Hop til indhold

Recommended Posts

Selvom pigen ser rigtig lækker ud, så er det ikke en garanti for, at hun er fake. 

Men undlader hun at skrive, at så lækre og modelagtige billeder er 100% real, så er det nærmest garanti for fake. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 13 timer siden:

Selvom pigen ser rigtig lækker ud, så er det ikke en garanti for, at hun er fake. 

Men undlader hun at skrive, at så lækre og modelagtige billeder er 100% real, så er det nærmest garanti for fake. 

Det er naivt at tro at billederne er 100% ægte bare fordi det står i en annonce. 


Konkret for denne annonce så vil jeg sige at jeg vil blive ekstremt overrasket hvis pigen på billederne er at finde på stedet … 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen og fik en tid i fredags. Hvis det ikke er pigen på billederne, så er det en meget flot kopi. Hun ligner billederne 98%. ( Photoshop)  der var dog lidt forvirring om hvad jeg skulle have, havde pr sms med molly (mutter) aftalt 1 time til 1k. Det var den lille skønhed ikke enig i, men mutter sagde at sådan var det. Jeg skulle have gået igen. Massage kunne hun ikke finde ud af, og aldrig har jeg prøvet noget så trist. Der var ingen smil eller øjenkontakt, og så var hun så stram at jeg næsten ikke kunne komme ind. ( jeg er ikke af de største). Eneste plus lækkert blow.

Stedet: 6

Pigen: 10

Indlevelse: -10

Gentagelse: NEJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu er jeg ikke helt sikker på alder. Men tror ikke over 30. Højden ca. 166-170. Bryster som på billederne. små...   Vægt: tror ikke hun når op på 45.

Hun ville gerne snakke. Hun havde boet i Spanien, og savnede det pga. Kulden her i DK. 

 

Redigeret af Mariagerfjord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...