Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde glemt hende. Sør'me så. I min iver og nysgerrighed har jeg søgt andre græsgange siden bladene faldt af i det første efterår i oktober. Så jeg havde glemt hende. Hvor smuk hun er.  Hvor sød hun er. Hvor lækker hun er. 

Men nu skulle det være nok. Jeg måtte besøge hende igen - den kære Mia.

Jeg tror, det var poeten @cobham, der i en tråd skrev, at Mia ikke er fra Moldova, men af en anden verden. Hun kender godt nogle af brødrene af kunstnernavn. Men ikke dig - Cobham. Så præsenter dig venligst næste gang;) For Mia kan også li' poesi.

Og jeg kan ikke være mere enig. Hun er ikke af denne verden. Mia er ikke kun en gudinde, men gudinden:) Det må være selveste Afrodite, der har valgt at beære lille København med et besøg. Og nu på Bryggen, hvor andre gudinder som f.eks. Sol og Matylda har huseret. 

Selve mødet kan beskrives kort  Jeg blev mødt med gensynsglæde, champagne, kys og kram og masser af relevant og hyggelig snak. Hendes GFE er den bedste:D Uden diskussion. Hendes sex er mageløs med masser af kys og øjenkontakt, men min respekt for kvinden forbyder mig at uddybe yderligereTiden interesserer hun sig ikke synderligt for. Jeg tror, hun lægger elastik ind, så hun kan servicere en kunde, som kemien nu passer. Og det gjorde den. Åhh det gjorde den. 

Og jeg lover, at jeg ikke glemmer hende igen. Jeg vil ikke udskyde flere besøg med baggrund i nok så mange dejlige GP'ere. Fra nu af holder jeg mig til det sikre:wub: Og inden det spæde forår skal jeg nok have besøgt hende igen. Kun nogle få svinkeærinder med Issa Bellova, Matylda, Anastasia og Hot Amy. Det lover jeg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak Miller,,,jeg havde også GLEMT den underskønne Mia

efter at have læst din fine beretning så tænker jeg tilbage på mine besøg hos hende,og blir glad indeni,,tak for at lige få mit humør godt op igen kære broder :)

Det er da nogle meget fine svinkeærinder du lige får taget,,;) , ja det er vinter nu,men foråret kan komme lige pludseligt 

nåede aldrig at få lavet en anm. af Mia ,var så meget fokuseret og rundtosset efter mine besøg hos Lena, men der er jo så mange andre rigtig gode bla, din ,,tror ikke at hun har nogle dårlige btw.

god aften  /  Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

tak Miller,,,jeg havde også GLEMT den underskønne Mia

efter at have læst din fine beretning så tænker jeg tilbage på mine besøg hos hende,og blir glad indeni,,tak for at lige få mit humør godt op igen kære broder :)

Det er da nogle meget fine svinkeærinder du lige får taget,,;) , ja det er vinter nu,men foråret kan komme lige pludseligt 

nåede aldrig at få lavet en anm. af Mia ,var så meget fokuseret og rundtosset efter mine besøg hos Lena, men der er jo så mange andre rigtig gode bla, din ,,tror ikke at hun har nogle dårlige btw.

god aften  /  Hunter

Kære venner

Hvordan kan i glemme Mia. har selv haft fornøjelsen af denne åbenbaring flere gange , både solo og i kombi Mia/lena  Mia/ cassia og glemme hende er umuligt. Sidst en super oplevelse i lørdags. Smuk, sjov, nærværende og fantastisk at snakke med. Tillæg de mest sexede læber ( både oppe og nede) fantastiske naturlige boobs og så serviceminded at hun ikke opgiver dig , hvis du har en dårlig dag , du kommer altid i mål. Særklasse.

Får helt lyst til hende , så må hellere booke

Michael

Redigeret af godmann
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
godmann skrev, for 45 minutter siden:

Sidst en super oplevelse i lørdags

Är hon i kbh nu??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia kan man ikke glemme, det ville være respektløs, med den overordentligt fantastiske indsats hun yder!

Jeg synes dog at der er gået bitcoin inflation i hendes priser, det ønsker jeg ikke at støtte, men nogle vil nok mene hun er der værd. 

Meget speciel og bestemt ung dame, der ved præcist hvad hun vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskussionen om hendes prisforhøjelse er taget i en anden tråd. Den bunder i ny lejlighed og mere service, som tidligere var Extras. 

