Nicolaj 2 Skrevet 15. Januar, 2019 Hej EG! jeg har gennem længere tid fulgt med i debatterne her på sitet! Jeg går med nogle tanker om at prøve at modtage Golden Shower hos en GP, da jeg har en derhjemme der ikke synes om konceptet, desværre! hvad er jeres erfaringer med Golden Shower, hhv. Gode som dårlige? Jeg tænker lidt at der jo potentielt er risiko for at rage en kønssygdom til sig, da det jo ikke er 100% sterilt! Moralprædiken om utroskab mv. Bør undlades, jeg er udelukkende ude efter erfaringer på området 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 15. Januar, 2019 Nicolaj skrev, for 49 minutter siden: Hej EG! jeg har gennem længere tid fulgt med i debatterne her på sitet! Jeg går med nogle tanker om at prøve at modtage Golden Shower hos en GP, da jeg har en derhjemme der ikke synes om konceptet, desværre! hvad er jeres erfaringer med Golden Shower, hhv. Gode som dårlige? Jeg tænker lidt at der jo potentielt er risiko for at rage en kønssygdom til sig, da det jo ikke er 100% sterilt! Moralprædiken om utroskab mv. Bør undlades, jeg er udelukkende ude efter erfaringer på området Golden shower er frækt og de få gange jeg har prøvet det har det været et ekstra krydderi. Hos en sund person er urin sterilt, men urin indeholder mange næringstoffer som bakterier kan trives i hvis de får lidt tid, men frisk fra 'hanen' er der normalt ingen fare Saltholdigheden er ligesom havvand og hvis du drikker for meget af det får du opstød, ligesom af havvand, det bør man lige have i baghovedet hvis hustruen giver velkomstkys som min, når jeg har været på besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 15. Januar, 2019 Selvfølgelig kan et spændende emne ikke diskuteret for tit, men en søgning på urin her på EG vil resulterer i 16 sider med indlæg hvori urin indgår, læsestof til nogle lange vinteraftner mht din bekymring om risikoen ved urinleg, så er der en risiko ved alt, men vælg din partner med omhu så du minimerer risikoen har selv nydt denne leg i mere end 20 år med et utal af pige og aldrig haft problemer Prøv det og opdag hvor frækt det er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 15. Januar, 2019 Det er bare med, at få prøvet. Nu er der jo flere varianter af Golden Shower, jeg har i forbindelse med SM leg prøvet 3 variationer 1: Liggende fastspændt og få det ud over kroppen 2: Liggende fastspændt, dog med højere arm fri. Spillede pik, mens de gylden dråber regnede ned over pikken. 3: Få de gylden dråber i ansigtet, med ordre om, at fange så meget som mulig i munden. Ret frækt og ydmygende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 15. Januar, 2019 At man skulle få sig en kønssygdom fra selve urinen finder jeg helt vildt usandsynligt, hvorimod risikoen ved at slikke pigen er lidt mere reel. Jeg tager gerne den chance og har aldrig været uheldig, hvorimod jeg altid har været artig mht kondom ved samleje. Men hvis du ikke er tryg ved det, skal du måske lade det blive ved fantasien. Selv synes jeg det er en fed fornemmelse når en fræk pige skamløst sætter sig op og pisser mig i munden. Har hun forberedet sig ordentlig er smagen ikke ubehagelig, men det er mere selve fornemmelsen der er dejlig. For mig er det ikke noget med tvang eller ydmygelse, men mere noget med at overgive sig helt. Så selvom jeg ikek er til fastspændelse foretrækker jeg også at ligge på ryggen med pigen over mig. Med ehnsyn til smagen kan du jo forberede dig ved at prøve at drikke din egen urin, selvom det slet ikke kan måle sig med at få det direkte fra en pige. Du skal også være forberedt på, at hvis du får smag for denne fornøjelse så er den vanedannende og så kan det godt blive dyrere og i hvert fald mere besværligt at finde en GP i fremtiden (eller bare lidt kedeligere). Jeg har dog kun fået urin ved en mindre del af mine GP-besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 15. Januar, 2019 Mhmmm - er der nogen piger, der modtager Golden Shower ? En pige fortalte engang om en fyr, der blev bestilt til at tisse oppe i en kvinde - jeg kan normalt næsten ikke tisse med erigeret lem - men det skal da nok kunne lade sig gøre, hvis man venter lidt - eller er bare meget trængende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolaj 2 Skrevet 15. Januar, 2019 Dejligt med lidt input til fantasien som man render rundt med! jeg ved godt jeg måske er sippet, men som der også blev nævnt, er der jo en reel mulighed for at blive smittet. Hvis nogle af jer har nogle gode anbefalinger hører jeg gerne nærmere omkring dem i PB hvis det er ;-) Jeg sætter utrolig stor pris på alle jeres svar, det er dejligt at få lidt erfaringer fra nogle af jer der er garvede i gamet! Vi må se om jeg en dag bliver afhængig af det, fantasien er i hvert fald meget afhængig af det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 433 Skrevet 15. Januar, 2019 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Mhmmm - er der nogen piger, der modtager Golden Shower ? I en nylig anden tråd er der nævnt et par stykker... :-D Fausto skrev, den 27/9/2018 at 02:56: P.S. Af kvinder, der modtager urin, kan jeg nævne June, som er en fantastisk slavetøs. Hun tager det gerne i munden og nyder, når man kan tisse meget. Dog har jeg ikke oplevet andre end Misstress Kamilla (der er switch og altså også fungerer som slavetøs), der rent faktisk sluger - ja, faktisk drikker hun nærmest så meget, som hun overhovedet kan nå. Og hun nyder det tydeligvis! Kender I andre, der gør det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Golden shower er ganske ufarligt. Det er kun hvis der er blodpartikler ( fra sår og rifter i urinrøret ) at der er smittefare - hvis altså blodet er inficeret. Jeg ville være meget mere betænkelig ved at kysse ( spyt ) end ved at sluge urin. Redigeret 15. Januar, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolaj 2 Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Tusind tak @Lady C Okay det er jo meget rart at vide! Jeg skriver blot hvad jeg selv har fundet frem til, der mangler dog noget mere evidens og undersøgelse på området som jeg læser det Så hvilket bedre sted at spørge end dette, da jeg ved der både er Gæster, GP’er, dominaner osv. Med masser af erfaring på området! Redigeret 15. Januar, 2019 af Nicolaj Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 Urin begge veje er totalt frækt. Jeg vil mene at risikoen for smitte gennem urin leg er stærk begrænset. Husk at det bliver en sjovere oplevelse ved at der op til sådan en leg er indtaget rigeligt med væske. God fornøjelse med champagnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 15. Januar, 2019 Ja urin fra en rask person er nærmest sterilt. Ved urinprøver har man ligefrem noget der kaldes “midtstråleurin” der opsamles midt i tisseriet hvor urinrøret er skyllet rent, hvis man vil have det helt rent. Af alle de lidt mere snaskede ting du kan lave med en pige er det at drikke hendes urin det mest ufarlige. Så go for it, når nu lysten er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolaj 2 Skrevet 15. Januar, 2019 @Nemtøs Jeg har endnu ikke selv haft lysten til at være den givende part, jeg ved godt det kan ændre sig! Så det skal jeg nok have i baghovedet! derudover er der ikke så mange der modtager det som jeg kan se! @ekek det er meget rart at vide! Jeg plejer nu ikke at bevæge mig ud i det “snaskede” fordi jeg gerne vil passe på mig selv, men den her fantasi har ligget og luret i mange år og det er som sagt ikke noget jeg kan få “hjemme” desværre! Så måske man blot skal hoppe ud i det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 15. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Urin begge veje er totalt frækt. Jeg vil mene at risikoen for smitte gennem urin leg er stærk begrænset. Husk at det bliver en sjovere oplevelse ved at der op til sådan en leg er indtaget rigeligt med væske. God fornøjelse med champagnen Og du er skøn at drikke champagne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Januar, 2019 M54Årh. skrev, for 8 minutter siden: Og du er skøn at drikke champagne med Mange tak - nyder fuldt ud at give og modtage i dit frække selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 15. Januar, 2019 Har indenfor det seneste år gjort nogle få erfaringer med urinsex og har ikke fået gener - kan kun sige at det er pissefrækt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 27. Januar, 2022 Er der nogen der kan anbefale en pige der gerne vil give urin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 364 Skrevet 28. Januar, 2022 (edited) Jeg ville vælge en ung europæer. De fleste er med på det (mod betaling) men ikke alle kan levere, det kræver erfaring. Grunden til at jeg ikke ville vælge Aisater (som jeg forguder) er, at de ofte spiser stærk mad og det kan smages. Taler af erfaring her Tilgengæld vil jeg aldrig glemme den aften hvor jeg pissede på en nøgen smuk asiat på et badeværelset og hun stak hovedet frem og begyndte at sutte min pik. Så klart begge veje Redigeret 28. Januar, 2022 af Jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 29. Januar, 2022 Jmk