Hop til indhold

Gp besøg på en tirsdag.

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig, eller er der betydeligt mange flere der besøger gp'er om tirsdagen eller ihvertfald skriver om det om tirsdagen? Jeg ved godt det ikke er nogen videnskabelig undersøgelse, men jeg har troligt set med hver tirsdag og der er altså bare mange flere anmeldelser. 

PS. Hvis I piger sætter jer for at undersøge min tese og det viser sig at være sandt. Så skriv en pb og så kan jeg sende mit kontonummer, så I kan overføre alle de procenter af jeres mer indtjening, som jeg burde få for det tip:D

Skrevet

Kan ikke besvare dit spørgsmål, men sjovt nok havde jeg planer om, at besøge en GP i dag men tænkte at de fleste nok ikke gør det mandag (hård dag på jobbet efter weekend osv.), så der er mange kunder om tirsdagen og derfor valgte jeg at vente til i morgen (onsdag). Spændt på om jeg havde ret :D 

Skrevet

Hvis man kigger på anmeldelser på Sjælland og kbh, så er der 6 nye anmeldelser i dag og en i går. I rest My case;)

Skrevet

Tja, kan kun tale for mig selv, men tirsdag er den eneste ugedag jeg har mulighed for at tage imod besøg i dagtimerne 

Skrevet
Sweex skrev, den 15/1/2019 at 19:00:

Er det bare mig, eller er der betydeligt mange flere der besøger gp'er om tirsdagen eller ihvertfald skriver om det om tirsdagen? Jeg ved godt det ikke er nogen videnskabelig undersøgelse, men jeg har troligt set med hver tirsdag og der er altså bare mange flere anmeldelser. 

PS. Hvis I piger sætter jer for at undersøge min tese og det viser sig at være sandt. Så skriv en pb og så kan jeg sende mit kontonummer, så I kan overføre alle de procenter af jeres mer indtjening, som jeg burde få for det tip:D

Så for helvede det er jo tirsdag lige om lidt,,, blir da lidt spændende at følge Sweex' udtalelser om der virkelig er 6 eller måske endnu flere indlæg imorgen 

:)  Hunter 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.