Min pointe er bare, at Mia er ubetalelig :wub:

Bare det at tale om penge er uværdigt sammenlignet med, hvad den kvinde yder. 

Og ja - hun har sine holdninger. Men er det ikke bare med til at gøre hende endnu mere speciel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte skønne Stella i dag på Bryggen, blev jeg mindet om Mia, som jeg også har besøgt lige i nærheden.

Jeg besøgte hende sidst, lige da hun og hendes veninder havde været udsat for chikane og stalking, hvilket desværre har resulteret i, at både Ayana og Cassia er taget hjem og nok ikke vender tilbage  til Danmark igen:( Mia var ked af det, og vi sad længe og snakkede sammen over et glas vin. En tid jeg selvfølgelig ikke betalte for. 

Da vi kom til sexen, gik det nærmest helt amok. Mia var bedre end nogensinde, men nu kender jeg hende jo også snart ganske godt;) Jeg vil især fremhæve hendes tungekys og nærvær samt ikke mindst hendes mega. Den måde, hvorpå hun først tog imod, derefter pegede på sin fyldte mund for derefter stille og roligt gå ud på toilettet, det var sgu frækt:wub:

Så nu savner jeg hende igen. Så jeg har bestilt tid allerede i næste uge, da hun kun er her til den 16. april. Hun kommer vist igen i hele maj, så der skal spares godt op.

Men så skulle det også være slut.  Mia kommer ikke tilbage til DK:( Da jeg læste det, var jeg ved at få kaffen i den gale hals. Det er altså ikke til at bære. Jeg har skrevet til hende, at hun må ombestemme sig. Men det er jo let nok for os andre at sige og håbe på, da det ikke er os, der har været udsat for de trakasserier, som Mia og hendes veninder har. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fulgt lidt med fra sidelinjen, og kan kun trække lidt på smilebåndet over det. 

Mia er i starten blevet skamrost til skyerne, som om hun har genopfundet sex. Der er så nogle, som desværre ikke forstår at respektere andre og smidt med grams her og der. Mia har selv deltaget i debatten og sidenhen åbenbart blevet stalket, som jeg forstår det. Og nu føler hun sig det såret dyr, som flugter og ikke vender tilbage. 

Det er en trist historie, men desværre også hverdag idag. Om man kan lide det eller ej, det tages der ikke hensyn til, ikke et sted som her, hvor vi i realiteten anmelder et stykke levende kød, og for nogen et stykke dødt kød :)

Men at læse om et uskyldigt såret dyr, det gavner sgu ingen. Så måske man skulle gå stille med dørene og lade Mia holde en pause fra øretævernes holdeplads. Så må vi se om Mia får lysten til danske mænd tilbage, det er der vist grundlag for, men den skare af beundrer. Så mon ikke vi ser hende igen på disse breddegrader. 

To Mia "We are not all fools" 

WtL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh tak Michael J. Det glæder mig, at Mias beslutning om at stoppe som GP i DK så ikke har noget at gøre med den stalking, som pigerne har været udsat for. 

Så bliver hun nok vanskelig at overtale. Men jeg kan jo prøve. Har en fræk aftale på tirsdag:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går og som Walter skriver har hun ikke genopfundet sex men hun har det mange andre GP mangler nemlig et vindende naturligt sind. Sex med Mia er ligeledes godt hvad enten det er i stuen eller i soveværelset. Derforuden god til engelsk og kan samtale om mange andre ting. Hun kommer igen til Maj og er her ellers til og med d 16 april 2019 ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mash skrev, for 7 timer siden:

Var forbi i går og som Walter skriver har hun ikke genopfundet sex men hun har det mange andre GP mangler nemlig et vindende naturligt sind. Sex med Mia er ligeledes godt hvad enten det er i stuen eller i soveværelset. Derforuden god til engelsk og kan samtale om mange andre ting. Hun kommer igen til Maj og er her ellers til og med d 16 april 2019 ;-)

Mash skrev, for 7 timer siden:

Var forbi i går og som Walter skriver har hun ikke genopfundet sex men hun har det mange andre GP mangler nemlig et vindende naturligt sind. Sex med Mia er ligeledes godt hvad enten det er i stuen eller i soveværelset. Derforuden god til engelsk og kan samtale om mange andre ting. Hun kommer igen til Maj og er her ellers til og med d 16 april 2019 ;-)

 

Forstår ikke der bruges så meget energi på , hvornår Mia er her. Dette kan jo læses i hendes annonce

d

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...