Hop til indhold
Guest Sdrj6500

Fake-aftaler - Mest for GP

Recommended Posts

Guest Sdrj6500

Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op

Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej.

Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst
Er det urimligt fra min side af?

Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019?

Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Januar og Februar skulle eftersignende være årstiden hvor glædespiger må tærre lidt på opsparingen.

Vores penge blev brugt på jer i December måned hvor den årlige julefrokost gjorde det nemt:) Nu tager vi lige en pause og må nøjes med en wanker til kommunikationen før mødet.

Det er dårlig stil og man forstår godt jeres frustrationer. Eneste råd kan være og lade din marketing afdeling gennemgå din annonce, og lede efter muligheder der sortere de største idioter fra på forhånd.:rolleyes:

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sdrj (catchy navn :-)  

Det er total uacceptabelt at folk ikke møder op når de har lavet en aftale. I det mindste kan de melde afbud.

Det gælder også den anden vej. For to uger siden havde jeg aftalt tid men en glædespige i Glostrup. Jeg tog derud og stod klar på adressen det aftalte tidspunkt, men da jeg så skrev til hende, fik jeg svaret: sorry my customer wants one hour more, can we meet later?".  Dårlig stil.

Du er i din gode ret til at blokere numre som brænder dig af.

Håber du får en masse (pålidelige) kunder fremover 

:) Tacoma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 1 time siden:

Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op

Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej.

Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst

Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019?

Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej

Næ du er ikke den eneste.

jeg bruger den samme teknik ligesom du benytter dig af. 15 min og herefter er det bye bye

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også her. 

Sødtøs skrev, for 13 minutter siden:

Næ du er ikke den eneste.

jeg bruger den samme teknik ligesom du benytter dig af. 15 min og herefter er det bye bye

Også her. Den knap er guld værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Også her. 

Også her. Den knap er guld værd. 

Oplever også en del som efterfølgende prøver og booke en aftale via sms, når de førhen har "glemt en aftale".

det er underholdning på højt plan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  oplever  også  en  del  aftaler  som  aldrig  bliver til  noget,  og  det  kan  mærkes i høj  grad  da  jeg  kun  laver  1 aftale  de dage  jeg  søger,  så  det  resultere  i  at  jeg  ikke  har aftale  på  dagen.  

Forsøger  at  rydde  ud  i de  useriøse  henvendelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, den 15/1/2019 at 12:14:

Du har hørt mine bønner!!! Endnu en der giver miljøet et spark bagi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, den 15/1/2019 at 12:14:

Ja det er sket men som regel altid af en med hemmelig nr.. Rigtig dårlig stil og spild af tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 1 time siden:

Ja det er sket men som regel altid af en med hemmelig nr.. Rigtig dårlig stil og spild af tid 

Jeg tager aldrig skjult nr pga at skulle jeg have behov for at aflyse eller ændre tidspunktet, så har jeg dæleme mig svært ved at ringe op til et skjult nr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Kaya_nr1 skrev, for 3 timer siden:

Det er en af grundene til folk ikke kan få min adresse andet end på sms

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 5 timer siden:

Jeg tager aldrig skjult nr pga at skulle jeg have behov for at aflyse eller ændre tidspunktet, så har jeg dæleme mig svært ved at ringe op til et skjult nr

God pointe, den vil jeg tage til mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke oplevet fake aftaler i evigheder, kan ikke huske hvornår jeg sidst har siddet og ventet på en der ikke havde i sinde at komme.

Tror det er noget alle skal igennem på et eller andet tidspunkt i deres “karriere”. Så det må man tage med oprejst pande, og ikke lade det påvirke sig. 

Jeg er efterhånden også så øvet i at være min egen telefondame, så jeg ved lige præcis hvem jeg skal takke nej til, spotter lynhurtigt de useriøse, -måske det er grunden til at jeg ingen udeblivere har? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...