder bare et sted, smider alt tøjet og ser hvad der sker ;)

Jeg var for et halvt år siden her:

Royal thai massage / wilhelmstraße 85-86, 10117 berlin mitte / tel. 0049. (0)30. 2088 63 60 / [email protected]

http://www.thasiaspa.com

De var meget smukke, kan ikke huske hvad hende der betjente mig hed, men fik en lækker

Body to Body og en afspilning ud over hende til slut :P

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder super, vil prøve at se om jeg kan støve den op :)

Hvad måtte du slippe - og må du komme alle de gange du kan?

Jeg startede med at give 60€ for oliemassage, der senere blev ændret til BtB med afslutning,

tror jeg gav 80€ ekstra.

Man kan aftale sig til det meste, afslutning er normalt kun de sidste ca. 10 min.

Du kan på hjemmesiden se billeder, hende jeg var sammen med er hende i den røde bluse med kulsort hår.

Der ligger mange steder i Berlin, du kan google de fleste.

God fornøjelse :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt kort: Når nu du er i det land, så er det måske værd at undersøge om man kan få både thai og massage - og en endnu større samlet oplevelse - på Artemis? Google: Artemis Berlin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...