Hop til indhold
Nina

Al begyndelse er svær...

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg må ærligt erkende, at jeg sidder her og skriver, med lidt røde ører. De blev røde, i forbindelse med indlægget, som Ludvig lavede omkring manglende respons fra os piger.

Som I kan læse i Ludvigs indlæg, så er jeg af den holdning, at kommunikation er vejen til et succesfyldt besøg - både for mig og for mine gæster og derfor gør jeg også et ret stort nummer ud af en ordentlig kommunikation.

Ludvig kontakter mig på PM (den virker ;) ) og fortæller mig, at det faktisk er mig, der er grund til hele indlægget. Av!

For at gøre en lang historie kort, så får jeg mails gennem min host af siden, som så sender dem videre til min private gmail - altså den mail jeg altid "har på mig". Problemet er så, at det spamfilter som min host har, (åbenbart) er alt for godt og sorterer mails fra, som ikke skulle have været sorteret fra. Og desværre, så gemmer min host ikke "spam"-mail i en mappe, så jeg kan ikke engang få adgang til at se, hvilke mails der er sorteret fra.

Så hvis nogen sidder med følelsen af at være blevet overset af mig, så er jeg virkelig ked af det.

Jeg tager mit job seriøst og det kan jeg simpelthen ikke understrege nok. Og jeg er virkelig ked af de her begynder vanskeligheder.

Alt, hvad der hedder spam filter er nu slået fra, så det skulle komme i min indbakke, under alle omstændigheder. Ellers kan jeg opfordre til at henvende jer herinde eller ringe/sende en SMS - så er I helt sikre på at få svar.

Igen, så undskyld til de, der måtte have været ramt af det her.

Kærligst,

Stinna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot, at du skriver dette indlæg, Stinna. Hatten af for det! Og respekt! Og alt andet godt! :)

Det er nemlig et bevis på, at du er seriøs!

Jeg har osse prøvet, at glemme at tjekke min spam-indbakke, og derefter finde seriøse mail's, som skulle have været besvaret for længst. :oops:

Søde, smukke Stinna. Man lærer af sine fejl. Jeg har fået mange lærestreger ;)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stinna..

Man er proff, når man ved man kan lære noget nyt og amatør, når man tror man ved det hele..

Thumps up til dig, vi kvinder kan jo multitaske, dog ret svært med et spam filter :D Og det sker også for os, trods snart 12 år på bagen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Go'aften Stinna!

Jeg er oprigtig ked af,indirekte at være medvirkende til en masse bøvl for dig og "Stinnalove".. :(

Men jeg havde den der "Det er sgu også for dårligt" attitude,da jeg skrev indlægget.

Da du kort efter gav mig ret,og samtidig ytrede vigtigheden af,en seriøs kommunikation...Vidste jeg noget var galt.. :? Så dum er ingen.

Tænkte lidt på,hvad der kunne været tabt i den spammail,hvis ikke indlægget var blevet skrevet.. ;)

Glæder mig over det løste problem,samt anskuelsen af dine kollegaer's opbakning..Flot :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stinna,

Jeg tror da, at alle har været udsat for, at spamfiltret snupper mails, som ikke er spam.

Lidt skråsikkert af din mail-provider at slette spam permanent sådan uden videre, vil jeg nok sige.

/Heino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stinna,

Jeg tror da, at alle har været udsat for, at spamfiltret snupper mails, som ikke er spam.

Lidt skråsikkert af din mail-provider at slette spam permanent sådan uden videre, vil jeg nok sige.

/Heino

Det er vi helt enige i, men det gør UnoEuros webmail :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stinna

Som Nikita skriver, så har jeg altså også prøvet den der med spam, jeg har endda fået en e-mail med 3 måneders forsinkelse, den havde "hængt" ude i cyberspace og fået sig en hyggestund, og da den endelig når min e-mail, ser jeg naturligvis ikke efter datoen...men besvarer og den stakkels mand skriver tilbage "hvaaaa øhhhh). Aftalen kommer dog i stand, og det bliver en 4 timers aftale...men vi er altså kun mennesker, husk det.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skift host til one.com. De har det hele topprof. Og priserne er lave

Om de stadig gør det, er jeg ikke helt klar over, men One.com skrev i hvert fald tidligere i deres regelsæt, at de ikke accepterer erotiske sider. Nu er det jo så ikke sikkert, at de vil opdage den, men hvis muligheden/risikoen for at få hele siden slettet er til stede, er det jo knapt så sjovt.

Hej Stinna.

Jeg har et temmeligt strengt spamfilter på min mail, da jeg ellers modtager alverdens junk - somme tider ved folk ikke engang, at det er afsendt fra deres mail. (Det værste er dog, at man ofte kan se hele deres kontaktliste, det kan vist ikke være særligt heldigt. :oops: ) Og ja, det er ærgerligt når mails går tabt, men vi må blot håbe på overbærenhed, tålmodighed og gensendelse fra afsenderen.

Og et lille PS:

"Good girls goes to heaven, bad girls goes everywhere"

Hej Nikita.

Girls don't goes - they just go. ;)

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om de stadig gør det, er jeg ikke helt klar over, men One.com skrev i hvert fald tidligere i deres regelsæt, at de ikke accepterer erotiske sider. Nu er det jo så ikke sikkert, at de vil opdage den, men hvis muligheden/risikoen for at få hele siden slettet er til stede, er det jo knapt så sjovt.

Det er gælder stadig, det måst man ikke.

http://www.one.com/da/forretningsbetingelser (punkt 1.1)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Girls don't goes - they just go.

nede på bodegaen har jeg en go ven som at der hedder google. han har fortalt mig at det faktisk kan staves på begge måder, både med go og med goes.

ps han har engang været engelsklærer, alså før han blev stamkunde på bodegaen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm, så bør du nok bytte nick og avatar med ham. :D

I min barndom var det sådan, at når man havde klåget sig mindre heldigt, så fik man en hånlig kommentar om, at man skulle have sine skolepenge tilbage.

Den kommentar er vist på plads overfor din sikkert gode og rare ven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

han har fortalt mig at det faktisk kan staves på begge måder, både med go og med goes.

Jojo, det kan da staves på begge måder. Men stavemåde er én ting - grammatik noget helt andet. Og goes er altså helt forkert i de to sætninger, uanset hvad din engelsklærer synes. ;)

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hold da nu op hvor er i dog nogle kedelige noen. :lol: kom ned på bodegaen og få en dram i stedet for at være så skinhellige. :) alting skal sgu da ikke være så korrekt og perfekt. selv ikke Djina er vel helt perfekt når det kommer til stykket.

min gamle ven er skam lige så drikfældig som mig og nok osse som ham der onslow. hvis du kigger godt efter så er der ikke den store forskel på vores billeder, onslow ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

selv ikke Djina er vel helt perfekt når det kommer til stykket.

Tjo, det er jeg rent faktisk. Det beklager jeg naturligvis, men hvad kan man gøre. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her støtter jeg op bag Gina - Der er ikke meget hun ikke er perfekt til........

Prøver stadig at finde grænserne for hendes perfektion, men indtil videre er det en fejlslagen mission.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal hurtigst muligt have tilmeldt mig et udvidet grammatik kursus hos dig, Gina, næste gang jeg er i Kbh. :-)

Jeg har aldrig syntes at det var spændende - men nu er jeg parat til at give der et forsøg mere.

Jeg må prøve at se om jeg kan se igennem fingre med at du, Gina, er perfekt:-)

Om man skriver go eller goes betyder nu ikke så meget for mig. Men jeg er bare træt af at de søde piger skal gå. Hvorfor kan de ikke blive bare lidt længere:-)

Som jyde tror jeg heller ikke at jeg taler helt korrekt.

Ps: Hvis nogle skal være i tvivl om det, så har jeg forstået ironien.

Lidt alvor - vi skal huske at bevare dialogen med et glimt i øjet. Der er også nogle som har svært ved at skrive og vi må absolut ikke skræmme dem væk fra dette board. Jeg har stor respekt for alle som skriver input

Del dette indlæg


Link til indlæg

min gamle ven er skam lige så drikfældig som mig og nok osse som ham der onslow. hvis du kigger godt efter så er der ikke den store forskel på vores billeder, onslow ;)

Min gode mand,

forskellen er helt tydelig.

Jeg ser sådan ud i ædru tilstand. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hugo c Skrev:

Lidt alvor - vi skal huske at bevare dialogen med et glimt i øjet. Der er også nogle som har svært ved at skrive og vi må absolut ikke skræmme dem væk fra dette board. Jeg har stor respekt for alle som skriver input

Jeg er helt enig med Hugo C... :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så bestemt ikke perfekt! Og det gør skam slet ingenting, for jeg er trods alt et menneske. :)

Tak Gina, for at udpege mine grammatiske fejl her i Stinna's tråd. Du er en guttermand :)

Jeg lader min signatur stå, som den nu engang gør... For det uperfektes skyld! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

for jeg er trods alt et menneske :)

jepper, og kommer du forbi bodegaen en dag, så gir jeg sgu en dram.

hand-clapping-smiley-emoticon.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og et lille PS:

Hej Nikita.

Girls don't goes - they just go. ;)

/Gina.

Jeg er ikke helt klar over hvorfor - men dette var det mest erotiske indlæg til dags dato. Dejlige kropper og fantasifulde menukort er en ting, men grammatik .... det er fandenimig så utroligt sexy.

Jeg kan kun undre mig over hvorfor i al verden jeg ikke har besøgt Gina endnu. :o

Og Nikita: Det er i det uperfekte den virkelige skønheden åbenbarer sig.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her på egnen,ville lækkermåsen få tilbudt bakskuld,brændevin og bajere... :)

Og halvdelen af min boreplatform for natten..

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...