Hop til indhold

Recommended Posts

Jyllands Alle 8

8000 Århus

2546 2888 

 

Besøgte denne søde pige i indeværende uge. 

Hun er en lille pige, slank med en lille fin numse og ret store bryster, som hun påstod var ægte. Dejlige er de, ægte eller ej.  Atypisk ansigt for en thai, med et stort glad smil. 

Massagen kom vi til at glemme, for det klikkede lige fra starten. Det blev en hed men kort stund ( jeg blev for ivrig :mrgreen:). Hun er dygtig og erfaren samt ret fræk, uden at være vulgær. Skønt øko blow, og kondom på resten. Hun er som skrevet ikke særlig stor, heller ikke forneden, så dem med stort bor skal nok ikke besøge hende.  Kyssene var model tante, men som legen udviklede sig, gjorde hendes kys også. 1000 for oplevelsen. 

Og så er der altid dejligt varm på Siam, næsten for varmt. Vi var godt svedte til slut. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 minutter siden:

Lyder fantastisk:) alder ca, og matcher højde hendes drøjde? Tænker vægt?

har hun ikke nogle billeder

Jeg har ikke fotos af hende;)

Hun er midt 30 vil jeg tro og yderst velproportioneret - slank som jeg skriver. Hun kan ikke veje mere end 40-50 kg, for hun var nem at flytte rundt med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke fotos af hende;)

Hun er midt 30 vil jeg tro og yderst velproportioneret - slank som jeg skriver. Hun kan ikke veje mere end 40-50 kg, for hun var nem at flytte rundt med. 

Dansk el engelsk talende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 14 minutter siden:

Ikke meget svar fra hende.. hva tid åbner hun/åbningstider?

Åbner kl 10, men de tager ikke telefonen når de er vandrette :) Prøv senere, eller send en SMS hvor du beder dem ringe op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 18 minutter siden:

Hun svarer ikke på sms - ærgerligt 

Hm, jeg talte med mutter for 1 time siden. 

Har lige checket det nummer jeg skrev i starten, Det er korrekt. 

Prøv at ring :O 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers tag derud. Der er to på vagt, plus mutter. Jeg har ikke set den anden pige, kun Raya og naturligvis mutter Mei, som er lidt ældre men velholdt og så dyyyyyygtig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Aarhuselsker skrev, den ‎18‎-‎01‎-‎2019 at 12:41:

Ellers tag derud. Der er to på vagt, plus mutter. Jeg har ikke set den anden pige, kun Raya og naturligvis mutter Mei, som er lidt ældre men velholdt og så dyyyyyygtig ;) 

Go' dag mester

Havde læst din indslag og besluttede mig at tage derude for en omgang massage ;) ;) , men,  der var kun to "gamle" kvinder, den ene var pisse sur og den anden forsvandt bare.

Så, hurtigt ud af døren igen hurtigere end The FLASH. :) O :) 

Og for resten; 

Jeg hørte også at bestyreren kom til at betale meget dyrt i bøde for hendes piger da politiet kom på besøge hos hende for et par måneder siden.

Kender du noget til denne historie?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 4 minutter siden:

Go' dag mester

Havde læst din indslag og besluttede mig at tage derude for en omgang massage ;) ;) , men,  der var kun to "gamle" kvinder, den ene var pisse sur og den anden forsvandt bare.

Så, hurtigt ud af døren igen hurtigere end The FLASH. :) O :) 

Og for resten; 

Jeg hørte også at bestyreren kom til at betale meget dyrt i bøde for hendes piger da politiet kom på besøge hos hende for et par måneder siden.

Kender du noget til denne historie?

 

Ja jeg kender til historien, men kan ikke se hvad det har med anmeldelser at gøre. 

Fint du evnede at sige nej, når du ikke så noget af interesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja jeg kender til historien, men kan ikke se hvad det har med anmeldelser at gøre. 

Fint du evnede at sige nej, når du ikke så noget af interesse. 

Jeg mente ikke at du skal fortælle eller skrive noget om historien, jeg spurgte bare om at du "også" var bekendt med det.

Jeg tror at de fleste kender til der der var sket hos Siam.

Sidste gang jeg var der var det for et år siden, jeg kunne ikke lige deres indretning.

Men alligevel, tak for indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet igen. 

Det var Raya der modtog mig, og det var også hende der overfaldt mig på briksen. Fin massage af de bløde, og så hele moletjavsen med gevindst på mange hylder :)

Jeg er sikker på de bryster ikke er ægte. De har en pæn facon og er dejlige at røre, men lidt for store til hende. 

