Hop til indhold
Guest Randersand

Lingammassage i Randers/omegn?

Recommended Posts

Guest Randersand

Hej, jeg faldt over denne side, der mener at lingammassage skulle hjælpe på potensen, hvis man eksempelvis er opereret for prostatakræft.

Nogen der kan be/afkræfte, og evt hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo mere prostata stimuleres jo mere følsom bliver den. Populært sagt skal nerverne i prostata vækkes til live. 

Jeg blev opereret( udvidelse, ikke kræft) i prostata. Mine udløsninger havde altid været så lidt et suk og så færdig. Efter operationen ser jeg sol, måne og stjerner næsten hvar gang. Det er gået fra usløsning til orgasme - desværre blev jeg ikke multiorgasmisk ved samme lejlighed ;) 

Men jeg tror der skal mange massager til, før du kan mærke en effekt. 

Det findes nogle fine stykker legetøj, så du selv kan ligge og massere prostata. Det er nok en billigere løsning, men den nøgne pige må du jo undvære. Til gengæld kan du gøre det så ofte du lyster. 

Jeg har prøvet prostata massage mange gange, og det er rigtigt godt. Hvis massøren er dygtig og kan mærke når du er lige ved at komme, og så stoppe kortvarigt kan det blive til en svimlende dejlig orgasme. Nogle massører vil at man selv skal sige til lige inden man kommer. Det duer ikke, for så skal du ligge og være opmærksom og sige til i det helt rigtige øjeblik. Men der er piger der kan mærke når du er lige ved :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Det lyder rart, men er desværre ikke muligt efter en fjernelse af prostata 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Randersand skrev, for 41 minutter siden:

Det lyder rart, men er desværre ikke muligt efter en fjernelse af prostata 

Jeg læste dit indlæg, som fanden læser biblen. Undskyld. 

Men jeg tror lingam massage kan hjælpe på potensen. 

Det er lidt det samme som jeg skrev om prostata. Jo mere din lingam stimuleres, jo mere vil din opmærksomhed rettes mod den, og dermed får du bedre kontakt til den. 

Det er nøjagtig det samme der sker i tantra. Kroppen berøres, stimuleres, og pludselig er hele kroppen en erogen zone. 

Det drejer sig om at kunne iagttage og fornemme sin krop - om det er lingam, læber eller noget andet, er ligegyldigt. Det drejer sig om bevisthed, ikke at have forventninger, men bare lade det flyde og nyde og være opmærksom på det der sker i din krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...