Hop til indhold
Guest Quickdraw84

Videbækpigerne

Recommended Posts

Hej.

 

Så fik jeg lavet et besøg, hun er fantastisk. rigtig sød og charmerende. hun ligner meget godt hende på billederne. (så jeg tror det er hende.)

Hvad vi lavede holder jeg for mig selv. men hun kan godt anbefales, hun er der til D.18.12.14

Efter det hele, havde hun ikke travlt med at jeg skulle ud. vi sad og snakkede lidt før jeg smuttede. Jeg skal absolut forbi igen inden hun smutter hjem.

 

Dette er det bedste besøg jeg endnu har haft ved gp. hun var smilende fra jeg kom til jeg gik. og det virkede ikke som skuespil. 

 

Sted: 8

Pigen: 10

udførelse: 9 det kan vel altid gøres bedre. men jeg klager ikke.  :mrgreen:

 

karakterne er med forbehold, det kommer an på ens egen smag. men hun er f......me sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

 

Ja så tabte jeg igen besindelsen, og overgav mig til den dejlige tøs i videbæk.

 

Hun er og blive en skønhed der er indlevende.  :D

 

Jeg havde aftalt lidt rollespil, hvilket hun var helt med på. og fræk var til fulde. hun rejser desværre på torsdag. så hun bliver savnet.

 

Jeg kan kun give den bedste anbefaling herfra. hun er absolut til et stort 10 tal ud af 10 selvfølgelig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...