Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Januar, 2019 55 år. Ups. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) Av Hvis sextape indgår som videoer hvor jeg leger med mig selv. Så kommer jeg nok aldrig ud igen... Redigeret 14. Januar, 2019 af Frække Tanja 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 14. Januar, 2019 Puha. Kun 26 år. Men det er jo næsten dobbelt livstid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 14. Januar, 2019 66 år. Er ikke bagbordsindianer og har aldrig været gift, så sex med samme køn og sex med en ex er jeg ikke skyldig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Januar, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 2 minutter siden: 66 år. Er ikke bagbordsindianer og har aldrig været gift, så sex med samme køn og sex med en ex er jeg ikke skyldig. Hvis du har deltaget i en trekant, så har du dyrket sex med en af dit eget køn. Og det hedder også en exkæreste. Så man behøver ikke have været gift for at dyrke sex med en ex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 14. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Hvis du har deltaget i en trekant, så har du dyrket sex med en af dit eget køn. Og det hedder også en exkæreste. Så man behøver ikke have været gift for at dyrke sex med en ex. Nu er jeg gammel og til tider gammeldags, så en ex er først efter forlist ægteskab. En trekant kan jo sagtens være mig og så 2 af det modsatte køn, hvorfor sex med mit eget køn ikke er sket i det sammenhæng. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, for 36 minutter siden: Av Hvis sextape indgår som videoer hvor jeg leger med mig selv. Så kommer jeg nok aldrig ud igen... Så @Frække Tanja skal vi så delle celle, tro jeg får samme staf Redigeret 14. Januar, 2019 af Krone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 14. Januar, 2019 Krone skrev, for 4 minutter siden: Så @Frække Tanja skal vi så delle celle, tro jeg får samme staf Ja det er altid rart med folk der forstår en. Og selskab kan man altid bruge. Men det nytter så ikke noget hvis vi ender med at gøre straffen længere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Januar, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Ja det er altid rart med folk der forstår en. Og selskab kan man altid bruge. Men det nytter så ikke noget hvis vi ender med at gøre straffen længere? Hvis den bliver længere hver gang man gør de ting, så bliver min længere næsten hver dag. Så vil jeg gerne sidde i celle nær jer, så jeg kan følge med i hvad I laver derinde. Så får jeg da lidt sjov, hvis jeg ikke kan forføre en fængselsbetjent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 14. Januar, 2019 auchhh, 69 år dvs at jeg kan regne med prøveløsladelse efter omkring 46 år hvis jeg så skal ha den yderligere ned med lidt god opførsel, kan det så betale sig at gi blowjob til fængselsinspektøren, eller vil det øge straffen? 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Januar, 2019 Jeg kan trække 3 år fra....alt andet end de 3 år er prøvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3634 Skrevet 14. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden: Hvis den bliver længere hver gang man gør de ting, så bliver min længere næsten hver dag. Så vil jeg gerne sidde i celle nær jer, så jeg kan følge med i hvad I laver derinde. Så får jeg da lidt sjov, hvis jeg ikke kan forføre en fængselsbetjent. Du er da rigtig velkommen inden i vores celle. Dog er jeg så sikker på en du kan forføre hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 14. Januar, 2019 Trinetease skrev, Lige nu: Jeg kan trække 3 år fra....alt andet end de 3 år er prøvet jeg kunne ikke trække noget fra til gengæld er der nogle af mine eskapader som åbenbart ikke er kriminelle thank god, ellers var der sikkert nok år på til at det kunne sidestilles med livstid.. gange to 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) ”Fucked in a bed neither of you owned - 5 years” Enbart den får in mig och min exkone på dubbel livstid grundat våra semesterresor... Redigeret 14. Januar, 2019 af Lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Januar, 2019 Trinetease skrev, for 6 minutter siden: Jeg kan trække 3 år fra....alt andet end de 3 år er prøvet Og nu sidder vi alle og spekulerer på hvilken en af dem der giver 3 år du ikke har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 14. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Og nu sidder vi alle og spekulerer på hvilken en af dem der giver 3 år du ikke har prøvet. so true, gik straks op og lurede i listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Januar, 2019 aaisha skrev, for 2 minutter siden: so true, gik straks op og lurede i listen Jeg tænkte nok det ikke kun var mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest eventyr67 Skrevet 14. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: 55 år. Ups. Livstid er jeg bange for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 14. Januar, 2019 (edited) Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: 55 år. Ups. - - det er fandeme en alvorlig ting - - jeg har fået 4 X livstid Jeg behøver vel ikke at fortælle hvor jeg befinder nu - "hotel gitterly" Redigeret 14. Januar, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 319 Skrevet 14. Januar, 2019 66 år..... så må være en vaneforbryder .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 14. Januar, 2019 57 skal nok arbejde på resten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sdrj6500 Skrevet 14. Januar, 2019 Et par tusinde år eller der omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg