Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Kørte forbi Kayly idag, og der var en som var igang med at banke måtter ud igennem døren, hvis det var Kayly så snyder billederne godt nok meget. Hun var mere rund og så noget ældre ud, lignede mere en på 50 en slut trediverne.

Har hun nogen der hjælper hende?

https://annoncelight.dk/showad/180126

Skrevet
Thailover78 skrev, for 1 time siden:

Hejsa

Kørte forbi Kayly idag, og der var en som var igang med at banke måtter ud igennem døren, hvis det var Kayly så snyder billederne godt nok meget. Hun var mere rund og så noget ældre ud, lignede mere en på 50 en slut trediverne.

Ja, HVIS det var

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan hun ser ud idag eller om hun har en hjælper. Men hende på billederne er hende der har stedet da jeg besøgte det for nogle år tilbage

Skrevet
Thailover78 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Kunne du ikke bare have rullet vinduet ned og spurgt?  :roll:

Så vidt jeg ved, giver hun, hvad hun lover.

Skrevet

Hun har måske ændret sig en my, men frisk og skøn som altid. 

Hun forstår at levere varer. Jeg var der i efteråret*<:)

Skrevet

Jeg har besøgt nogle af de opreklamerede thaipiger i Vejle, men er vendt tilbage til Kayly.

Sucsesen hos de opreklamerede har enkelte gange været tvivlsomt.. Måske kemien.  Men jeg har fået det jeg efterspurgte hos hende.

En gentagelse i Nørrebrogade er nok mere end rimelig stor. :)

Skrevet

Jeg var der for et halvt års tid siden, og der havde hun en lidt ældre, rund hjælper. Om det er hende du har set, kan jeg dog ikke vide.

Redigeret af Ray Hollis

Skrevet

Hende den lidt ældre og lidt buttede er hendes hjælper i butikken. Kayly er ligeså slank og smuk som altid. 

Skrevet
  • Author
denunge skrev, for 7 timer siden:

Hende den lidt ældre og lidt buttede er hendes hjælper i butikken. Kayly er ligeså slank og smuk som altid. 

Super - lidt mere rolig bu

Skrevet

Besøg hende, tror ikke du bliver skuffet :-)

Du kan jo altid gå derfra hvis ikke damen svarer til billeder og forventninger.

Skrevet

Var en tur forbi i dag blev mødt af Kayly i døren og vist ind i en rum af hendes hjælper en ung lidt buttet pige ved forhandling kom Kayly ind og det blev til bd og massage og så begge piger og den unge var nøgen under massagen som bare var super god det kan de bare det var den unge der suttede og kayly legede med stjernen det bare dejlig søde piger pjattede meget under vejs bare dejlig kommer nok i gen 

Skrevet

Jeg fik en god pris og det bliver mellem dem og mig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.