Hop til indhold
Lady Cherie

Hej Tøver og Nille, at fornemme ?

Recommended Posts

Hej til jer to og dem der måtte læse med.

Tøver skrev:

Dejligt at du som noget af det første fremhæver 'consensual' - netop pointen om at SM/BDSM er noget man gør sammen med en anden, ikke ved en anden synes jeg er meget vigtig. Der er i virkeligheden meget langt fra den gamle Marquis tanker til hvordan BDSM praktiseres nu.

Noget jeg gerne vil høre mere om er hvor hurtigt du egentlig kommer i sync med en ny submissiv. Er det allerede ved et velforberedt første møde, eller tager det flere gange? - Hvor meget gør du egentlig ud af at tale en seance igennem med en sub efterfølgende?

Kære Tøver, ja consensual eller oversat til dansk:vi er enige om ! Men jeg brugte tre ord på udenlandsk: safe, sane and consensual.

Det er meget vigtigt for mig at understrege betydningen af disse ord:

Safe: Mennesker overvurderer i reglen deres grænser, men det er en del af mit job som Prodomme, at tage højde for det. Derfor udstyrer jeg dem med et af to sæt værktøj.

Stoplyset: grøn= go on, gul= vi er ved kanten, rød=fuld stop

For den trænede, der vil bryde deres grænse og som ønsker det:Nåde=vi holder en pause. Stop: Vi holder her sessionen er færdig.

Tøver, du skriver, eller spørger: hvor hurtig er man i synkronisation med en ny submissiv?

Ja det afhænger jo om han er submissiv ?

Det kan være at han tror han er det i fantasien, men ikke i virkeligheden. Han kan jo have set en video, og har syntes det har været spændende, men virkeligheden, var måske ikke så spændende, fordi det faktisk gjorde ondt, før det engang, måske gjorde godt ?

BDSM/SM er en leg mellem to voksne mennesker, og den skal være rigtig smuk og fin. Udgangspunktet for en god leg, er at begge parter, ved hvad legen skal dreje sig om, eller i det mindste hvordan rammen for legen er.

Kender aktørerne rammerne for legen, ligesom dåseskjul, et-to tagfat, sandhed eller konsekvens, er tingene lige til at gå til.

Skriver man et brev, der fortæller om en fantasi, sender det på forhånd pr mail, eller møder op med det på stedet, så får man/kommer man tættere på ens ønske.

Det at komme ned:

Det at have været i subspace, er en ren ud af kroppen oplevelse, nogen gange lykkes det, og andre gange ikke. Når det sker, er det en oplevelse for begge aktører, og det tager god tid at lande den, og kræver megen holden om. Det er bare det ultimative.

Inden man når dertil, kræves der rimeligvis flere seancer, idet tilliden mellem den submissive og herskerinden skal være nærmest fuldkommen. Her er samtalen vigtig, alt efter målet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...