Hop til indhold
Guest Gentle94

Spørgsmål til pigerne omkring indvandre

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
16cm but thick skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har en gammel uni kammerat fra Iran som nogle gange er blevet afvist selvom han er veluddannet, veltalende og pænere end gennemsnittet rent mandeideal mæssigt. Han har ofte kørt flere km også blive afvist i døren, lidt dårlig stil at GP'en ikke gjorde opmærksom på det i telefonen eller annoncen. 

Sig til din ven at han skal spørge pigerne i telefonen om de tager udlændinge. Så er han sikker på at han ikke kører forgæves. Det bliver jeg spurgt om, og jeg er ligeglad med folks land, hudfarve og religion. For mig kommer det an på om mænd behandler mig med samme respekt som jeg behandler dem. Og jeg afviser også Danskere der ikke taler ordentligt til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der består en stor risiko for at blive smittet med sygdomme, som ellers har været udryddet i Danmark i mange år. 

Det er fakta at man inden for hospitalsvæsenet har særlige forholdsregler når man behandler mennesker med indvandrer baggrund. 

Årsagen er at man har erfaret at indvandrere har en høj forekomst af kontakter med personer som lige er ankommet til Danmark, eller indvandrene har hyppig kontakt med smittede personer, under besøg i fødelandet. 

Der er ikke udelukkende tale om teoretisk baserede forholdsregler, men i høj grad også praktiske erfaringer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Der består en stor risiko for at blive smittet med sygdomme, som ellers har været udryddet i Danmark i mange år. 

Det er fakta at man inden for hospitalsvæsenet har særlige forholdsregler når man behandler mennesker med indvandrer baggrund. 

Årsagen er at man har erfaret at indvandrere har en høj forekomst af kontakter med personer som lige er ankommet til Danmark, eller indvandrene har hyppig kontakt med smittede personer, under besøg i fødelandet. 

Der er ikke udelukkende tale om teoretisk baserede forholdsregler, men i høj grad også praktiske erfaringer. 

 

Læser gerne noget der bakker din påstand op. Så du må gerne hyperlinke 1 ( eller flere ) artikler.

Indtil da vil jeg vælge ikke og tro på det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde for år tilbage en træls oplevelse. En ung 20+ indvandre . Veltalende og høflig. 5 min inde i legen bed han mig i tungen.

Tabte total lysten til ham. Forklarede at her overskred han min grænse og ville han forsætte i den bane så stoppede legen her.

Yderlig kort inde i legen bliver han igen træls og jeg stopper legen. 

Jeg køre altid privat diskret og i dette tilfælde var jeg alene i et sommerhus.

Jeg beder ham om at gå. Det falder ikke i god jord. Jeg tænker det må du sgu selv om fister. Åbner døren og der står min dejlige trofaste Riesenschnauzer hanhund. Han var meget beder at have med end en vagtpige. Nu har en dejlig tæve overtaget hans plads.

Det kan nok være at gutten kom i tøjet og jeg så aldrig skyggen af ham igen.

Det var den episode der satte en stopper for at jeg ikke magter dem.

 

Jeg har et par faste gæster af anden etnisk baggrund men de er voksen mænd der ved hvordan man begår sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Har tøserne pigerne stadig problemer med en dansker som er adopteret men har en mørk hud ;)

Jeg tror næppe at nogen har problemer, dog er der bare nogen piger der ikke tænder på mørk hud.  Det er således ikke anderledes end, når nogle mænd kun køber sex hos blondiner.  Der findes ligeledes mænd der kun køber sex hos GP´er der taler dansk.  Jeg har besøgt flere farvede piger, som taler flydende danske, men kan egentligt godt forstå, at de også nogen gange bliver fravalgt, for selvom annonceteksten er skrevet på fint dansk, er det ikke nogen garanti for at pigen man så møder rent faktisk taler dansk.

Så....Konklusion når vi taler sex har begge parter præferencer, og falder man ud hinandens  præferencer, så man søge steder hvor ens præferencer bedre imødegås, Snarere end at forsøge at gøre det en kamp omkring racisme, forskelsbehandling osv.   Købesex markedet er så stort, at der er muligheder for alle.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 12 timer siden:

Læser gerne noget der bakker din påstand op. Så du må gerne hyperlinke 1 ( eller flere ) artikler.

Indtil da vil jeg vælge ikke og tro på det :) 

Om du vil tro det eller ej bestemmer du selv. 

Jeg gider ikke bruge tid på at finde links, du har nok lige så nemt ved at Google som jeg har ;) 

Min viden baserer sig på oplysninger fra ansatte i hospitalsvæsenet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Der består en stor risiko for at blive smittet med sygdomme, som ellers har været udryddet i Danmark i mange år. 

Det er fakta at man inden for hospitalsvæsenet har særlige forholdsregler når man behandler mennesker med indvandrer baggrund. 

Årsagen er at man har erfaret at indvandrere har en høj forekomst af kontakter med personer som lige er ankommet til Danmark, eller indvandrene har hyppig kontakt med smittede personer, under besøg i fødelandet. 

Der er ikke udelukkende tale om teoretisk baserede forholdsregler, men i høj grad også praktiske erfaringer. 

 

Jeg har efterhånden været i over 40 år i sundhedssektoren, en stor del af min private omgangskreds har også deres daglige gang i sundhedssektoren - jeg har absolut ingen erindring om at have hørt eller læst om sådanne forholdsregler rettet mod mennesker med indvandrerbaggrund, generelt, kun mod personer der har rejst i særligt udsatte  områder - og her har man ikke skelnet - det har naturligvis også omfattet etniske danske der har været i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har efterhånden været i over 40 år i sundhedssektoren, en stor del af min private omgangskreds har også deres daglige gang i sundhedssektoren - jeg har absolut ingen erindring om at have hørt eller læst om sådanne forholdsregler rettet mod mennesker med indvandrerbaggrund, generelt, kun mod personer der har rejst i særligt udsatte  områder - og her har man ikke skelnet - det har naturligvis også omfattet etniske danske der har været i området.

Sært, for de personer jeg kender der arbejder i sundhedsvæsenet i bla akut, arbejder efter disse regler. Årsagen er at sygdomme som f.eks. tuberkulose er hyppigt forekomne mange steder bla. Somalia. Smitten bringes med til DK efter ferieophold i det tidligere hjemland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 15/1/2019 at 18:28:

Nu bliver jeg altså lidt nysgerrig.... Hvilken type mænd er muslimer/anden etniske mænd så ? 

Hvis du ikke dømmer dem ude pga religion eller hudfarve, hvad får dig så til ikke at ville have dem som gæster ?

Personligt modtager jeg dem aldrig.... Den slår aldrig fejl.... De aller fleste glor op og ned 300 gange, og kan sågar finde på at bede en som at ‘danse’ rundt som en abe på en thai-bar..... jeg lovede mig selv for laaang tid siden at det er slut med det show.

Tjae jeg beklager meget Trine, men hvis jeg kom og besøgte dig, så ville jeg nok også stå med det største smil og glo op ned af dig, temmelig mange gange, mens jeg tænkte "wauw er det til mig :P"

Du vil så formentlig tænke "åhh nej det bliver en laaang time" :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Om du vil tro det eller ej bestemmer du selv. 

Jeg gider ikke bruge tid på at finde links, du har nok lige så nemt ved at Google som jeg har ;) 

Min viden baserer sig på oplysninger fra ansatte i hospitalsvæsenet. 

Det ville klæde dig og læse op på din viden inden du fortæller det videre til folk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Toddy skrev, for 1 time siden:

Tjae jeg beklager meget Trine, men hvis jeg kom og besøgte dig, så ville jeg nok også stå med det største smil og glo op ned af dig, temmelig mange gange, mens jeg tænkte "wauw er det til mig :P"

Du vil så formentlig tænke "åhh nej det bliver en laaang time" :huh:

Men du ville 100% ikke bede mig om at danse rundt som en cirkus klovn :D:rolleyes:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Men du ville 100% ikke bede mig om at danse rundt som en cirkus klovn :D:rolleyes:<3

Nej, men jeg ville nok ikke protestere, hvis du var nødt til at bukke dig ned efter et eller andet et par gange eller 3 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 23 timer siden:

Sig til din ven at han skal spørge pigerne i telefonen om de tager udlændinge. Så er han sikker på at han ikke kører forgæves. Det bliver jeg spurgt om, og jeg er ligeglad med folks land, hudfarve og religion. For mig kommer det an på om mænd behandler mig med samme respekt som jeg behandler dem. Og jeg afviser også Danskere der ikke taler ordentligt til mig. 

