junglebøffen 260 Skrevet 18. Januar, 2019 denisa Er det henne på billederne. Tilbyder hun SF/MF Hvor er det ca på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. Januar, 2019 junglebøffen skrev, den 18.1.2019 at 13:10: denisa Er det henne på billederne. Billederne er falske og stjålet fra nettet. Du kan se den fulde billedserie hvorfra de er stjålet her: https://ko.twatis.com/album/dalkomhan-sachungi-sonyeo-geunyeoui-saekkileul-jimun-eulhagi-jeon-e-geunyeoui-hwaggohan-gaseum-eul-balgyeon-8685247.html Et lille tip er at billeder som disse. Hvor der er maaaaange billeder af samme pige på samme lokation uden så meget variation typisk er fra billedeserier hvor fotografen bare knipser derudaf.......du kan få en ide af det når du ser billedserie i linket God weekend 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 19. Januar, 2019 Tænkte jeg nok, men tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 19. Januar, 2019 Jeg har sendt SMS til hende 4 gange uden svar, så jeg ved ikke rigtigt, hvad de vil med denne add? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg