Hop til indhold
Fecking

Ny klub tæt på grænsen.

Recommended Posts

Det er absolut ikke en ny club. Den har været lige så længe, jeg kan huske.Kør ud af byen Leck mod vest, så ligger den på højre hånd. Besøgte den for et par år siden om aftenen. Brød mig ikke om, at man først sidder i en "almindelig" bar, hvor der lægges op til, at man byder den udvalgte dame på noget at drikke til "pæne" priser. Prisen for at få damen med på et værelse var også rimelig høj. Der sad 4 damer. - Om dagen kan man gå/køre bag om uden at skulle gennem baren. - Jeg har ingen aktuelle informationer at bidrage med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De her klubber/barer.... er det bare som du beskriver? altså et sted, man kan komme hen og sludre med pigen og give hende en drink til pæn overpris?

Det må være lidt det samme med bar red rose i flensborg så..... eller finkesstrasse bar i krempel. Selvfølgelig super, hvis man gerne vil sludre lidt med pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 21.10.2012 at 15:03:

Jeg stødte på den her hjemmeside en aften jeg surfede rundt, jeg har ikke selv været der, men overvejer det kraftigt, jeg kan ikke desværre ikke rigtig læse ud af deres beskrivelse hvad det helt præcis er

Er der nogen af jer der har hørt om det, evt besøgt det.

Ja, men det er svært at finde reelle anmeldelser af stedet, som du kan finde flere tråde om, ved at søge herinde - men her er en enkel beskrivelse af konceptet:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

Ja, men det er svært at finde reelle anmeldelser af stedet, som du kan finde flere tråde om, ved at søge herinde - men her er en enkel beskrivelse af konceptet:

 


eksisterer den klub overhovedet endnu? Det er trods alt en 8 år gammel tråd du har svaret i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 3 timer siden:


eksisterer den klub overhovedet endnu? Det er trods alt en 8 år gammel tråd du har svaret i. 

Beklager, jeg er kommet til at poste mit svar på denne tråd

I den tråd jeg ville henvise til ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...