Hop til indhold
Guest Professoren

Voksen thaipige - Odense eller Vestfyn?

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej guys

Nogen der kan anbefale den bedste, voksne thaipige lige nu? Der er en masse anmeldelser, men jeg er i tvivl om aktualiteten af de der er relevante for mig, jfr.nedenstående.

Prioriteterne er:

1. God massage - gerne hård

2. Rigtig godt HJ

3. Fuld pakke, men kun hvis det ikke er på bekostning af kvaliteten af pkt. 1

Alder: mindst 30, og gerne en moden dame. Hun skal ikke have for mange kg på sidebenene, men behøver ikke være åleslank, selv om jeg godt kan lide de helt små udgaver. Bedst uden silikone, men ikke afgørende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det ske, at Jasmin ikke arbejder ville jeg bestille massage ved Ulai - hvor hun virkelig kommer i dybden - hvis du vælger den hårde massage.

Og derefter ned i kælderen ( eller hun kommer op ) til Beni. Så vil jeg tro du er godt hjulpet på vej :) . Måske i omvendt rækkefølge - det kræver en god evne til at slappe af når Ulai giver massage med fødderne.

Det koster lidt ekstra, men kvalitet og klasse koster som regel.

Ulai har klasse og empati - taler dansk. Sex med Jasmin er dejligt -ofte stille og roligt intenst - Kysser lystigt og har et fantastisk glimt i øjet.Ægte i hendes udtryk.  Er hun i det humør får hun let orgasme.

Hun er ikke til noget uden kondom heller ikke blow uden.

 

Er du til mere i retning af rock'n'roll sex vil jeg anbefale Beni til den del. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Pachamama skrev, for 1 minut siden:

Hvad afgør om det er Ulai eller Jasmin man møder?

Det er samme person. Ulai er den professionelle - Jasmin er den frække. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Nej det er hvad du er villig til at betale for. Og i en vis grad hvad tid på måneden det er. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den ‎17‎-‎01‎-‎2019 at 13:45:

Hej guys

Nogen der kan anbefale den bedste, voksne thaipige lige nu? Der er en masse anmeldelser, men jeg er i tvivl om aktualiteten af de der er relevante for mig, jfr.nedenstående.

Prioriteterne er:

1. God massage - gerne hård

2. Rigtig godt HJ

3. Fuld pakke, men kun hvis det ikke er på bekostning af kvaliteten af pkt. 1

Alder: mindst 30, og gerne en moden dame. Hun skal ikke have for mange kg på sidebenene, men behøver ikke være åleslank, selv om jeg godt kan lide de helt små udgaver. Bedst uden silikone, men ikke afgørende.

Du kan prøve søge på Nyborgvej 22, der plejer at være nogle modne damer der kan tage fat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Pachamama skrev, for 6 timer siden:

Hvad skal man give for fp med Jasmin?

Da hun ikke reklamerer med priser på sine annoncer, vil det være forkert af mig at nævne det i et offentligt forum(hint). 

Men hun ligger over gns. for en fuld pakke - men efter min mening hver en krone værd  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 2 timer siden:

Har du prøvet bee / ar på østrestation vej 38 megtig god 

Bee giver kun massage og ikk noget ekstra, det er hun stoppet med efter hun blev gift

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 14 timer siden:

Du kan prøve søge på Nyborgvej 22, der plejer at være nogle modne damer der kan tage fat.

Er Nyborgvej 22 ikke lukket? Eller tager jeg fejl? Måske åbnet igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Er Nyborgvej 22 ikke lukket? Eller tager jeg fejl? Måske åbnet igen?

Der er ikke lukket. Var der i lørdags til en gang udmærket massage med håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev i anden tråd :

God massage + HJ, Odense

 

Hun har ikke to personligheder :) Men Ulai/Jasmin er samme person. Det er bare ikke altid Jasmin vil arbejde. Men arbejder hun, er ALT muligt - selvfølgelig med kondom.  

Desværre eller heldigvis (afhængig om man er inde i varmen) er hun er meget selektiv med hvem hun vil arbejde med.  Og vi er vi i den DYRE ende.                                                                            Der er bestemt stil over damen!

Hun har en meget speciel aura over sig og  er meget prof på den gode måde.

Så ofte vil kontakten til Jasmin gå gennem massagebriksen ved Ulai. Og hun er også her MEGET dygtig og professionel - Hendes massage/behandling er helt i top og kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...