Hop til indhold
Bing

Esklusiv pige

Recommended Posts

Gæst

jeg har været i kontakt med hende - hendes priser for en time starter ved 4500 dkk...

mon hun finder nogen til den pris :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må hoppe i det/på hende :D .

Hvis hun virker så spændende og særlig p dig så kast dog pengene efter det.

Hendes måde at skrive på virker mere 'bitchy' end interessant for mig, men sådan er vi så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg undre mig over hendes annonce, hvis hun så god og luksus, hvorfor hun brug for at annoncer et gratis sted?

hun må da have kunder og med den pris.. behøver hun ikke arbejde meget...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg undre mig over hendes annonce, hvis hun så god og luksus, hvorfor hun brug for at annoncer et gratis sted?

hun må da have kunder og med den pris.. behøver hun ikke arbejde meget...

prøvemanden

Jeg tror faktisk en del piger lider lidt af samme syndrom som en del mænd gør, bare med omvendt fortegn. Det ville ikke undre mig, hvis tøsen blot tænder på at modtage liderlige beskeder fra et væld af fyre - at hun føler sig lækker, ved at mænd har lyst til at købe hende. Når der dukker sådanne annoncer op på nettet, så tænker jeg dette som værende tilfældet som noget af det første. For som der tidligere er nævnt, så burde en pige, der virkelig er ekstraordinær i enhver henseende, ikke søge vidt og bredt, for at tjene kassen på at sælge sig selv. Og det kan jo undre, når annoncen bliver ved med at være aktiv.

Sådanne "bitchy"-annoncer er jeg også begyndt at gå uden om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forestiller mig en ung pige, som drømmer om at tage skridet..Måske med hjerteveninde, ved sin side.

Hun er ikke helt klar, og stikker fingeren lidt i jorden, ved at åbne sådan en latterlig annonce.. Som Omrejsende er inde på, så får hun sikkert et voldsom "Kick" af korrespondancen med de nysgerrige mænd som, har spærret øjnene op, over den sindsyge pris..Smart nok måske :?

Kigger man på de mest succesfulde piger i branchen "flere her fra" Så vil man opdage at de kun annoncere en sjælden gang på Ekstra Bladet..Det er ikke nødvendigt længere med dyre annonce kroner...De faste husbukke er kommet i hus.. :)

Med disse piger, kan man for 2000,- få 4 til 5 kvarter, med service og sex på højste niveau.. :)

Velkendte priser som har eksisteret i mange år, og gudskelov ikke fulgt kurven for benzin...Tværtimod tyder det på priskrig, når udenlandske piger og danske veteraner, har måtte sænke timepriserne gevaldigt på det seneste..Især hvis man søger privat/diskret.

En pige der starter ud, med at tilbyde sig selv til den pris..Endda på den mest useriøse og lavt rangerende søgemulighed..Enten pisser i bukserne af grin eller har dildoen dybt begravet hvor den har det bedst ;) For modtager kunder..? NÆPPE.

VH Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

eller at hun seriøs mener hun er 4500kt værd... og forventer at få det for sex i en time...

enten får hun kunder og kan tillade sig den pris...

eller så må hun på et tidspunkt erkende ingen vil betale.. og sænke prisen eller lade værd...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...