Hop til indhold

Recommended Posts

Har fået en aftale med https://sugardaters.dk/show?alias=SugarFreja i morgen aften.

2000kr for en fræk aftale hjemme hos mig, lidt i overkanten, men hun ser dejlig ud. Glæder mig. 

Hun er helt ny, jeg har ihvertfalde ikke set hendes profil før igår, så spændt på om hun bare springer fra i sidste øjeblik, har ikke kunne fået hende over på mobil eller snap, det er som regel et dårligt tegn, men nu får vi se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 8 timer siden:

Hende har jeg skrevet med og hun var helt væk så måtte blokke hende, så held og lykke med hende ;-) 

Hvad mener du med "hun var helt væk" - er hun skør? Hvis du har været sammen med hende og hun smadre ting eller truer? Du må godt lige sige det, for er også ved at få en aftale istand med hende her til fredag, og vil ikke ha en psyko indendørs hehe

Redigeret af Zohan

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 8 timer siden:

Sugar, næppe  nok GP

Var hun meget prof da du var sammen med hende?

Redigeret af Zohan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit.. hun har lige skrevet til mig at en anden daddy fortalt hende om at hun bliver skrevet om her, samt linket her til og forsøgt at skræmme hende væk fra at ses sammen med mig. 

Så jeg har aftalt med hende at vi stadigvæk skal ses iaften (pyha), men KUN jeg lover ikke at skrive om hende herinde. Så beklager gentlemen, men jeg vil gerne møde denne unge skønhed. 

Hun har sendt mig navnet på den daddy som har skrevet til hende: https://sugardaters.dk/show?alias=sejler2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
ulrik levere skrev, for 48 minutter siden:

er  18  den kriminelle lav alder her i danmark ?

Det er grænsen for hvornår det er lovligt købe sex af personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...