 

Tak for dit svar Christina og jeg kan skam sagtens se logikken i det du skriver og jeg vil da også give dit råd videre :) men jeg mener desværre, at alle hans forgæves køreture og akavede situationer i døren pga. afvisninger, har sat sine spor så han kun besøger EN bestemt fast dansk GP ellers er resten typisk latinamerikanere eller måske østeuropæere (da de er lidt mere large omkring det).

Jeg ville synes det var nedværdigende, hvis jeg var udlænding og skulle spørge om den slags i telefonen. Man nævner vel heller ikke hvis man er grim, gammel, behåret, høj/lav osv. Ellers kunne man jo blive ved :D  Er man handicappet eller deform på en eller anden måde, giver det mening at fortælle det, men at man er mørk i huden gør ikke en til en "freak". Selvom en del muslimske mænd sikkert (rent statistisk) er mere grænseoverskridende end danske mænd. 

Det letteste for alle parter var da hvis alle GP'er i sin annonce gjorde det klart hvem hun vil ha' på besøg og hvem der ikke er velkomne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@16cm but thick Der er så mange der ikke læser et ord i annoncerne. Nogle læser ikke engang overskriften. De ser bare billeder og ringer. Så det vil ikke hjælpe at skrive sådan noget.

Jeg forstår ham godt, men sig at han kan læse nogle af anmeldelserne herinde og spørge pigen. Så er han forhåbentlig mere sikker på en lækker oplevelse uden at blive afvist i døren. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 23 timer siden:

Læser gerne noget der bakker din påstand op. Så du må gerne hyperlinke 1 ( eller flere ) artikler.

Indtil da vil jeg vælge ikke og tro på det :) 

Jeg er blevet testet en del gange på Bispebjerg (altid negativ), og de spørger altid om man har været i udlandet, eller haft sex med en udlænding. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiger skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er blevet testet en del gange på Bispebjerg (altid negativ), og de spørger altid om man har været i udlandet, eller haft sex med en udlænding. 

Selvfølgelig gør de det. De skal vil vende alle sten. Antager de også spørger til andet end sex med indvandrere? 

Det var ikke helt den del jeg stillede spørgsmåls tegn ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Aarhuselsker

Aarhuselsker skrev, den 18/1/2019 at 21:51:

Det er fakta at man inden for hospitalsvæsenet har særlige forholdsregler når man behandler mennesker med indvandrer baggrund. 

Ret spændende teori du og dine bekendte i sundhedsvæsenet, har. Men fakta arhhhh ifølge Sundhedstyrelsen, ha de dog en anden mening. Og citere gerne fra deres hjemmeside nu du ikke tror på det.Eller mener, dine venner ved bedst. 

De skriver faktisk. Jeg citere "  Sundhedsstyrelsen følger situationen omkring flygtningestrømmen mod Danmark tæt. Det er styrelsens vurdering, at risikoen for, at indrejse af migranter skulle kunne forårsage udbrud af smitsomme sygdomme hos befolkningen i Danmark, er meget lille."

  • illegale migranter
  • asylansøgere
  • personer, der har fået opholdstilladelse som flygtninge.  

Så ja jeg vil gerne se dine fakta oplysninger. Går du DF´s vegne ????? 

Det Sundhedsstyrelsen ser er bla.

Blandt personer med anden etnisk baggrund end dansk ses en forhøjet forekomst af sygdomme som f.eks. diabetes, kroniske lungesygdomme, hjertesygdomme, hiv/aids og provokerede aborter. Der er derfor behov for at styrke forebyggelsesindsatsen rettet mod disse grupper.

Og jeg må sige jeg tror ikke ret mange af disse sygdomme er smittefarlig  Men ret mig gerne da ÅE Du kan dog have ret mht. Aids og Hiv.

Er du lidt forudindtaget her. Eller ønsker du bare du, har ret.

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Gentle94 skrev, den 14/1/2019 at 21:34:

Hej piger. 

Jeg har lige et spørgsmål til jer omkring omkring et emne jeg har tænkt på. Som I nok ved, så er der en del piger i denne branche som kun modtager skandinaviske mænd og emnet omkring dette har været oppe og vende mange gange herinde. Pigerne der kun modtager skandinaviske mænd er flere gange kommet til orde og forklaret hvorfor de ikke modtager indvandre og hvilken mænd de forsøger at gardere sig imod. Man høre ofte at pigerne der har valgt dem fra fortælle, at mange af dem opføre sig dårligt og mange af dem har et nedladende syn på kvinder i denne branche.

Men når jeg klikker rundt på de forskellige annoncer, så er det meget klart at langt størstedelen af pigerne i denne branche tager stadig imod udlændinge. Vi snakker over 90%. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer piger der tager imod udlændinge, om hvorfor I ikke har valgt dem fra? Oplever I at der bare er snakke om fordomme, og at indvandremænd ikke opføre sig dårligere end skandinaviske mænd? Eller passer det at mange af dem opføre sig dårligt, men I har stadig ikke valgt dem fra, fordi I tænker at det er syndt for dem der kan opføre sig ordenligt og derfor vil I ikke skære alle over en kam? 

Og kommer der mange indvandre på besøg i de forskellige bordeller i landet? Og hvilken slags indvandre er det? Er det sådan nogle ældre herre altså 1. generationsindvandre fra Tyrkiet? Eller er det de der unge indentitetforvirret 2. generationsindvandre som hele tiden siger "wallah wallah fætter"? Eller er det bare en blanding af slags indvandre for alle grupper? 

Ser frem til at høre fra jer :) 

Der kommer rigtig mange fra Tyrkiet. Og de piger der nægter de knepper dem må jeg desværre konstatere lyver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, Lige nu:

Der kommer rigtig mange fra Tyrkiet. Og de piger der nægter de knepper dem må jeg desværre konstatere lyver. 

Det er da pokkers så klog du er. :blink:

Måske dine baltiske bekendte men mange af os danske piger er ikke sååå desperate at vi har behov for at overskride vores personlige grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Agetha skrev, for 4 minutter siden:

Der kommer rigtig mange fra Tyrkiet. Og de piger der nægter de knepper dem må jeg desværre konstatere lyver. 

Med alt ære og respekt, så ved du da ikke, hvilke gæster alle de forskellige GPer har ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Du hører  vist rygter, der er forskel på de baltiske lande og Balkan. 

Hav din geografi uorden inden du leger på geografiske grunde og jord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Med alt ære og respekt, så ved du da ikke, hvilke gæster alle de forskellige GPer har ? 

Med al respekt, lidt gør jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Det er da pokkers så klog du er. :blink:

Måske dine baltiske bekendte men mange af os danske piger er ikke sååå desperate at vi har behov for at overskride vores personlige grænser.

 

Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Det er da pokkers så klog du er. :blink:

Måske dine baltiske bekendte men mange af os danske piger er ikke sååå desperate at vi har behov for at overskride vores personlige grænser.

Du er en skændsel for dette erhverv. Ikke nok med du ikke har styr på baltiske lande, sidder du der som en dommer over mit frie valg i du agere overskridende. Hvem siger ikke du overskrider mine grænser voldsomt, og tror du egentlig dit indlæg poster dine tyrker salg til. For fakta er. Sandheden er tyrker pik om du vil det eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Og hvad er indvandre efterhånden? Er indvandre en dum luder,? Er han fra, Mexico. Eller har vi faktisk uintelligente piger i branchen som lever fuldt op til alt. Incl støtte fra bistanden.?

Jeg byder på det sidste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...