Hop til indhold
modensønderjyde

Mirage Hamburg

Recommended Posts

Jeg besøgte www.mirage-hh.de i dag og fik den mest vidunderlige VIP massage af Anna, som kommer fra Brasilien. Massagen foregår på en speciel briks, hvor hele overkroppen ligger på en hel briks, mens resten, dvs. benene ligger på to plader, hvor pigen kan gå ind i mellem benene og pikken hænger frit.

Anna var topløs under massagen, og startede med at massere kroppen og benene bagpå med varm olie. Føltes rigtig dejligt med den varme olie.

Her efter begyndte en blid og dejlig massage af pik og testikler, mens hun skiftevis stod ved siden af briksen eller sad på hug inde mellem benene.

Efter et stykke tid blev jeg vendt om og massagen fortsatte på samme måde foran. Hver gang Anna fornemmede jeg var tæt på udløsning, stoppede hun. Men det endte i den bedste og mest voldsomme udløsning jeg har oplevet under en erotisk massage. Pris: 85,00 euro for 50 minutter. Alle pengene værd. Kommer helt sikkert igen næste gang jeg er i Hamburg. Det ligger tæt på Hauptbahnhof udgang Syd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 44 minutter siden:

Massagen foregår på en speciel briks, hvor hele overkroppen ligger på en hel briks, mens resten, dvs. benene ligger på to plader, hvor pigen kan gå ind i mellem benene og pikken hænger frit.

Engang jeg var i Hamburg forsøgte jeg at få en aftale med en pige på en klinik, hvor de netop havde en sådan briks - det lykkedes desværre ikke - men så vidt jeg kan se kan briksene købes rundt omkring, men er vist lidt dyrere end de normale, som i DK fås fra ca. kr. 800,- 

https://www.tectake.dk/massagebriks-med-3-zoner-3cm-polstring-taske-800158#401465

https://www.harald-nyborg.dk/p4838/massagebriks-med-pu-hynde
 

Desværre ser det umiddelbart ikke ud til nogen danske forhandlere har den med mulighed for at dreje hvilepladerne til benene fra hinanden/hvor behandleren kan gå ind mellem pladerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg er ofte i Hamborg til møder mm. Desværre er tiden ofte en dårlig medspiller, så det med forudbestilling passer mig dårligt. Kom du ind fra gaden, eller havde du bestilt tid? Ved du om pigerne tilbyder andet end håndtrolden - som i dit tilfælde lyder yderst tilfredsstillende?

Redigeret af allo-allo
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Engang jeg var i Hamburg forsøgte jeg at få en aftale med en pige på en klinik, hvor de netop havde en sådan briks - det lykkedes desværre ikke - men så vidt jeg kan se kan briksene købes rundt omkring, men er vist lidt dyrere end de normale, som i DK fås fra ca. kr. 800,- 

https://www.tectake.dk/massagebriks-med-3-zoner-3cm-polstring-taske-800158#401465

https://www.harald-nyborg.dk/p4838/massagebriks-med-pu-hynde
 

Desværre ser det umiddelbart ikke ud til nogen danske forhandlere har den med mulighed for at dreje hvilepladerne til benene fra hinanden/hvor behandleren kan gå ind mellem pladerne.

Har tidligere lavet sådan en briks, hvor benene kunne svinges fra hinanden. ;) Den var tilpasset kvindens højde, så det passede nøjagtig med hendes strap-on.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 22 minutter siden:

Den var tilpasset kvindens højde

Ja, bænke uden indstillelig højde, skal man nok holde sig fra - og de sammenklappelige kan godt være lidt ustabile - men med en timepris på kr. 8 - 1000 kr. - så er sådan en bænk, jo tjent ind på den første kunde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...