Hop til indhold
Pit.

Polen Poznan

Recommended Posts

Skal et smut til Polen i 24 timer, og i den forbindelse skal man hygge sig, har prøvet at kigge div. tråden i gennem for hvor og hvordan man skal søge i Polen, men ikke blevet meget klogere.

Nogen der kan opdatere mig, også gerne med priser mv.

Det må gerne være massage med afsluttende FP, men de fleste tantra massage steder jeg finder skriver ingen sex?

Jeg skal ca. 40 km. væk fra lufthavnen til møde, skal man leje bil eller er taxa ok dernede? pris mv.?

På forhånd tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For Polen kan jeg rekommandere www.odloty.pl. Der findes en engelsk version, og du ser priser for de forskellige piger. Massage med øko-blowjob som afslutning er af min erfaring meget almindeligt i Polen, men der findes helt sikkert også steder hvor du kan få den fulde pakke. Jeg har dog ikke selv været i netop Poznan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Odloty.pl er OK, men Roksa.pl har langt større udvalg, men mangler lidt avanceret søge funktion - især på sprog, da mange af de polske piger ikke er så gode til engelsk :-) Men for s...... hvor kan man være heldig og så er det billigt i forhold til DK :-) God fornøjelse. 

Taxa er fint billigt, men bil giver en vis frihed, men er også en smule dyrt i Polen - hvis man selv skal betale.

Og bare rolig - der er masser af muligheder for ALT.

Redigeret af luckylife

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 1 time siden:

massage med afsluttende FP, men de fleste tantra massage steder jeg finder skriver ingen sex?

Jeg skal ca. 40 km. væk fra lufthavnen til møde, skal man leje bil eller er taxa ok dernede? pris mv.?

Pigerne vil gerne gøre det lidt tys tys - måske pga mafian/myndighederne - tror du bare skal kigge på billederne af pigerne, der tilbyder erotisk massage - så får du nok en ide om at det sagtens kan includeres. (NB. hold dig dog fra pigerne med megen makeup og selvbruner).

1 døgn - så kan det ikke betale sig at leje bil - ellers fint billigt - ca. kr. 100,-/dag, men det er mega svært at få kontakt til pigerne og oplyst en korrekt adresse - der hjælper det at alliere sig med en taxichauffør, som dels kender stederne - dels kan kommunikere med pigerne. Enkelte steder tilbyder endda taxiservice - og de bliver virkelig forbavsede, hvis du siger, du selv er kørende - og oftest smækker de røret på, såsnart du ringer op - eller vil ikke vende tilbage med en præcis adresse.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...