skrev, den 28.1.2022 at 17:05: Jeg ville vælge en ung europæer. Enig! De gange jeg har prøvet det, har det været med unge europæiske piger og godt op ad dagen, efter hun har drukket en masse vand, da jeg sådan set ikke bryder mig på smagen af urin, men bare finder det utroligt frækt, at en ung smuk kvinde lader vandet, mens jeg slikker hende. Det er pisse frækt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9843 Skrevet 29. Januar, 2022 Søren A skrev, for 5 minutter siden: Enig! De gange jeg har prøvet det, har det været med unge europæiske piger og godt op ad dagen, efter hun har drukket en masse vand, da jeg sådan set ikke bryder mig på smagen af urin, men bare finder det utroligt frækt, at en ung smuk kvinde lader vandet, mens jeg slikker hende. Det er pisse frækt! Der har jeg det lige omvendt med at jeg elsker det naturligt og koncentreret hvor det ikke bare smager af flaskevand. Projektet med at få en pige til at spise asparges eller b-vitaminer dagen før er ikke lykkedes, men jeg har et par gange fået en god naturlig blærefuld. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 364 Skrevet 30. Januar, 2022 @Lauersen, du er jo en legende herinde. Dine reviews er faktisk nogle af de få jeg læser med interesse og nysgerrighed, hvor jeg tænker der er een, der er mere nysgerrig og mere søgende og mere accepterende end mig selv, - og langt bedre forberedt. Golden Shower for mig handler om det psykiske, ying og yang. Fra at være en dominerende person i det daglige til at kunne blive ydmyget og skubbet ud over grænserne af en smuk kvinde. Det er forventningen om at blive domineret, drikke, slikke, gerne til hun selv bliver våd og liderlig og mister sine grænser. At side til arbejdsrelateret møde og vide at om 3 timer står der en fremmed quinde, jeg ikke kender og pisser ud over mig og ned i min mund. At gøre noget i et privat rum man aldrig vilde kunne forklare i et offentligt rum. Og omvendt at have en smuk pige der vil mig så meget at hun nyder mine stråler over hendes krop og drikker og sutter. Men det er svært at nå derop når vi snakker GP og betaling, det har jeg kun oplevet men non-GP møder :-).....nå det løb vist lidt af med mig her....ha en god søndag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 31. Januar, 2022 Lauersen skrev, den 29.1.2022 at 22:46: Der har jeg det lige omvendt med at jeg elsker det naturligt og koncentreret hvor det ikke bare smager af flaskevand. “Flaskevand” var måske også at sætte det lidt på spidsen Smagen af urin er der da, men selvfølgelig ikke en særligt kraftig smag. Sådan foretrækker jeg det. For mig er det selve handlingen, der tænder mig og derfor foretrækker jeg en mild urin, da det jeg så får i munden selvsagt ikke smager så kraftigt af urin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 31. Januar, 2022 Søren A skrev, for 9 timer siden: “Flaskevand” var måske også at sætte det lidt på spidsen Smagen af urin er der da, men selvfølgelig ikke en særligt kraftig smag. Sådan foretrækker jeg det. For mig er det selve handlingen, der tænder mig og derfor foretrækker jeg en mild urin, da det jeg så får i munden selvsagt ikke smager så kraftigt af urin. Det er utrolig forskelligt, hvor kraftig smagen er. For mig er fornemmelsen og hele situationen også vigtigere end smagen, men en kraftig smag kan - ligesom en kraftig fisselugt - godt lige give et ekstra pift til oplevelsen. Problemet er bare, at smagen kan være så kraftig, at det reelt er udrikkeligt, og så er man lidt i vanskeligheder, når man foretrækker at have pigen siddende over sig. Så hellere det tynde (og rigelige) pjask fra en, der har drukket rigeligt. Men det er en fed fornemmelse. Jeg kan stadig huske, hvordan jeg gik rundt og var konstant liderlig i flere dage, da jeg havde prøvet det første gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 138 Skrevet 31. Januar, 2022 Urin er ikke sterilt.... Uanset hvor rask man er. Jeg fik en gang et gratis golden shower fordi en pige var 30min forsinket xD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 235 Skrevet 31. Januar, 2022 Randy skrev, for 1 time siden: Urin er ikke sterilt.... Uanset hvor rask man er. Det kan da godt være, at "sterilt" skal erstattes med "praktisk talt sterilt". Søger man på det, kan man finde både det ene og det andet udsagn fra ganske seriøse kilder. Men sammenlignet med næsten alt andet man kommer i berøring med hos GP'er og alle mulige andre steder, er urin stadig noget af det fredeligste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg