TopDaddy 275 Skrevet 14. Januar, 2019 Har fået en aftale med https://sugardaters.dk/show?alias=SugarFreja i morgen aften. 2000kr for en fræk aftale hjemme hos mig, lidt i overkanten, men hun ser dejlig ud. Glæder mig. Hun er helt ny, jeg har ihvertfalde ikke set hendes profil før igår, så spændt på om hun bare springer fra i sidste øjeblik, har ikke kunne fået hende over på mobil eller snap, det er som regel et dårligt tegn, men nu får vi se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 14. Januar, 2019 Sugar, næppe nok GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 81 Skrevet 14. Januar, 2019 Måske du skulle sikrer dig at hun nu også er 18, hvis I kommer der til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 14. Januar, 2019 Hende har jeg skrevet med og hun var helt væk så måtte blokke hende, så held og lykke med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zohan 43 Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) The_Man skrev, for 8 timer siden: Hende har jeg skrevet med og hun var helt væk så måtte blokke hende, så held og lykke med hende Hvad mener du med "hun var helt væk" - er hun skør? Hvis du har været sammen med hende og hun smadre ting eller truer? Du må godt lige sige det, for er også ved at få en aftale istand med hende her til fredag, og vil ikke ha en psyko indendørs hehe Redigeret 14. Januar, 2019 af Zohan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zohan 43 Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) wayfarer skrev, for 8 timer siden: Sugar, næppe nok GP Var hun meget prof da du var sammen med hende? Redigeret 14. Januar, 2019 af Zohan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 15. Januar, 2019 Shit.. hun har lige skrevet til mig at en anden daddy fortalt hende om at hun bliver skrevet om her, samt linket her til og forsøgt at skræmme hende væk fra at ses sammen med mig. Så jeg har aftalt med hende at vi stadigvæk skal ses iaften (pyha), men KUN jeg lover ikke at skrive om hende herinde. Så beklager gentlemen, men jeg vil gerne møde denne unge skønhed. Hun har sendt mig navnet på den daddy som har skrevet til hende: https://sugardaters.dk/show?alias=sejler2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 15. Januar, 2019 Deli skrev, den 14/1/2019 at 15:05: Måske du skulle sikrer dig at hun nu også er 18, hvis I kommer der til. er 18 den kriminelle lav alder her i danmark ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 15. Januar, 2019 ulrik levere skrev, for 48 minutter siden: er 18 den kriminelle lav alder her i danmark ? Det er grænsen for hvornår det er lovligt købe sex af personen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 16. Januar, 2019 Er det ikke bare en HELT VILD skøn dag i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zohan 43 Skrevet 17. Januar, 2019 Hun har slettet sin profil nu....ja, så er min aftale med hende fredag jo selvfølgelig gået i vasken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 17. Januar, 2019 @torpedoen Hvorfor den vrede smiley? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 19. Januar, 2019 TopDaddy skrev, den 17/1/2019 at 21:06: @torpedoen Hvorfor den vrede smiley? Ligegyldigt og afsporende indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 22. Januar, 2019 torpedoen skrev, den 19/1/2019 at 19:05: Ligegyldigt og afsporende indlæg. Den må du lige forklare nærmere min ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg