Hop til indhold
OrganDonor

Thai Wellness Center | Vandløse

Recommended Posts

Har prøvet Thai Wellness Center i Vanløse, Sara | http://www.thaiwellness-center.dk

Thaikvinden som stod for behandlingen vil jeg skyde til at være 37-39 år,

med en pæn figur og mediumlangt sort hår.

Hun var sød, smilende og sjov, men kunne ikke mange engelske gloser, så evt. kommunikation foregik ved hjælp af mimik.

Det var en omgang oliemassage jeg havde kastet mig ud i, og til den nette sum af Kr. 400.

Denne var vel udført, omend den var i det lidt blødere ende af skalaen.

Der var en del kuglestød undervejs :P og det var da med til at gøre det hele lidt sjovere,

samtidig var det med til at vække slangen i paradis. :o

Efter en halv times tid kom afvaskningen med dejligt varmt vand, kombineret med fortsat massage.

Nu lå jeg på ryggen med den morsomt smilende kvinde mellem mine ben, med øjenkontakt imens den behagelige massage fortsatte.

Også pølle blev der flittigt hilst på og det var stærkt medvirkende til at denne ændrede position således,

at den nu var direkte på vej mod nord.

Efter lidt massage på denne måde, faldt spørgsmålet, og jooe tak det ville jeg da gerne.

Hun satte sig til rette på min højre side og påbegyndte afspilningen, det var ganske godt, lidt efter stod hun på gulvet ved min side, inden for rækkevidde.

Hun virkede til at være en lidt reserveret type, så jeg var lidt længe om at påbegynde gramsningen af hende, hun var ikke meget for at jeg gik direkte til fileten, men accepterede beføling af inderlår og bæskiver.

Nu varede det ikke længe før jeg kunne mærke at det var tid til afgang.

Det var ikke en af de dage hvor ynglesaften blev blæst afsted, men stille og roligt piplede ud som et vulkanudbrud over hendes små flittige hænder.

Alt i alt en udmærket oplevelse, som nok skal gentages en dag. :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi i dag og valgte en time oliemassage.

Håndklæde bliver ikke skiftet bliver efter endt massage pakket sammen til næste kunde og det kunne sagtens lugtes når man ligger med hovedet begravet i puden.

Massagen er middelmådigt og hvis man er til hård massage er det ikke hr man skal komme.

Fik tilbudt hj til 300 men ville kun give 200 og det var så i orden....Ingen problem med at få rejst flagstangen og en ganske udmærket afslutning.

Kommer ikke igen, middelmådig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...