Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er jeg den eneste der i nyere tid har været et smut omkring Kolding og har oplevet denne fantastiske kvinde?

Aftalen kom langt om længe i hus og jeg kørte mod Kolding, var spændt på, hvad der ventede mig. Jeg blev absolut ikke skuffet, alder og udseende passer perfekt til annoncens ordlyd...............muuumz....

Aftalen var, at jeg skulle ringe, når jeg ramte hendes by og her fik jeg så adressen, fint for mig............blev lukket ind i hendes hule. Pia modtog mig i en fin lakkjole, høje stilletter og netstrømper, her var jeg solgt. Blev kommanderet ned på knæ, for at kysse de smukke stilletter og kunne ikke dy mig for at kysse på hendes ben, en hurtigt rammende lussing gjorde sin entre..........med ordene, at her var det hende der bestemte dagsordenen. 

Jeg blev fikseret på arme og ben samtidig med at hun var blid og kærlig, en let kærtegnende hånd og nogle kærlige kys ramte mig. Hun var drillende og pirrende, forstod at veksle mellem det blide og lidt hårdere, nossepirring, analpirring og pisk med diverse slagredskaber. 

Jeg blev løsnet og beordret til at slikke hende, hun kommanderede mig til at jeg skulle sutte og her mærkede jeg, hvordan hendes klit voksede..............herefter endte seancen med en hed omgang ud i det danske........

Pia, hvis du ser dette, vil jeg sige mange tak tak for en fantastisk oplevelse.......og håber der bliver flere

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja pia er en skøn og dejlig moden kvinde. har været der flere gange og kommer der igen, jeg kan ikke få nok af pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cippo, alder og udseende har jeg jo skrevet, at det svarer til det hun oplyser i hendes annonce..........

ChristianL stedet er jo et PD-sted, så du ved jo godt, at vi ikke må og vil oplyse nærmere............bare en ærlig brugers mening....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg var nysgerrig for mht stedet er ikke  en adresse eller noget i den stil.

jeg vil gerne vide om stedet er indbydende,  hvordan muligheder for parkering er, samt hvor diskret stedet er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...