Hop til indhold
Nico

Ung pige skive

Recommended Posts

flinkmand skrev, for 8 minutter siden:

Hendes annonce har ikke været aktiv siden 14. jan......

Tror trådstarter spørger til om nogen har erfaringer med hende, det er ikke første gang hun annoncerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
DJX skrev, for 1 minut siden:

Tror trådstarter spørger til om nogen har erfaringer med hende, det er ikke første gang hun annoncerer.

Okay - jeg forstår.

Læste det bare som om han spurgte om der var andre der havde fået kontakt med hende, og det kan jo være svært hvis hun er smuttet. - God dag Mr. DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hende her ny.

Men en lille advarsel....En af mine bekendte fra området har besøgt hende og havde en dårlig oplevelse, da hun havde fået pengene gik hun ud af rummet et kort øjeblik og kom så tilbage og sagde der manglede nogen og ville have flere hvis de skulle have sex, det nægtede han selvfølgelig og ville have sine penge igen, det ville hun ikke og sagde ok til sex, men efter få minutter begyndte hun at te sig som en gal og mente han prøve på at have sex uden kondom, og derefter skred han.

Så om det er hendes normal procedure ved jeg ikke, men det er nok til jeg ikke gider give hende et forsøg.

Og ikke bare for at det er min bekendt, så ville han ALDRIG have sex med nogen GP uden kondom, så jeg vælger tro på hans forklaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...