Hop til indhold

Am hos Yen på Koldingvej /vejle

Featured Replies

Skrevet

For cirka 2 uger siden besøgte jeg Yen på Koldingvej.

Jeg har nogle gange prøvet og søge andre steder, men hver gang ender jeg med at tænke at det var dumt jeg ikke holdte mig mit yndlingssted.

Da jeg kom tog Am imod, men det var også en anden pige som jeg synes så super fræk ud. Så jeg havde svært ved at bestemme mig, hvilket de grinede lidt af. Selvom jeg var fristet af hende den nye valgte jeg den sikre løsning. 

Jeg spurgte Am om hun kunne være nøgen mens hun gav mig massage, hvilket ikke var noget problem.

Og selvfølgelig blev det ikke til meget massage, da jeg er umuligt kan holde fingrene for mig selv. Men til gengæld blev det en 100% fantastisk oplevelse. Am får dig på alle måder til at slappe af. Og man føler at hun virkelig er der 100% mentalt.

På et tidspunkt hvor vi lå i en 69er ville jeg videre i agten, da jeg tænkte at jeg skulle holde mig inden for tidsgrænsen. (ellers kunne jeg have lagt dig til evig tid) men Am gav mig besked på at fortsætte og jeg kunne glemme alt om at stoppe nu.

Da jeg senere var færdig. Talte vi en del og hun viste mig blandt andet billeder fra Thailand, inden vi tog i bad sammen.

Jeg gik derfra med et stort smil på læben og det sidder der faktisk endnu her 2 uger efter.

Jeg synes at Am er det frækkeste, sødeste og den dygtigste pige man kan tænke sig. Hun forstår på alle måder at behage sine gæster.

Da jeg kom hjem fandt jeg ud af at jeg åbenbart havde været der noget længere end en time. Jeg var ihvertfald ikke specielt populær. Hehe

Der var også en 3. Pige på stedet. Men hende mødte jeg ikke.

Skrevet

Tror ikke at hun er der mere. Ferie

8000

Skrevet

Hun er rejst hjem på ferie

skrev med hende igår

Skrevet
chef123 skrev, den 16/1/2019 at 19:31:

Hun er rejst hjem på ferie

skrev med hende igår

Ved du hvornår hun kommer tilbage igen?

Skrevet
Uffer skrev, den 16/1/2019 at 12:21:

da jeg er umuligt kan holde fingrene for mig selv

En nøgen thaipige lige foran, og så kan du ikke engang holde fingrene for dig selv. Du er da en mærkelig mand

Skrevet

Jeg mener de er på i de 3mdr de har visum til

så tror hun er hjemme i Thailand i 3 mdr inden vi ser hende i vejle igen

hun skrev til mig at hun var tilbage til sommer ?

Skrevet

Hun skal nok komme tilbage, hun har jo også en kæreste her i DK.

Skrevet

Imponerende at de også har tid til en kæreste, så meget som de arbejder i de tre mdr. de har visum til.

• 3 weeks later...
Skrevet
chef123 skrev, den 19.1.2019 at 17:32:

Jeg mener de er på i de 3mdr de har visum til

så tror hun er hjemme i Thailand i 3 mdr inden vi ser hende i vejle igen

hun skrev til mig at hun var tilbage til sommer ?

Er ny som skribent men har en gang for lang tid siden besøgt Am hos HengHeng.

Er der noget nyt om hvornår og om Am kommer tilbage?

Pille

Skrevet

Du skal nok regne med mindst 2-3 måneder endnu.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen opdatering på on AM er kommet tilbage til Vejle?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.