Guest Sdrj6500 Skrevet 15. Januar, 2019 Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej. Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst Er det urimligt fra min side af? Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019? Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 15. Januar, 2019 Januar og Februar skulle eftersignende være årstiden hvor glædespiger må tærre lidt på opsparingen. Vores penge blev brugt på jer i December måned hvor den årlige julefrokost gjorde det nemt Nu tager vi lige en pause og må nøjes med en wanker til kommunikationen før mødet. Det er dårlig stil og man forstår godt jeres frustrationer. Eneste råd kan være og lade din marketing afdeling gennemgå din annonce, og lede efter muligheder der sortere de største idioter fra på forhånd. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tacoma 610 Skrevet 15. Januar, 2019 Kære Sdrj (catchy navn :-) Det er total uacceptabelt at folk ikke møder op når de har lavet en aftale. I det mindste kan de melde afbud. Det gælder også den anden vej. For to uger siden havde jeg aftalt tid men en glædespige i Glostrup. Jeg tog derud og stod klar på adressen det aftalte tidspunkt, men da jeg så skrev til hende, fik jeg svaret: sorry my customer wants one hour more, can we meet later?". Dårlig stil. Du er i din gode ret til at blokere numre som brænder dig af. Håber du får en masse (pålidelige) kunder fremover Tacoma 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 15. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, for 1 time siden: Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej. Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst Er det urimligt fra min side af? Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019? Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej Næ du er ikke den eneste. jeg bruger den samme teknik ligesom du benytter dig af. 15 min og herefter er det bye bye 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Januar, 2019 Også her. Sødtøs skrev, for 13 minutter siden: Næ du er ikke den eneste. jeg bruger den samme teknik ligesom du benytter dig af. 15 min og herefter er det bye bye Også her. Den knap er guld værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 15. Januar, 2019 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Også her. Også her. Den knap er guld værd. Oplever også en del som efterfølgende prøver og booke en aftale via sms, når de førhen har "glemt en aftale". det er underholdning på højt plan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 Jeg oplever også en del aftaler som aldrig bliver til noget, og det kan mærkes i høj grad da jeg kun laver 1 aftale de dage jeg søger, så det resultere i at jeg ikke har aftale på dagen. Forsøger at rydde ud i de useriøse henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lia 66 Skrevet 16. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, den 15/1/2019 at 12:14: Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej. Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst Er det urimligt fra min side af? Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019? Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej Du har hørt mine bønner!!! Endnu en der giver miljøet et spark bagi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 17. Januar, 2019 Sdrj6500 skrev, den 15/1/2019 at 12:14: Her efter Nytår er antallet af Fake-aftaler steget ved mig, forstået på den måde, at mænd ringer og aftaler tid, varrighed og ydelser, og får adressen, og så dukker de ikke op Jeg giver dem 15 min spilrum til forsinkelse., er de 15 min. eller mere forsinkede, så er tiden anulleret, om de dukker op eller ej. Og efterfølgende blokerer jeg nummeret, hvis de ikke har givet en melding om forsinkelse eller aflyst Er det urimligt fra min side af? Er jeg den eneste, der oplever dette? Andre GP der får de aftaler og som jeg oplever en eksplosiv stigning her i 2019? Eller er det mon "den unævnlige", der mon har købt mange taletidskort og er begyndt sin hetz den vej Ja det er sket men som regel altid af en med hemmelig nr.. Rigtig dårlig stil og spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 17. Januar, 2019 Kaya_nr1 skrev, for 1 time siden: Ja det er sket men som regel altid af en med hemmelig nr.. Rigtig dårlig stil og spild af tid Jeg tager aldrig skjult nr pga at skulle jeg have behov for at aflyse eller ændre tidspunktet, så har jeg dæleme mig svært ved at ringe op til et skjult nr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 17. Januar, 2019 Kaya_nr1 skrev, for 3 timer siden: Ja det er sket men som regel altid af en med hemmelig nr.. Rigtig dårlig stil og spild af tid Det er en af grundene til folk ikke kan få min adresse andet end på sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 17. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg tager aldrig skjult nr pga at skulle jeg have behov for at aflyse eller ændre tidspunktet, så har jeg dæleme mig svært ved at ringe op til et skjult nr God pointe, den vil jeg tage til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2019 Jeg har ikke oplevet fake aftaler i evigheder, kan ikke huske hvornår jeg sidst har siddet og ventet på en der ikke havde i sinde at komme. Tror det er noget alle skal igennem på et eller andet tidspunkt i deres “karriere”. Så det må man tage med oprejst pande, og ikke lade det påvirke sig. Jeg er efterhånden også så øvet i at være min egen telefondame, så jeg ved lige præcis hvem jeg skal takke nej til, spotter lynhurtigt de useriøse, -måske det er grunden til at jeg ingen udeblivere har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg