SydfynsVærste 53 Skrevet 14. Januar, 2019 Jeg når sgu desværre ikke selv på besøg i denne omgang, men synes alligevel jeg ville give Zita et shoutout nu hun er tilbage i DK. Man har ikke prøvet kvalitet før man har været forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/229497 Alle mine varmeste anbefalinger går til Zita. Hun er her desværre kun for en kort stund. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 762 Skrevet 15. Januar, 2019 Hun er helt i top på min liste, håber snart at vores kalendere passer sammen... Wauuv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 307 Skrevet 16. Januar, 2019 Kan kun give dig ret zita er fantastisk st være sammen har aldrig fortrudt mine besøg ved hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GladeDreng 3 Skrevet 17. Januar, 2019 Der er en del hype omkring Zita og hun har mange egenskaber, der gør hende til en god GP - hun er meget renlig og engageret - men jeg synes det er nødvendigt at sige, at hvis man ikke er til meget meget tynde piger, så skal man gå et andet sted hen. Jeg er ikke læge, men for mig ligner hun en med spiseforstyrrelser. Bagparti og forparti er svundet ind til stort set ingenting, og de to første billeder hvor hun er helt nøgen, synes jeg faktisk ikke er retvisende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 307 Skrevet 19. Januar, 2019 Altså spiseforstyrrelser har hun nu ikke hun er været syg før hun kom tilbage hvor hun ikke kunne spise noget Og forparti og bagparti synes jeg ikke har ændre det store de gange jeg har besøgt hende i hvert flad og har da været forbi i denne uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 19. Januar, 2019 (edited) Ingen tvivl om at hvis man ikke er til de slanke modeller, og hellere vil have dem med mere polstring på kroppen, så vil Zita virke for tynd. Så må man gå et andet sted hen, som der også bliver sagt. Jeg synes dog ikke det er tilfældet at hun er for tynd. Slet ikke som der bliver lagt op til her. At hun skulle være ramt af spiseforstyrrelse kan jeg ret hurtigt afvise. Hun var på et tidspunkt langt nede i fedtprocent pga. en konkurrence hun skulle stille op til. Der er dog kommet noget mere kød på hende igen. Det ses også ud fra de nyere billeder der er af hende. Alt i alt er Zita en oplevelse værdig. Hun er og bliver en af de mest servicemindede piger jeg har besøgt og behandler man hende godt, så får man tilbage gange flere. Vi har alle forskellig smag i piger, det kommer vi ikke uden om. Hende her er og bliver dog en 1'er. Det ærger mig stadig, at jeg ikke kan få egen kalender til at passe ind me hendes besøg i DK. Redigeret 19. Januar, 2019 af SydfynsVærste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GladeDreng 3 Skrevet 19. Januar, 2019 Jeg føler mig ret sikker på at ingen af jer kender Zita godt nok til at kunne afvise, at hun har spiseforstyrrelser. Jeg siger heller ikke at hun har spiseforstyrrelser, men hun kunne godt have det med den krop. Madprogrammet op til sådanne konkurrencer tangerer i øvrigt spiseforstyrrelser, så det er ikke helt ved siden af. Jeg er til slanke piger, men Zita var, da jeg mødte hende i efteråret, en meget tynd pige. Jeg synes det er en nuance der skal med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 23. Januar, 2019 Jeg føler mig ret sikker på du intet ved om madprogrammet op til sådanne konkurrencer. Du aner i hvert fald intet om hvordan hendes planer har set ud - Det gør jeg til gengæld. Om du desuden siger hun har eller ligner en med spiseforstyrelse kan i og for sig komme ud på et. For den uvidende læser fremstår det let som synonymer. Det sagt, så basere du dine antagelser på en oplevelse der ligger nogle måneder tilbage. Her kan jeg så fortælle dig og andre, at det aktuelt ikke står sådan til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 307 Skrevet 23. Januar, 2019 Besøgte hende selv igår aftes og hun er altså ikke så tynd som folk tror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 141 Skrevet 24. Januar, 2019 Hun er kongelækker, og har en vidunderlig røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 53 Skrevet 25. Januar, 2019 Uhm oplevede af hun var træt brugt og udkneppet. Patterne var indsunket og poset da hun har tabt sig al for meget. Trist - var et godt knald for nogle år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg