Hop til indhold
Lassie11

Anbefalinger til kvindeligt selskab i Warszawa

Recommended Posts

Jeg står og skal på en lille smuttur til Warszawa, og vil høre om der er nogle der kan anbefale nogle glædespiger eller sugarbabes i byen, gerne med links til vedkommende?

Har tjekket roksa.pl og et par andre sites ud, og må sige der er mange flotte kvinder som frister:rolleyes:. Men i og med jeg kun har en overnatning, så vil det være rart hvis der var nogel der kunne anbefale nogle helt konkrete piger, således at jeg undgår at booke en fuser:roll:

Foretrækker at få besøg på hotellet, og jeg vil høre hvad jeg skal forvente at skulle betale for 1 times lagengymnastik, og hvad der normalt er inkluderet i prisen?

Måske der er nogen som har erfaring med at gå på almindelige barer i byen, hvor der kommer kønne piger/kvinder, og hvor det burde være muligt for en forholdsvis pæn vesteuropæisk mand at score en lækker pige(har ladet mig fortælle at er man mand, og IKKE polak, så har man en større chance hos pigerne) så lad mig endelig vide hvad barerne hedder, eller hvis det er for naivt at tro man kan score en polsk godte uden at skulle have muldvarpen op af lommen:biggrin:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...