Hop til indhold
Mr X man

Fritids/amatør glædespiger

Recommended Posts

Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok..

Hej fra Esbjerg

Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert..

kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Mr X man skrev, for 53 minutter siden:

Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok..

Hej fra Esbjerg

Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert..

kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser..

 

 

 

Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere)  men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu.
Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, 1 time siden:

Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere)  men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu.
Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km

Ærgeligt du bor i Sønderjylland. Mangler nemlig også her i Nordjylland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Gabel skrev, Lige nu:

Ærgeligt du bor i Sønderjylland. Mangler nemlig også her i Nordjylland. 

Jeg er værd at køre efter.... smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Mr X man skrev, for 5 timer siden:

Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok..

Hej fra Esbjerg

Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert..

kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser..

 

 

 

Jo det er der da men man skal vel også bare holde øjnene åben ;-) og kigge lidt uden for Esbjerg :-)

tror der ud over heller ikke nogen selv siger de er dårlige til bj ej heller alle der vil have det på samme måde så det er vel op til dig at bedømme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 6 timer siden:

Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere)  men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu.
Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km

Det er stadig ikke lovligt ifølge reglerne herinde at lave reklame for sig selv.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gabel skrev, for 7 timer siden:

Kører ikke 300 km. Men kan mødes i bilen halvvejs. :P 

Halvvejs, jamen så møder du smukke Nemtøs :rolleyes: tror dog ej hun er Fritidsluder, men nok bare en kvinde som er smuk i sig selv :wub:

Hvorvidt hendes mundtøjer, ja den må du ta med Nemtøs, men du sparer dog 150 km og får hva du forventer, ja en dk pige :wub: 

Men hvis udseende (som Ts skrev, er ligegyldig) så kør da videre, ikk fordi, pigerne, Sydpå ikk har mundtøjet iorden, go tur

Og undskyld afsporing :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Halvvejs, jamen så møder du smukke Nemtøs :rolleyes: tror dog ej hun er Fritidsluder, men nok bare en kvinde som er smuk i sig selv :wub:

Hvorvidt hendes mundtøjer, ja den må du ta med Nemtøs, men du sparer dog 150 km og får hva du forventer, ja en dk pige :wub: 

Men hvis udseende (som Ts skrev, er ligegyldig) så kør da videre, ikk fordi, pigerne, Sydpå ikk har mundtøjet iorden, go tur

Og undskyld afsporing :P

Jeg  går  vist  under  betegnelsen  fritidsluder da  jeg  tager  penge  for  sex/leg,  men  leger  kun  engang  imellem. 

Jeg  har  aldrig  fået  klager  over  mit  mundarbejde - nok  fordi  jeg  nyder  det  jeg  gør  når  jeg  gør  det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
pussycatman skrev, for 1 minut siden:

Det er også til UG

Tak  - jeg  håber  jeg  snart  får  lov til at nyde  dit  frække  selskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sdrj6500 skrev, for 21 timer siden:

Jeg er det man kan kalde en amatør 

Hvornår kan man kalde sig amatør?

Og hvornår overgår man som professionel?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

Hvornår kan man kalde sig amatør?

Og hvornår overgår man som professionel?

Enzo.

Jeg ser mig selv som amatør-glædespige, da jeg ikke har den store erfaring som glædespige (endnu)
Og hvor man kan se mig som prof. ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sdrj6500 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ser mig selv som amatør-glædespige, da jeg ikke har den store erfaring som glædespige (endnu)
Og hvor man kan se mig som prof. ved jeg ikke

Ja,hvem er lige den rette til at vurdere “amatørbegrebet” og hvem kan lige placere grænsen?

Måske høre en amatør slet ikke til i prostitutionsbranchen,med mindre hun gør det gratis. Og gør hun det,er hun vel ikke luder længere?:)

God weekend

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

Ja,hvem er lige den rette til at vurdere “amatørbegrebet” og hvem kan lige placere grænsen?

Måske høre en amatør slet ikke til i prostitutionsbranchen,med mindre hun gør det gratis. Og gør hun det,er hun vel ikke luder længere?:)

God weekend

Enzo.

det er vel pigerne selv der vurderer om de ser som amatører eller ej

kan ikke følge din logik, den er jo helt væk, kan hvertfald ikke se den


God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sdrj6500 skrev, for 10 minutter siden:

det er vel pigerne selv der vurderer om de ser som amatører eller ej

kan ikke følge din logik, den er jo helt væk, kan hvertfald ikke se den


God weekend

Det kan jeg sagtens acceptere.

Så lad mig spørge på en anden måde.. Skal man betale skat og moms af den første krone man tjener som glædespige?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helt klart køre efter @Nemtøs

det er det bedste og vildeste blowjob, aldrig oplevet noget så frækt før som hende, hun ved virkelig hvad hun laver, du vil aldrig glemme det, så prøv og få lavet en aftale med hende, og du Vil aldrig fortryde, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ÅrhusmedbolleÅ skrev, 1 time siden:

Jeg vil helt klart køre efter @Nemtøs

det er det bedste og vildeste blowjob, aldrig oplevet noget så frækt før som hende, hun ved virkelig hvad hun laver, du vil aldrig glemme det, så prøv og få lavet en aftale med hende, og du Vil aldrig fortryde, 

Tak  for  dine  dejlige ord  unge  frække  mand  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...