Hop til indhold
DanO

Belle vejle

Recommended Posts

Har været på en rigtigt lang juleferie så nåede ikke lige at skrive før jeg rejste. Men er kommet hjem.

Et par timer før jeg tog mit fly besøgte jeg denne skønne thai pige. Hun er rigtig lækker og flink. Startede med at få en flaske vand imens hun gjorde sig selv klar. 

Da hun kom tilbage, fik jeg en overmiddel massage før hun tog alt tøjet af. Fik lidt body to body massage på min ryg. Det bedste af den del er at hun er glat barberet, men man kan lige mærke de små hårstubbe som gjorde mig ekstra tændt. Blev vendt om og fik en hurtig massage der før hun begyndte at sutte uden kondom. Efter lidt tid var det på med kondomet og før jeg så mig om, var hun i gang med at ride mig. Virkelige gode babser man kan røre ved imens. Efter lidt tid var det om i doggy og derefter missionærstillingen.

Efter det hele var over snakkede hun lidt imens hun rørte ved mig, og derefter i bad. Desværre var hun ikke med.

God oplevelse, hvis det ikke var fordi der var så mange at prøve i vejle, ville jeg besøge hende igen.

LINK: https://annoncelight.dk/showad/258070

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...