Mr X man 2 Skrevet 17. Januar, 2019 Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok.. Hej fra Esbjerg Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert.. kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Mr X man skrev, for 53 minutter siden: Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok.. Hej fra Esbjerg Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert.. kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser.. Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere) men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu. Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 17. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, 1 time siden: Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere) men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu. Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km Ærgeligt du bor i Sønderjylland. Mangler nemlig også her i Nordjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Gabel skrev, Lige nu: Ærgeligt du bor i Sønderjylland. Mangler nemlig også her i Nordjylland. Jeg er værd at køre efter.... smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 17. Januar, 2019 Kører ikke 300 km. Men kan mødes i bilen halvvejs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 17. Januar, 2019 Hvad med Slemme Line her inde fra, har aldrig været sammen med hende, pga. afstanden fra hvor jeg bor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 17. Januar, 2019 Mr X man skrev, for 5 timer siden: Hej nogen der kender en fritidsluder i Esbjerg eller radius på 50 km, der er til BJ alder udsende underordnet bare mundtøjet er ok.. Hej fra Esbjerg Før hen var der en Esbjerg chat hvor der kom mange unge som modne damer der tillbød services til en rimelig pris.. nogen der ved hvor man kan finde dem, de gode aktive tidligere var Gitte, Mia, Sussie, Conny og en der kandte sig ung buttet pige, flere af dem var kun til BJ men super lækkert.. kunne værre dejligt med noget amatør/fritids agtige tøser.. Jo det er der da men man skal vel også bare holde øjnene åben og kigge lidt uden for Esbjerg tror der ud over heller ikke nogen selv siger de er dårlige til bj ej heller alle der vil have det på samme måde så det er vel op til dig at bedømme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5252 Skrevet 17. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 6 timer siden: Jeg er det man kan kalde en amatør og jeg er til BJ (Og meget mere) men om "mundtøjet" er i orden, skal jeg ikke kunne bedømme, men har da ikke fået klager endnu. Kan dog ikke holde mig under de 50 km fra sbjerg, der er 81 km Det er stadig ikke lovligt ifølge reglerne herinde at lave reklame for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 17. Januar, 2019 Gabel skrev, for 7 timer siden: Kører ikke 300 km. Men kan mødes i bilen halvvejs. Halvvejs, jamen så møder du smukke Nemtøs tror dog ej hun er Fritidsluder, men nok bare en kvinde som er smuk i sig selv Hvorvidt hendes mundtøjer, ja den må du ta med Nemtøs, men du sparer dog 150 km og får hva du forventer, ja en dk pige Men hvis udseende (som Ts skrev, er ligegyldig) så kør da videre, ikk fordi, pigerne, Sydpå ikk har mundtøjet iorden, go tur Og undskyld afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Januar, 2019 Thaimig skrev, for 3 minutter siden: Halvvejs, jamen så møder du smukke Nemtøs tror dog ej hun er Fritidsluder, men nok bare en kvinde som er smuk i sig selv Hvorvidt hendes mundtøjer, ja den må du ta med Nemtøs, men du sparer dog 150 km og får hva du forventer, ja en dk pige Men hvis udseende (som Ts skrev, er ligegyldig) så kør da videre, ikk fordi, pigerne, Sydpå ikk har mundtøjet iorden, go tur Og undskyld afsporing Jeg går vist under betegnelsen fritidsluder da jeg tager penge for sex/leg, men leger kun engang imellem. Jeg har aldrig fået klager over mit mundarbejde - nok fordi jeg nyder det jeg gør når jeg gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 17. Januar, 2019 Det er også til UG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Januar, 2019 pussycatman skrev, for 1 minut siden: Det er også til UG Tak - jeg håber jeg snart får lov til at nyde dit frække selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 18. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 21 timer siden: Jeg er det man kan kalde en amatør Hvornår kan man kalde sig amatør? Og hvornår overgår man som professionel? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 18. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden: Hvornår kan man kalde sig amatør? Og hvornår overgår man som professionel? Enzo. Jeg ser mig selv som amatør-glædespige, da jeg ikke har den store erfaring som glædespige (endnu) Og hvor man kan se mig som prof. ved jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 18. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 11 minutter siden: Jeg ser mig selv som amatør-glædespige, da jeg ikke har den store erfaring som glædespige (endnu) Og hvor man kan se mig som prof. ved jeg ikke Ja,hvem er lige den rette til at vurdere “amatørbegrebet” og hvem kan lige placere grænsen? Måske høre en amatør slet ikke til i prostitutionsbranchen,med mindre hun gør det gratis. Og gør hun det,er hun vel ikke luder længere? God weekend Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 18. Januar, 2019 Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden: Ja,hvem er lige den rette til at vurdere “amatørbegrebet” og hvem kan lige placere grænsen? Måske høre en amatør slet ikke til i prostitutionsbranchen,med mindre hun gør det gratis. Og gør hun det,er hun vel ikke luder længere? God weekend Enzo. det er vel pigerne selv der vurderer om de ser som amatører eller ej kan ikke følge din logik, den er jo helt væk, kan hvertfald ikke se den God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 18. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 10 minutter siden: det er vel pigerne selv der vurderer om de ser som amatører eller ej kan ikke følge din logik, den er jo helt væk, kan hvertfald ikke se den God weekend Det kan jeg sagtens acceptere. Så lad mig spørge på en anden måde.. Skal man betale skat og moms af den første krone man tjener som glædespige? Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ 62 Skrevet 18. Januar, 2019 Jeg vil helt klart køre efter @Nemtøs det er det bedste og vildeste blowjob, aldrig oplevet noget så frækt før som hende, hun ved virkelig hvad hun laver, du vil aldrig glemme det, så prøv og få lavet en aftale med hende, og du Vil aldrig fortryde, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Januar, 2019 ÅrhusmedbolleÅ skrev, 1 time siden: Jeg vil helt klart køre efter @Nemtøs det er det bedste og vildeste blowjob, aldrig oplevet noget så frækt før som hende, hun ved virkelig hvad hun laver, du vil aldrig glemme det, så prøv og få lavet en aftale med hende, og du Vil aldrig fortryde, Tak for dine dejlige ord unge frække mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg