Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 I alle mine 4 år sol glædespige har jeg sku aldrig oplevet at få sådan en besked. Det værste er hun vækkede mig Anyways Hvordan synes i man afslutter sådan en besked på en høflig måde for kællingen blev ved med at skrive, og det nærmest 3 mdr siden jeg sidst var nasty på et lagen, hvis i forstår Så manden er da godt stupid ikke og slette hans beskeder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 8 minutter siden: I alle mine 4 år sol glædespige har jeg sku aldrig oplevet at få sådan en besked. Det værste er hun vækkede mig Anyways Hvordan synes i man afslutter sådan en besked på en høflig måde for kællingen blev ved med at skrive, og det nærmest 3 mdr siden jeg sidst var nasty på et lagen, hvis i forstår Så manden er da godt stupid ikke og slette hans beskeder. tilføj nummeret til spamnumre og bloker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 17. Januar, 2019 Den hurtigste måde at stoppen hende på er vel at ignorere hende og blokere nummeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 10 minutter siden: I alle mine 4 år sol glædespige har jeg sku aldrig oplevet at få sådan en besked. Det værste er hun vækkede mig Anyways Hvordan synes i man afslutter sådan en besked på en høflig måde for kællingen blev ved med at skrive, og det nærmest 3 mdr siden jeg sidst var nasty på et lagen, hvis i forstår Så manden er da godt stupid ikke og slette hans beskeder. Du kan jo vende tilbage og meddele at du for 3 måneder siden annoncerede med rengøringshjælp Måske er han heldig med et blow job på den konto Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Januar, 2019 Skriv at du ikke aner hvem han er, men at du har haft nogle ting til salg på den blå avis. Så får hun forhåbentlig ro i sjælen og du har reddet deres ægteskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Hun har allerede googlet mit nr og spurgt om jeg var glædespige, så jeg tror katten er ude af sækken. Men der må virkelig være en der ærger sig over ikke at have slettet sine beskeder. Så mænd husk at slette beskeder så vi andre slippe for det drama om morgenen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Januar, 2019 Du kan jo sagens være glædespige og have brugt nummeret til at sælge nogle ting. Så det havde jeg holdt hårdnakket fast i hvis jeg var dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Jeg gik ikke ind i denne branche for at redde ægteskaber Så må i hade mig herinde men som jeg ser det så har manden sku selv uden om det. Det kan sku da aldrig blive mit problem at en ellers andens kone fandt mit nr. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 1 minut siden: Jeg gik ikke ind i denne branche for at redde ægteskaber Så må i hade mig herinde men som jeg ser det så har manden sku selv uden om det. Det kan sku da aldrig blive mit problem at en ellers andens kone fandt mit nr. Det gjorde jeg heller ikke. Men derfor kan man jo godt prøve at hjælpe ham alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2019 Efter du har postet screenshot her ved hun alt. Mon ikke hun har hjerne nok til at rode lidt på nettet for at finde fora som dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. Januar, 2019 (edited) ...til at start med kunne du snakke ordentlig, der giver under normale omstændigheder en fornuftig løsning. Redigeret 17. Januar, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Igen det må hun jo om Så hun bare have tænk sig om før hun vækkede mig Så kan det godt være i tænker,så skal hun da bare slukke den mobil, men jeg har faste sugardaddys, så som om jeg nogensinde slukker den mobil Men de ved heldigvis bedre end at vække en prinsesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 17. Januar, 2019 Noget som undre mig en del er overskriften; jeg er konen part 2 https://www.eroguide.dk/forum/topic/94217-jeg-er-konen/?tab=comments#comment-866660 er her tale om den samme tinah som glædespige Jylland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 (edited) Røvslikker skrev, for 6 minutter siden: ...til at start med kunne du snakke ordentlig, der giver under normale omstændigheder en fornuftig løsning. Jeg har faktisk svaret hende pænt på sms, men du synes måske jeg skal undskylde til hende for at have kneppet hendes mand Eller kunne det tænkes at du var manden Redigeret 17. Januar, 2019 af Glædespige Jylland :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Nej det er der ikke. Jeg synes bare titlen var passende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 17. Januar, 2019 Så hvis jeg udgiver et indlæg med titlen; jeg er konen part 3, så er der ingen som mistænker mig for at stå bagved jeg er konen og jeg er konen part 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 4 minutter siden: Eller kunne det tænkes at du var manden Naaa ikke lige frem, da jeg er ugift....men din attitude fortæller mere om dig, end om modparten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 25 minutter siden: Jeg gik ikke ind i denne branche for at redde ægteskaber Så må i hade mig herinde men som jeg ser det så har manden sku selv uden om det. Det kan sku da aldrig blive mit problem at en ellers andens kone fandt mit nr. Din attitude og sprog er med til at give os glædespige et dårligt ry Lidt pli og alm høflighed er vist ikke det, du er opdraget mest med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 8 minutter siden: Din attitude og sprog er med til at give os glædespige et dårligt ry Lidt pli og alm høflighed er vist ikke det, du er opdraget mest med. Det sprog er vist bare sådan unge mennesker taler idag. Et resultat af distancen fra skræm til skærm, kontra ansigt til ansigt. Hvis en ukendt skrev til mig for at vide hvem jeg er, så havde jeg nok også reageret lidt mopset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 8 minutter siden: Din attitude og sprog er med til at give os glædespige et dårligt ry Lidt pli og alm høflighed er vist ikke det, du er opdraget mest med. Så meget for et sjovt indlæg hvilket jeg synes det var 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, for 1 minut siden: Så meget for et sjovt indlæg hvilket jeg synes det var Sjovt indlæg???? Kan være jeg er blottet for humor, så vil du ikke forklare humørforladte mig, hvori det sjove ligger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Det sprog er vist bare sådan unge mennesker taler idag. Et resultat af distancen fra skræm til skærm, kontra ansigt til ansigt. Hvis en ukendt skrev til mig for at vide hvem jeg er, så havde jeg nok også reageret lidt mopset skrev de til mig, kunne de da få adressen og kikke forbi, og se hvad det er manden vil have fremfor det han kan få hjemme? Kunne være de kunne få et tip eller to med hjem og afprøve tasteturkrigere er der mange af ung eller ej, lidt alm pli skader ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det sprog er vist bare sådan unge mennesker taler idag. Et resultat af distancen fra skræm til skærm, kontra ansigt til ansigt. Hvis en ukendt skrev til mig for at vide hvem jeg er, så havde jeg nok også reageret lidt mopset Jeg ved ikke om det sådan unge mennesker taler i dag, jeg er nok ikke en af de glædespige der ikke går op i mit ry og pis mig i øret altså. Jeg er herinde 100% anonym og jeg laver aldrig en sexaftale med en kunde herinde fra, selv om jeg nok heller ikke kunne få det efter den her tråd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Glædespige Jylland skrev, Lige nu: Jeg ved ikke om det sådan unge mennesker taler i dag, jeg er nok ikke en af de glædespige der ikke går op i mit ry og pis mig i øret altså. Jeg er herinde 100% anonym og jeg laver aldrig en sexaftale med en kunde herinde fra, selv om jeg nok heller ikke kunne få det efter den her tråd du er enten Tinah eller vores gode ven "den unævnelige", for tror ikke et sekund på du er glædespige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige Jylland :) 38 Skrevet 17. Januar, 2019 Nej men du må jo tro hvad du vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg