qqq 22 Skrevet 17. Januar, 2019 Hejsa Jeg har søgt på nettet uden reelt at finde hvad jeg søger. Jeg søger efter navnet på den fetish jeg evt. har og den dybere årsag til hvorfor jeg tænder på det. I bund og grund tænder jeg som så mange andre mænd på at sprøjte på eller i en kvinde. Jeg elsker især handjobs hvor kvinden giver sig god tid og nyder det. Kvinder der er penislovers tænder mig helt vildt. Kvinder der tænder på at få en mand til at sprøjte og nyder at se spermen komme ud af pikken, gør mig vildt kåd. Men derudover tænder det mig også rigtig meget når en kvinde gør "noget" ved min penis. Det kunne være at vaske den, tørre den, undersøge den, holde den mens jeg urinerer, lege med den, smage på den. Næsten stort set alt der har med at se og røre ved den i bestemte sammenhænge, uden at det nødvendigvis fører til sex, tænder mig rigtig meget. Det kan virke som en slag langtrukken forspil. Jeg tænder ikke decideret på rollespil som f.eks. sygeplejerske mv. Det er kun de små frække hændelser jeg har beskrevet der virkelig tænder mig. Og det er her jeg er lidt nysgerrig på hvorfor det tænder mig så meget når en kvinde gør "noget" ved min penis. Findes der et navn for denne fetish, hvis man kan kalde det det, og hvad kan årsagen være til at man har denne fetish eller lyst. Er der en dybere bagvedliggende årsag? Umiddelbart synes jeg at jeg er en helt normal mand og ikke nogen freak, men måske andre vil tolke det anderledes!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1701 Skrevet 17. Januar, 2019 Du er ikke en freak - du har bare erkendt over for dig selv hvad der tænder dig. Du skal bare være ærlig over for de kvinder du er sammen med, om hvad du kan lide. Du vil blive overrasket over hvor mange kvinder der vil blive glade for en mand der tør udtrykke lyster. Og dette gælder i særdeleshed også kvinder du ikke har betalt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 17. Januar, 2019 Besøgte en GP i England der startede med at vaske mini DETH ved handvasken, anderledes men total god start på et besøg. Træls så få piger gør noget ud af hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 17. Januar, 2019 Jeg kan ikke hjælpe dig med navnet på din fetish - men prøv at søge efter lilus handjobs hun kan finde ud af at behandle en pik og nyder når den sprøjter. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 17. Januar, 2019 Der er ikke noget som helst mærkeligt ved at tænde på det du skriver. Nu tilbyder jeg jo massage samt intimmassage (penis-massage)og jeg har MANGE gæster der elsker at se og følge med i alt hvad jeg laver med deres bedste ven. At give intimmassage er noget af det fedeste (også for mig) Jeg får et fantastisk kick af det jeg laver og har min egen lille fest med det. For mange er det MEGET erotisk at se deres bedste ven under kærlig behandling De fleste mænd er meget visuelle og kan godt li at kunne se og følge med i tingene undervejs, uanset om det er massage eller især sex, derfor er der også spejle mange steder så alle kan følge med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 17. Januar, 2019 malle1980 skrev, for 3 minutter siden: Der er ikke noget som helst mærkeligt ved at tænde på det du skriver. Nu tilbyder jeg jo massage samt intimmassage (penis-massage)og jeg har MANGE gæster der elsker at se og følge med i alt hvad jeg laver med deres bedste ven. At give intimmassage er noget af det fedeste (også for mig) Jeg får et fantastisk kick af det jeg laver og har min egen lille fest med det. For mange er det MEGET erotisk at se deres bedste ven under kærlig behandling De fleste mænd er meget visuelle og kan godt li at kunne se og følge med i tingene undervejs, uanset om det er massage eller især sex, derfor er der også spejle mange steder så alle kan følge med Er der nogen af dine gæster der ønsker at du går med på toilet og holder deres pik mens han tisser, eller ønsker at du vasker og tørre den og ligenden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 17. Januar, 2019 qqq skrev, for 1 minut siden: Er der nogen af dine gæster der ønsker at du går med på toilet og holder deres pik mens han tisser, eller ønsker at du vasker og tørre den og ligenden? Nej, det har jeg ikke oplevet, men det er heller ikke noget jeg tilbyder, det har ingen forbindelse til det jeg laver. Mine gæster har badet på forhånd, eller får et bad ved ankomst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 17. Januar, 2019 Could be a mixture of Aphephilia and Haptephilia and Tantalolagnia The first two are fetishes of beeing sexually aroused when beeing touched Tantalolagnia is a fetish of beeing aroused by sexual teasing. Just a reminder.... you don’t suffer from your fetish aslong it doesn’t affect your everyday life, work, relationship/family etc etc. Just carry on and hopefully you will get to live out your ”fetish” like the way you want. Best of luck to you Buddha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 17. Januar, 2019 Kan godt følge dig. Jeg synes det er vildt frækt når pigen tager fat i pikken og fører en hen til sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 216 Skrevet 18. Januar, 2019 DETH skrev, for 18 timer siden: Besøgte en GP i England der startede med at vaske mini DETH ved handvasken, anderledes men total god start på et besøg. Træls så få piger gør noget ud af hj. Det oplever jeg ofte hos piger i Tyskland. Skal dog indrømme, at det udføres meget forskelligt - ikke alle steder med den der sensuelle touch, men desværre mere en slags klinisk nøgternhed ... Men når det - uanset grundighed - foregår følsomt og legende, kan det vær yderst pirrende :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg