Hop til indhold

Recommended Posts

Hej frækkerter ;)

Har lige besøgt Kat og kan fortælle hun er lige så fræk som altid.

Det var den helt store tur, som hun mestre bedre end de fleste.

Er der andre der har besøgt hende for nyligt og deler min oplevelse af hende?

God weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 22 minutter siden:

Hej frækkerter ;)

Har lige besøgt Kat og kan fortælle hun er lige så fræk som altid.

Det var den helt store tur, som hun mestre bedre end de fleste.

Er der andre der har besøgt hende for nyligt og deler min oplevelse af hende?

God weekend :) 

Jeg var der i December, der var hun også i julehumør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 1 time siden:

Link? Hvor i Randers holder hun til hen? 

Søg her på thailisten og du ville finde svaret. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa jeg var hos hende i november 2018 Grundet mange anmeldelser ! for og i mod !  før jeg rejste tilbage til New Zealand  !! korrekt fræk,  men !!! er det massage du søger,  og ikke samlebånd med finger i røven .

så ikke lige mig !  Jeg følte det samme som ham  , jeg herefter henføre til ! men husk vi er forskellige så  respektere din mening .

Igen var også hos Siam  200 meter fra Kat , efter min mening  en klasse over,  hvis ikke finger i røven er det vigtigste 

Se lige denne her !!! er Copy paste fra anmeldelser 2015  du kan finde dem her hvis du søger på navnet .

 

Fra 2015  

var selv hos kat i sidste uge.  Havde aftalt tid kun med hende. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre ryg massage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv.

Så ringede kat og snakkede thai.

Kom ind til mig igen og sagde jeg fik ny pige da hun havde ny kunde. Jeg blev edder spændt rasende og rejste mig optog mit tøj på. Stak kat 300 kr og sagde at det var sidste gang hun så mig. Hun så helt forvirret ud og trak mig ud i hendes tekøkken.  Hun spurgte hvad der var galt. Jeg svarede at jeg nu er kommet hos hende i snart 4 år og når jeg bestiller tid med dig så forventer jeg du giver mig hele timen og ikke laver forskel fordi nogle af dine favorit kunder pludselig kommer.

Hun virkede pludselig trist og sagde undskyld. Og fik tilbudt vi kunne fortsætte hvis jeg kom igen senere. Jeg takkede nej da stemning var fuldstændig ødelagt.

Jeg sagde til kat at dette nok var min sidste gang hos hende da jeg ikke gider behandles så dårligt når jeg i snit har lagt mellem 8-10000 kr hos hende om året. 

Tror det er på tide jeg finder en ny favorit. 

Kat is out of my to do liste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Peter26 skrev, for 3 timer siden:

Link? Hvor i Randers holder hun til hen? 

Tæt på Kirken i Thai-kvarteret (tættere på må jeg vidst ikk kom iflg. Eg) 

Har dog ej selv besøgt, da jeg er bange for Katte :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt lige ved siden af .  nemlig kirkestrædet , men som sagt, gå fra Kirken op af kirkestrædet,  forsæt efter Kat  ca 60 meter 

drej til venstre , gå 70 meter og du ser en  antik / second hand forretning på din venstre side  og dør om dør Siam massage .

Ser lidt spartansk ud , men varen der leveres til UG , hvis du er til at massage delen betyder mere end 80 % af tiden . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest glatmandrds

Kat er udpræget luder med massage  som side gevinst hvorimod  Nam hos Siam  er massør med lidt ekstra i posen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er også færdig med Kat efter utallige besøg. Bevares, sexdelen er i verdensklasse. Men man ved aldrig hvilken humør hun er i på dagen. Fulgte opfordringen om at prøve Siam. Tak for anbefalingen. Virkelig noget af det bedste massage jeg har prøvet af en sød og serviceminded thaipige. Men hvilke ekstra ydelser tilbydes der udover hj?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
glatmandrds skrev, for 6 timer siden:

Kat er udpræget luder med massage  som side gevinst hvorimod  Nam hos Siam  er massør med lidt ekstra i posen 

 

Ok kære dk. Ska det forståes sådan, at man må kalde en Gp for Luder? Men ej kalde en Sort for Neger? 

