BigDaddiz 216 Skrevet 13. Januar, 2019 Hej venner! Er der nogle der har været på FKK Oceans i Düsseldorf på det seneste? Synes ikke jeg finder så meget info om den andet end deres egen hjemmeside. Vil gerne høre om erfaringerne herfra. http://fkk-oceans.de/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 295 Skrevet 15. Januar, 2019 Fedeste sted ever! betalt entre: ca 70-80 euro - alt inkl på nær øl og drinks kontakt pigerne, og gå på et rum, priser starter ved 50 euro de 2 gange jeg har været der, har der været +60 kvinder/piger - allesammen rene 10-taller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 686 Skrevet 16. Januar, 2019 Er det længe siden, @exostar? Har også overvejet et besøg, men i forhold til klubbens størrelse, så er der godt nok ikke meget info om dem her på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 295 Skrevet 16. Januar, 2019 ChoosyVery skrev, for 2 timer siden: Er det længe siden, @exostar? Har også overvejet et besøg, men i forhold til klubbens størrelse, så er der godt nok ikke meget info om dem her på siden. Nej sidst jeg var der var i sept 18. klubben er vel (uden alle værelser) 3-400 m2. Kæmpe område med sofaer, poles, bar og restaurant. Herudover er der et område bagved med dampbade, saunaer og lounge, og ude bagved alt efter årstid, er der udendørs område med sofaer, boblebad m.m. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg