Hop til indhold
Helot

Maria "Min" gudinde, besøg på vestfyn

Recommended Posts

… hvad skal der til for at jeg kan have hende for mig selv?

Nå pjat med mig, havde der ikke været næsten 20 års forskel havde jeg inviteret hende ud;-)

Mødte Maria for 4 år siden i Hedensted under åben himmel, og måtte møde hende igen. Hvorfor nu det, for det var ikke fedeste oplevelse i det fri – jeg var alt for nervøs den gang, men Maria’s ufattelige smukke øjne, sind og dejlige krop havde alligevel gjort indtryk.

Mit gensyn med Maria i dag!!!!!  hvad skal jeg næsten skrive…

Tænk jer til, at være sammen med en menneske, hvor sympati og tryghed gør at du tør lukke dine øjne når du kysser hende. Så åbner du dem alligevel for at kigge ind i disse smukke øjne, som jeg tror ville lyse i mørke. Varmen kommer indefra og spreder sig til hele kroppen.

Jeg fik fornøjelse af at nyde Maria i en seng, med en masse overskud, forelsket og uden at være nervøs. Var der en time, og kunne være blevet hele dagen…

Kommer jeg igen…. Selvfølgelig gør jeg det. Planlægningen er allerede startet, og næste gang er det Maria der bestemmer hvad vi skal lave…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 3 timer siden:

… hvad skal der til for at jeg kan have hende for mig selv?

Nå pjat med mig, havde der ikke været næsten 20 års forskel havde jeg inviteret hende ud;-)

Mødte Maria for 4 år siden i Hedensted under åben himmel, og måtte møde hende igen. Hvorfor nu det, for det var ikke fedeste oplevelse i det fri – jeg var alt for nervøs den gang, men Maria’s ufattelige smukke øjne, sind og dejlige krop havde alligevel gjort indtryk.

Mit gensyn med Maria i dag!!!!!  hvad skal jeg næsten skrive…

Tænk jer til, at være sammen med en menneske, hvor sympati og tryghed gør at du tør lukke dine øjne når du kysser hende. Så åbner du dem alligevel for at kigge ind i disse smukke øjne, som jeg tror ville lyse i mørke. Varmen kommer indefra og spreder sig til hele kroppen.

Jeg fik fornøjelse af at nyde Maria i en seng, med en masse overskud, forelsket og uden at være nervøs. Var der en time, og kunne være blevet hele dagen…

Kommer jeg igen…. Selvfølgelig gør jeg det. Planlægningen er allerede startet, og næste gang er det Maria der bestemmer hvad vi skal lave…..

Forkert forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Forkert forum

Hvis du kigger på linket er der flest vagter i Jylland, så tænker du tager fejl. 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...