Hop til indhold
stramernam

Emma!?

Recommended Posts

Jeg besøgte Emma i slutningen af november 2018, mens hun var i Hellum i Nordjylland. Hun taler ikke dansk og hendes engelske er nogenlunde. Men jeg havde en god sexoplevelse med hende og hvis det ikke er hende på billederne ligner hun i alt fald pigen på billederne. Hun har vidunderlige lækre bryster er dejlig slank og hendes pussy er dejlig behåret lidt mindre end på billedet. Hun dufter fantastisk godt og yder en god service. Når hun kommer til Nordjylland igen vil jeg besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stramernam skrev, for 57 minutter siden:

Hej jeg har flere gange set denne piges annonce:https://massage.side6.dk/supersexyemma forskellige steder i landet over en længere periode, men har flere gange kigget efter en anmeldelse, uden at finde en :( . Kan det virkelig passe at der ikke er nogen som har besøgt denne skønhed ?

Du kan roligt besøge hende.hun er super sød.men jeg tror ikke det er hende på billedet.

Hendes bryster er mega flotte, hun er slank, og meget sød. giver en rigtig god service.

Kom afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...