Hop til indhold
Guest Sweex

Gp besøg på en tirsdag.

Recommended Posts

Guest Sweex

Er det bare mig, eller er der betydeligt mange flere der besøger gp'er om tirsdagen eller ihvertfald skriver om det om tirsdagen? Jeg ved godt det ikke er nogen videnskabelig undersøgelse, men jeg har troligt set med hver tirsdag og der er altså bare mange flere anmeldelser. 

PS. Hvis I piger sætter jer for at undersøge min tese og det viser sig at være sandt. Så skriv en pb og så kan jeg sende mit kontonummer, så I kan overføre alle de procenter af jeres mer indtjening, som jeg burde få for det tip:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke besvare dit spørgsmål, men sjovt nok havde jeg planer om, at besøge en GP i dag men tænkte at de fleste nok ikke gør det mandag (hård dag på jobbet efter weekend osv.), så der er mange kunder om tirsdagen og derfor valgte jeg at vente til i morgen (onsdag). Spændt på om jeg havde ret :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Hvis man kigger på anmeldelser på Sjælland og kbh, så er der 6 nye anmeldelser i dag og en i går. I rest My case;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest

 Tja, kan kun tale for mig selv, men tirsdag er den eneste ugedag jeg har mulighed for at tage imod besøg i dagtimerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, den 15/1/2019 at 19:00:

Er det bare mig, eller er der betydeligt mange flere der besøger gp'er om tirsdagen eller ihvertfald skriver om det om tirsdagen? Jeg ved godt det ikke er nogen videnskabelig undersøgelse, men jeg har troligt set med hver tirsdag og der er altså bare mange flere anmeldelser. 

PS. Hvis I piger sætter jer for at undersøge min tese og det viser sig at være sandt. Så skriv en pb og så kan jeg sende mit kontonummer, så I kan overføre alle de procenter af jeres mer indtjening, som jeg burde få for det tip:D

Så for helvede det er jo tirsdag lige om lidt,,, blir da lidt spændende at følge Sweex' udtalelser om der virkelig er 6 eller måske endnu flere indlæg imorgen 

:)  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...