Hop til indhold
newbee

Pattaya Uge 44-46

Recommended Posts

Hvis nogen er interesseret i at mødes så smutter jeg en tur til Pattaya i uge 44-46

 

Du er velkommen til at sende mig en personlig besked hvis du har lyst til at mødes og drikke en øl.

 

Ps tak for hjælpen til alle som besvarede min forespørgelse om FinnAir jeg valgte at gå med Thai Airways fik tur/retur for 4300 DKK ca 400 dyrer end sidste år desværre via et af booking selskaberne da Thai ikke ville matche prisen.

Det lykkes mig så at booke forkert så jeg flyver hjem en lørdag aften i stedet for søndag aften - satans til lort. Kan ikke ændrer min billet uden at det bliver ligeså dyrt som hvis jeg havde bestilt direkte hos thai +610 DKK så besluttede mig pænt om at jeg overlever nok den ene dag jeg misser på jorden.

Men total træls at det skal være så meget svært med booking selskaberne. Jeg kontaktede endda selskabet indenfor 15 min at min bookning for at hører om der var noget at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 5 minutter siden:

Det lykkes mig så at booke forkert så jeg flyver hjem en lørdag aften i stedet for søndag aften - satans til lort. 

Lyder træls.....men så må du slå til søren fredag aften istedet. 

Håber du får en god tur :):)

 - men du har ret i at det ikke altid er lige nemt og kundevenligt. Man kunne så endda forstå det, hvis det var i sidste øjeblik du forsøgte at få noget ændret men come on. Der er mere end et halv år til......vis dog lidt kundeservice.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tur.. Jeg har lige booket til Pattaya i marts... 3100 inkl fly lg hotel, det kunne jeg ikke lade hver med... Godt nok er det charter, så alt på flyveren koster... Men når jeg tager til Thailand, plejer jeg alligevel at tage en sove pille, så det betyder ikke det vilde.... Men god tur derned..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tak... Spies og solfaktor har derned til... Spies har feks d. 13 marts til 3700... Det er dog “kun” i Bangkok men er inkl hotel, så kan man altid hygge sig i de gode områder de har, også kører videre til Pattaya hvis man ønsker det... Men områderne i Bangkok er nu heller ikke dårlige... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige booket direkte flyving fra CPH til BKK - kun 10/11 timer med Norweigian, mens de havde udsalg - ca.  2750,- for en retur i april til maj - dvs. jeg måtte lige booke ad 2 omgange, da returen pludselig steg kr. 300,- i pris - men så ventede jeg bare et par dage til den var faldet til den normale pris igen - tror de kører noget cookie sjov. Havde også fundet en endnu billigere billet hos et useriøst selskab - her stiger prisen pludselig, når man har brugt tid på at indtaste sine data, så den bliver noget dyrere - hvis man ikke benytter flere af deres overflødige tilkøbsmuligheder. (forsikring, mad, mere benplads, extra bagage, sædevalg, priority boading, booking opl. pr. sms, mm.)

Ellers kan man hos Travelmarket lave en prisagent - og her har en retur med AirChina i lang tid lagt på godt kr. 2500,-  (pt. 2667,-) - men så er flyvetiden længere og kræver en mellemlanding i Beijing - så jeg ville evt. skulle ofre noget mere på mad og drikke undervejs - så hellere betale ca. kr. 200,- mere med Norweigian. Har også undersøgt om det evt. kunne kombineres med et ophold i Beijing - men så bliver flyprisen væsentlig dyrere - måske noget med at det koster extra at komme ud og ind af transit? - men det kan umuligt koste flere tusinde ?

NB. via Norweigina kan man også booke flyvninger via Arlanda til samme pris - men jeg gider ikke endnu engang vandre fra den ene af deres Arkade af dyre shoppingbutikker til den anden!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tjekkede Norwegian også men prisen ville være 200-300 billigere hvis jeg skulle have mad og bagage med samt de fløj ikke de dage jeg gerne ville afsted.

Så for de 200-300 mere fik jeg de dage jeg ville og skal ikke tænke over bagage eller mad og drikke på flyet.

 

Air China siger alle jeg har set skrive om at det er lort. Virkelig dårlig kvalitet det er noget man gør 1 gang og så aldrig igen. Men jeg har ikke selv prøvet så kan ikke tale fra personlig erfaring.

 

Men det kunne være jeg skulle tjekke Spies for hvis man kan få 3 uger i bangkok inklusiv Hotel til små 4.000 så koster det ingen ting at tage bussen ned til Pattaya og så leje et hotel værelse hele turen ;)

 

Håber I alle sammen får en super tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...