Men stadig slank med en fræk lille numse og thaiglat hud.

Hendes blow er i den rigtigt gode ende, og hun ændrede det ret hurtigt til en 69, hvor mine fingre ikke blev stoppet på vej hist og pist. 

Da jeg, efter endt leg,  skulle skylle olien af ryggen åbnede jeg døren til lilleput badeværelset, og kaldte på hende. Fluks kom hun, stadig med håndklæde om, og vaskede mig på ryggen mv. Dejligt, og også lidt leg, og hjælp til at vaske hende. Hun er en frisk pige med et godt humør og lysten. 

Og til de der ønsker saftige detaljer: Jeg kom 4 gange i den halve time vi knaldede. To første gange så meget i hendes mund, at det løb ned af hagen på hende. Hun fik 8-9 larmende våde orgasmer og da jeg gik, sad hun og rystede af efterorgasmer på en stabel håndklæder  og dryppede færdig. :D

Kontakt, se trådstarten. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, Lige nu:

Okay men jeg tænkte på betalte du mindre når det blot var sex. Eller betalte du for en time?

Jeg køber altid hele paletten. At jeg så sommetider kommer til at springe det ene eller andet over er jo ikke pigens skyld. Om det varer en time, en halv eller halvanden er mig ligegyldigt. Jeg gider bare ikke snakke penge når jeg har fået strådreng ;) 

Det er nok muligt man kan snakke sig til en bestemt pris for 20 minutter med den ene eller anden kombi - jeg gider bare ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Besøgte stedet igen. 

Det var Raya der modtog mig, og det var også hende der overfaldt mig på briksen. Fin massage af de bløde, og så hele moletjavsen med gevindst på mange hylder :)

Jeg er sikker på de bryster ikke er ægte. De har en pæn facon og er dejlige at røre, men lidt for store til hende. 

Men stadig slank med en fræk lille numse og thaiglat hud.

Hendes blow er i den rigtigt gode ende, og hun ændrede det ret hurtigt til en 69, hvor mine fingre ikke blev stoppet på vej hist og pist. 

Da jeg, efter endt leg,  skulle skylle olien af ryggen åbnede jeg døren til lilleput badeværelset, og kaldte på hende. Fluks kom hun, stadig med håndklæde om, og vaskede mig på ryggen mv. Dejligt, og også lidt leg, og hjælp til at vaske hende. Hun er en frisk pige med et godt humør og lysten. 

Og til de der ønsker saftige detaljer: Jeg kom 4 gange i den halve time vi knaldede. To første gange så meget i hendes mund, at det løb ned af hagen på hende. Hun fik 8-9 larmende våde orgasmer og da jeg gik, sad hun og rystede af efterorgasmer på en stabel håndklæder  og dryppede færdig. :D

Kontakt, se trådstarten. 

Når du skriver kom 4 gange. Købte du så kun en halv time til 200kr

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Når du skriver kom 4 gange. Købte du så kun en halv time til 200kr

8000

Ja, og at jeg kun kunne 4 gange skyldtes jeg havde fyret to løse skud af i bilens askebæger først. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aarhuselsker, - 4 gange på et besøg, jeg misunder dig, jeg kan kun 2 gange, en gang frem og en gang tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 46 minutter siden:

Løgnehistorier er ikke værd at læse om.

og humor er et ubekendt begreb ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎09‎-‎04‎-‎2019 at 14:37:

Og til de der ønsker saftige detaljer: Jeg kom 4 gange i den halve time vi knaldede. To første gange så meget i hendes mund, at det løb ned af hagen på hende. Hun fik 8-9 larmende våde orgasmer og da jeg gik, sad hun og rystede af efterorgasmer på en stabel håndklæder  og dryppede færdig. :D 

4 gange på en halv time.... Du er for vild. :shock: Orgasme til hende hvert 3. minut.....:-o Du bliver nødt til at give mig et par tips en dag :D

P.S. Skulle du betale ekstra for de drypvåde håndklæder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 12 minutter siden:

P.S. Skulle du betale ekstra for de drypvåde håndklæder?

Nej, nej. Jeg fik ved, efterfølgende besøg, tildelt platin lynlåsen med egeløv for indsatsen. Lynlåsen blev isyet af en kollega, mens jeg atter gav Raya en dronnigetur med serieorgasmer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...