Hop til indhold

Mayuree Skødstrup

Featured Replies

Skrevet

Hej. Der arbejdede en ung pige ved  navn Pran (ved ikke om det staves sådan)hos Mayuree, men hun har desværre sagt op. nogen der ved hvor hun er henne hvis hun da stadig er massør?

På forhånd tak

Skrevet

hejsa da jeg var der  de sidste 2 gange har jeg fået massage af en pige lille , mørk og tynd , men ung tja jeg vil sige ældre end Mayuree

hendes navn var Pron  er det hende du mener , hun er meget stille, og giver en fantastisk massage 

Skrevet
star27 skrev, den 15/1/2019 at 12:13:

Hej. Der arbejdede en ung pige ved  navn Pran (ved ikke om det staves sådan)hos Mayuree, men hun har desværre sagt op. nogen der ved hvor hun er henne hvis hun da stadig er massør?

På forhånd tak

Hej star27

jeg mener ikke hun hedder Pran men derimod Bran

Mvh vicevært 

Skrevet

så det har intet med pron at gøre ! da jeg håber hun er der når jeg vender tilbage 

Skrevet
  • Author

Lyder som om vi snakker om den samme, nogen der ved hvor hun arbejder hvis hun stadig er massør?

Skrevet

du skriver vi snakker om den samme !! jeg siger igen hun  er en kvinde på 40 til 50 

Skrevet

venligst hvad er ung  !! har levet i fjerne Østen , Australien , New Zealand de sidste 40 år 

derfor spørger jeg ! på denne chat side  har jeg efterhånder set så mange som ikke ved en prut om kultur fra asien 

og heller ikke prøver at forstå den , tror kun på dem selv og dansk kultur  er det rigtige .

Undskyld begynd at åben øjnene alle piger fra asien er ikke dumme og slet ikke ludere , mange af dem møder bare en dansk mand som tror alt er funny sex 

og de kommer fra fattige kår som mange i vores land slet ikke forstår . Sorry men jeg ser flere og flere fejl hvor jeg er født DKKKKKKKKK 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.