Hop til indhold
Ham den unge

VEJLE KOLDING AREA NEW STARTED BEAUTIFUL 19yo. STRIPPER. GFE. MEGA FRENCH. TOUNGE KISSES. SMS NOW 91972248 ALEX

Recommended Posts

I dag traf jeg den fantastiske beslutning at besøge Alex tæt på Vingsted. Nøj hvor er hun bare en dejlig lækker og rar pige. Jeg havde booket 45min med striptease var i humør til lidt nyt. Jeg ankommer til stedet som er ok diskret, der ligger et hus som har mulighed for at kigge lige over på parkeringspladsen, ikke noget der gik mig på. Døren bliver åbnet og her står en fræk solbrun ung pige iført en stram sort kjole. Fantastisk start. Betalingen blev klaret og jeg hoppede ind i badet, da jeg var kommet lige fra arbejde. Hun står sødt og smiler da jeg kommer tilbage og ber mig tag plads mens hun undskylder for at hun ikke har noget "rigtigt strip musik" nøj et syn jeg fik da hun lavede hendes striptease for mig. Efterfølgende bliver jeg hiver hun lille mand ind i munden og giver et lækkert blow uden kondom i nok 10min før hun spørger mig om jeg er klar til hovederetten. Lidt forskellige stillingerere og jeg kan ikke klare presset længere (fordælen hvor den pige kan ride) Efter vi er færdige snakker vi i resten af tiden ud og mere til. Endte med at gå 15min over tid før hun med et smil sagde nu var tiden over. 

Hun rejser desværre hjem allerede fredag, men kommer måske tilbage til april. 

Pigen 9 ud af 10. Sexert små bryster og en fin lille krop med lidt ekstra på sidebenene. Nem og rar at snakke med. 

Stedet var rent og pænt, og nogenlunde diskret. 10 ud af 10 i min optik. 

https://annoncelight.dk/showad/267406 

Det var alt for nu. 

- Hamdenunge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, for 7 timer siden:

Hun er fantastisk flot.

Kan hun stadig træffes eller er hun taget hjem?

Annoncen er sidst opdateret d. 17/1 så hun er desværre nok taget hjem.

Man kan dog håbe at hun kommer tilbage på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...