Hop til indhold
Glædespige Jylland :)

Jeg er konen part 2

Recommended Posts

Jeg er tilbøjelig til at give trådstarter ret i denne sag. Det er kundens eget ansvar at slette sine spor hvis han har behov derfor, og det er altså ikke hendes ansvar at rydde op efter ham. Med hensyn til at hjælpe ham med løgnhistorier overfor konen, så er det lidt naivt hvis i tror hun hopper på alle mulige søforklaringer. I særdeleshed når hun har haft hjerne nok til at google nummeret, og tydeligvis er mistænksom i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Savner jeg opmærksomhed, så snupper jeg en nudiststrand og blotte min krop ved, så skal der nok dukke en masse mænd op og kigge på mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold nu kæ.... hvor går der hurtigt catfight i den, når en ny GP melder sig på banen :D

Når krybben er tom, bides hestene :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Sødtøs skrev, for 7 minutter siden:

Savner jeg opmærksomhed, så snupper jeg en nudiststrand og blotte min krop ved, så skal der nok dukke en masse mænd op og kigge på mig

Ellers kom til Vojens, så skal min mand og jeg nok give dig opmærksomhed ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glædespige Jylland :) skrev, for 1 time siden:

I alle mine 4 år sol glædespige har jeg sku aldrig oplevet at få sådan en besked. Det værste er hun vækkede mig :P

Anyways Hvordan synes i man afslutter sådan en besked på en høflig måde for kællingen blev ved med at skrive, og det nærmest 3 mdr siden jeg sidst var nasty på et lagen, hvis i forstår ;) Så manden er da godt stupid ikke og slette hans beskeder.20190117_104821.thumb.jpg.c3248184b3da1a201b0b00e9acc87ccf.jpg

Jeg har haft en kone i røret som spurgte hvem jeg var. 

Om jeg kendte hendes mand. 

Sagde at jeg var terapeut og pga tavshedspligt måtte jeg bede hende tage den med sin mand hvad vi havde snakket om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gomorra skrev, 1 time siden:

Jeg er tilbøjelig til at give trådstarter ret i denne sag. Det er kundens eget ansvar at slette sine spor hvis han har behov derfor, og det er altså ikke hendes ansvar at rydde op efter ham. Med hensyn til at hjælpe ham med løgnhistorier overfor konen, så er det lidt naivt hvis i tror hun hopper på alle mulige søforklaringer. I særdeleshed når hun har haft hjerne nok til at google nummeret, og tydeligvis er mistænksom i forvejen.

Præcis, konen kan google nummeret og se alskens annoncer, billeder og anmeldelser, så ingen grund til at finde på historier. De få gange jeg er blevet ringet op af en kone har jeg sagt, at jeg ikke ved hvem hendes mand er og at hun må tage debatten med ham, ikke med mig. Ingen yderligere dialog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har prøvet det en del gange - Jeg har samme taktik hver gang, hvad taktikken er siger jeg ikke her - For så virker den jo aldrig mere.

Manden har været indiskret, men personligt ser jeg ingen glæde eller morsomhed i at andre skal hånes eller såres pga mig. 

Empati er en af de vigtigste redskaber for en GP...... Og for mig gælder den empati altså også når man får sådan en henvendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Iøvrigt er det super usmageligt at udstille en desperat kvindes sms’er herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan så undre mig lidt over hvorfor der i første omgang bliver svaret på "hej".   Jeg kender ikke nogle GP´er der bruger tid på den slags useriøse henvendelser.  Nå, men herefter bliver der så spurgt "hvad vil du" og der bliver svaret "Jeg vil vide hvem du er".    Her kan man så sige, at hvis man ikke ved første henvendelse har fattet, at det ikke er en seriøs henvendelse, så burde alle alarmklokker ringe nu, og blot affføde tavshed.

Men bortset fra det, så det vist en uskrevet regel, at den diskretion der er imellem gæst og GP, blandt andet inkludere at man ikke taler/skriver med pårørende hvis de henvender sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kan så undre mig lidt over hvorfor der i første omgang bliver svaret på "hej".   Jeg kender ikke nogle GP´er der bruger tid på den slags useriøse henvendelser.  Nå, men herefter bliver der så spurgt "hvad vil du" og der bliver svaret "Jeg vil vide hvem du er".    Her kan man så sige, at hvis man ikke ved første henvendelse har fattet, at det ikke er en seriøs henvendelse, så burde alle alarmklokker ringe nu, og blot affføde tavshed.

Men bortset fra det, så det vist en uskrevet regel, at den diskretion der er imellem gæst og GP, blandt andet inkludere at man ikke taler/skriver med pårørende hvis de henvender sig. 

Jamen så må jeg være useriøs fordi jeg tager mig tiden til at svare på den slags :)

Jeg synes bare den her tråd havde en form for relavans herinde på Eroguide, men der tog jeg vist fejl.

Jeg har ikke lavet nogle opslag herinde før og jeg tror næppe jeg gør det igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Det sprog er vist bare sådan unge mennesker taler idag. Et resultat af distancen fra skræm til skærm, kontra ansigt til ansigt. 

Hvis en ukendt skrev til mig for at vide hvem jeg er, så havde jeg nok også reageret lidt mopset :) 

Ringede engang arbejdsrelateret til en, der ikke besvarede opkaldet. Umiddelbart efter fik jeg en SMS: “Hvem er du?”  Jeg kunne ikke dy mig for at svare: “Det ville du vide, hvis du havde besvaret opkaldet” - og så i øvrigt kortfattet besked om, hvad det drejede sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Ringede engang arbejdsrelateret til en, der ikke besvarede opkaldet. Umiddelbart efter fik jeg en SMS: “Hvem er du?”  Jeg kunne ikke dy mig for at svare: “Det ville du vide, hvis du havde besvaret opkaldet” - og så i øvrigt kortfattet besked om, hvad det drejede sig om.

Desværre er det relevant ikke at tage telefonen i dagens verden. 

Jeg har eget firma, og bombarderes med opkald. Efterhånden er jeg blevet skarp til ikke at tage spam opkaldene. Men hooold nu kæft hvor er det irriterende. Jeg tager aldrig telefonen såfremt nummeret ikke vises. Det betyder desværre at jeg ikke besvarer opkald fra offentlige instanser eller store firmaer. De må skrive en mail hvis det er vigtigt :) 

Så jeg kan godt forstå den reaktion du fik ;) 

Hov for hrelvede dette er vist en afsporing :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...