Hop til indhold
Uffer

Am hos Yen på Koldingvej /vejle

Recommended Posts

For cirka 2 uger siden besøgte jeg Yen på Koldingvej.

Jeg har nogle gange prøvet og søge andre steder, men hver gang ender jeg med at tænke at det var dumt jeg ikke holdte mig mit yndlingssted.

Da jeg kom tog Am imod, men det var også en anden pige som jeg synes så super fræk ud. Så jeg havde svært ved at bestemme mig, hvilket de grinede lidt af. Selvom jeg var fristet af hende den nye valgte jeg den sikre løsning. 

Jeg spurgte Am om hun kunne være nøgen mens hun gav mig massage, hvilket ikke var noget problem.

Og selvfølgelig blev det ikke til meget massage, da jeg er umuligt kan holde fingrene for mig selv. Men til gengæld blev det en 100% fantastisk oplevelse. Am får dig på alle måder til at slappe af. Og man føler at hun virkelig er der 100% mentalt.

På et tidspunkt hvor vi lå i en 69er ville jeg videre i agten, da jeg tænkte at jeg skulle holde mig inden for tidsgrænsen. (ellers kunne jeg have lagt dig til evig tid) men Am gav mig besked på at fortsætte og jeg kunne glemme alt om at stoppe nu.

Da jeg senere var færdig. Talte vi en del og hun viste mig blandt andet billeder fra Thailand, inden vi tog i bad sammen.

Jeg gik derfra med et stort smil på læben og det sidder der faktisk endnu her 2 uger efter.

Jeg synes at Am er det frækkeste, sødeste og den dygtigste pige man kan tænke sig. Hun forstår på alle måder at behage sine gæster.

Da jeg kom hjem fandt jeg ud af at jeg åbenbart havde været der noget længere end en time. Jeg var ihvertfald ikke specielt populær. Hehe

 

Der var også en 3. Pige på stedet. Men hende mødte jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, den 16/1/2019 at 19:31:

Hun er rejst hjem på ferie

skrev med hende igår

Ved du hvornår hun kommer tilbage igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uffer skrev, den 16/1/2019 at 12:21:

da jeg er umuligt kan holde fingrene for mig selv

En nøgen thaipige lige foran, og så kan du ikke engang holde fingrene for dig selv. Du er da en mærkelig mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener de er på i de 3mdr de har visum til

så tror hun er hjemme i Thailand i 3 mdr inden vi ser hende i vejle igen

hun skrev til mig at hun var tilbage til sommer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, den 19.1.2019 at 17:32:

Jeg mener de er på i de 3mdr de har visum til

så tror hun er hjemme i Thailand i 3 mdr inden vi ser hende i vejle igen

hun skrev til mig at hun var tilbage til sommer ?

Er ny som skribent men har en gang for lang tid siden besøgt Am hos HengHeng.

Er der noget nyt om hvornår og om Am kommer tilbage?

Pille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...