Hop til indhold
DJX

Sandra Sommer - Haderup

Recommended Posts

Annonce: http://www.sexpiger.dk/sandrasommer

Så fik jeg endelig mødt Sandra Sommer, i samme rum hvor den sidste jeg hyggede mig med også hed Sandra (PD, for kenderne). 
Sandra Sommer er en smuk kvinde med en lækker krop, hun er frisk og god at snakke med.
Kemien var der fra start følte jeg og sexytime var helt fantastisk. 
Der er intet skønnere og frækkere end ansigtsudtrykket og blikket i øjnene af en kvinde der lige har fået en orgasme. :) 

Alder og billeder passer, det skal noteres at hun har et par tatoveringer, der forståeligt er fjernet på billederne. 

Det var en topklasse liderlig oplevelse og de velplacerede spejle i legerummet er super for de visuelle. 
Stedet er dog pokkers udiskret at komme til. Det vil ikke skade med et par hegn eller buske så man ikke står til skue for det halve midtjylland der fræser forbi. 

Jeg skal helt sikkert møde Sandra Sommer igen, og igen, og igen...
Hun er uden tvivl min nye personlige favorit af aktive danske gudinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos

Hej DJX

jeg har også besøgt Sandra Sommer ;)

hvilken Kvinde <3

ved ikke om det var ægte meen en meget fræk og sexet oplevelse at besøge sandra <3

jeg håber hun kommer til østjylland igen :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Jeg er dødmisundelig på dig DJX!! Jeg har besøgt Sandra et utal af gange, og hun er og bliver min topdollarpige. Der er kun en ting der ærgrer mig når jeg besøger hende, - og det er at jeg ikke kan tage hende med hjem!!!

Hun er en smuk (som smuk) og dejlig (som rigtig DEJLIG), vidunderlig, fremragende, perfekt, gudsbenådet, sexet, intelligent og frem for alt en forførende kvinde, der yder en service og med et humør man skal lede længe efter. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg pludselig ikke kunne besøge hende mere en dag. Det kan give mig myrekryb at tænke på.

Søde Sandra Sommer, - jeg skal snart forbi og have et rigtigt nytårsknald hos hende!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...