Hop til indhold
ÅbyhøjMand

Skønne, skønne, skønne Tekla i Herlev

Recommended Posts

Altså, jeg har virkelig gået rundt og talt på knapper hele dagen: skulle jeg, eller skulle jeg ikke skrive en anmeldelse af mit besøg hos @Tekla hos Afrodites Piger i formiddags.

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

På den ene side var det så fabelagtig og fuldendt en oplevelse for mig, at det næsten føles urimeligt at skulle kalde det en "anmeldelse". Det var for godt til at lade sig reducere til et antal stjerner eller tommelfinger op eller ned. På den anden side har jeg lyst til at fortælle alle, hvor herlig Tekla er at være sammen med, og hvor dejlig hun er.

Så derfor: snarere end en anmeldelse vil jeg komme med en anbefaling. Hvis du er til superdejlige, superdygtige og supersjove kvinder, som er fantastiske at have sex med, så skal du besøge Tekla!

Jeg var selv lidt usikker i starten - jeg synes hun så dejlig ud, men jeg er ikke selv til smerte, slavetøser og spanking, så jeg var i tvivl om hun var noget for mig. Men vi havde den herligste kommunikation i dagene op til mødet, og jeg fik indtrykket af at skulle møde en kvinde, der hviler helt i sig selv og sin seksualitet og som gerne gjorde andet end hård SM og gerne ville møde mig.

Og jeg havde altså den mest suveræne time. Jeg var blevet hele dagen, hvis jeg kunne og havde haft råd. Teklas sans for hvad jeg kunne lide og hendes egen uforfærdede lyst tændte mig helt vildt. Ingen detaljer her, dog vil jeg sige, at sjældent har jeg mødt nogen, der slikkede så godt! Episk. Men først og fremmest var det det at være helt tæt på hendes dejlige krop, helt sammensmeltet med hendes læber, som fik mig helt op at ringe.

Tekla er ganske særlig. Og jeg har hele aftenen tænkt på at kaste mig på det første tog til KBH i morgen tidlig, så jeg kunne komme til at nyde hendes selskab igen i morgen.

Næste gang jeg er i KBH skal jeg så meget besøge hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aabyhøj

velkommen blandt os som finder Tekla fantastisk, jeg kan genkende alt det du skriver om Tekla. 

Og til de som er til slavetøser kan jeg tilføje at Tekla er en slavetøs som tydeligt og synligt tænder på smerte og ydmygelse. For Tekla er slavetøs ikke en rolle, Tekla er slavetøs 

pas godt på Tekla og behandle hende med den respekt hun fortjerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Åbyhøjmand, TAK <3

Fordi jeg fik møde dig og lave magi sammen med dig. Sådan generøs åbenhed og sådant samspil som med dig er det jeg virkelig vil og som får mig at svæve - faktiskt vil jeg sige at det gør mig lykkelig - og føle mig heldig som kan gøre det her en del af min tid.

Fordi du alligevel besluttede dig for at dele din oplevelse her og på så fantastisk en måde at når jeg læser det og genkender kommer jeg igen til at svæve lidt.

Fordi med dit løfte om at du kommer igen vil jeg se frem imod at igen svæve sammen på skyer af lyst.

Knus Tekla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...