Ok så fortsæt dk. I er virkelig på rette kurs :huh:

Nok om det,  enig, blir vi menneskeraldrig, derfor vil had og Krig altid være at træffe :wacko:

  • Men hvorvidt du kommer frem til forskellen imellem de 2 Massagepiger undre mig :huh:
  • Men Ok der er nok meget som jeg ej forstår, og måske held for det :rolleyes:
  • Go aften til jer, som ej kalder en kvinde Luder, men blot respekter hende, for den hun er :wub:
  • Ja, sorry, det lige var dig jeg faldt på :P
  • Tilbage til Tråden din 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Har også den erfaring med når Kat er i godt humør så er både massage og sex fantastisk, det er en god tur for kroppen den er så dejlig brugt og afslappet bagefter. også har hun ikke egoistiske priser må godt nok indrømme nogen gange har hun lidt svært ved at overholde sine egne aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
onlybeas skrev, for 4 timer siden:

Er det en der kan fortælle om pigerne hos Siam? :) 

Mener kun at der er en pige, sød, rar, flink og slank thaipige vel omkring 40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt  en pige , ejeren , sød slank  og giver en fantastisk massage , men tror nok nærmere 40 plus men en krop som yngre 

Har været der gentagne gange mens jeg var i DK , og en af mine top 10, som  jeg har prøvet i DK ,de sidste par gange jeg har været på ferie.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 15 timer siden:

korrekt  en pige , ejeren , sød slank  og giver en fantastisk massage , men tror nok nærmere 40 plus men en krop som yngre 

Har været der gentagne gange mens jeg var i DK , og en af mine top 10, som  jeg har prøvet i DK ,de sidste par gange jeg har været på ferie.

 

Okay lækkert og tak :) hvordan er priserne hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sorry lidt sent svar !    Randers  gennemsnit priser .  og du får meget for pengene ,  hvis kvalitet er i højsædet. 

Hun  er en  dejlig Thai kvinde  i mine øjne 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 23/1/2019 at 17:49:

korrekt  en pige , ejeren , sød slank  og giver en fantastisk massage , men tror nok nærmere 40 plus men en krop som yngre 

Har været der gentagne gange mens jeg var i DK , og en af mine top 10, som  jeg har prøvet i DK ,de sidste par gange jeg har været på ferie.

 

Hvad er adressen på Siam Massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 18/1/2019 at 17:27:

Hejsa jeg var hos hende i november 2018 Grundet mange anmeldelser ! for og i mod !  før jeg rejste tilbage til New Zealand  !! korrekt fræk,  men !!! er det massage du søger,  og ikke samlebånd med finger i røven .

så ikke lige mig !  Jeg følte det samme som ham  , jeg herefter henføre til ! men husk vi er forskellige så  respektere din mening .

Igen var også hos Siam  200 meter fra Kat , efter min mening  en klasse over,  hvis ikke finger i røven er det vigtigste 

Se lige denne her !!! er Copy paste fra anmeldelser 2015  du kan finde dem her hvis du søger på navnet .

 

Fra 2015  

var selv hos kat i sidste uge.  Havde aftalt tid kun med hende. Det startede også fint og hun var glad og fræk. Fik min lækre ryg massage,  og så begyndte hun blowjob.  

Så gik yderdøren op og ind kom en kunde hun gik ud til og kunne høre der blev grinet osv.

Så ringede kat og snakkede thai.

Kom ind til mig igen og sagde jeg fik ny pige da hun havde ny kunde. Jeg blev edder spændt rasende og rejste mig optog mit tøj på. Stak kat 300 kr og sagde at det var sidste gang hun så mig. Hun så helt forvirret ud og trak mig ud i hendes tekøkken.  Hun spurgte hvad der var galt. Jeg svarede at jeg nu er kommet hos hende i snart 4 år og når jeg bestiller tid med dig så forventer jeg du giver mig hele timen og ikke laver forskel fordi nogle af dine favorit kunder pludselig kommer.

Hun virkede pludselig trist og sagde undskyld. Og fik tilbudt vi kunne fortsætte hvis jeg kom igen senere. Jeg takkede nej da stemning var fuldstændig ødelagt.

Jeg sagde til kat at dette nok var min sidste gang hos hende da jeg ikke gider behandles så dårligt når jeg i snit har lagt mellem 8-10000 kr hos hende om året. 

Tror det er på tide jeg finder en ny favorit. 

Kat is out of my to do liste.

 

Ja det du citerer er fra mig :)

Ja kat har fået mange chancer men er No go for mig. Hun er alt for svingende og massagen blev dårligere og dårligere. Plus hendes måde og holde aftaler på :(

Så nej der er bedre og sødere kvinder i Randers :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...